Maka ali pun sorang2 di dalam bilik. Tiba2 ade bunyi pintu terbukak.ali fikir ianya rudy. Tapi satu mamat masuk pejabat rudy. Di sebabkan pintu bilik tutup so mamat tu ketuk pintu bilik. "ruddy. Mana kau. Aku nak ajak lepak" kata si mamat ituh. "sape tu ni bukan rudy tapi pengurus dia" kata ali. "ehh bukan dia tak bagi sape2 masuk ke. Eh aku masuk heh" maka si mamat tu masuk.
"ali??" mamat tu bertanya. "eh...chris?" kata ali. So mamat tu nama chris. "kau buat ape sini?" chris masuk bilik tu. "aku senanya kerja sini" kata ali.
"weehh lama tak jumpa kau. Apa khabar" chris bertanya. "hehhkkkk. Macam biasa" kata ali. "ooo eh kau buat ape baring sini" kata chris. "aku bagi" rudy tiba2 muncul.
Maka semua terdiam. Macam mana ali boleh kenal chris. Macam mana crish kenal rudy macam mana ali kenal rudy.
Saba sat
Ali kenal ngan chris sebab dia sama sekolah. Dan dorang kawan rapat. Sekarang chris tengah belajar.
And how chris kenal rudy? Dorang sepupu k bye. So maksudnya chris vampire lah?. Dia half manusia half vampire ngan half wolf. Wahh banyaknya kacukan. Biasyalah😎.
"ali kau kenal chris?" tanya rudy. "ohh dia kawan sekola aku" kata ali. Rudy terus pandang chris dengan tajam. "pahal?" tanya chris. "hirau kan btw dia sepupu aku. And dia kacukan manusia,wolf ngan vampire" kata rudy.
"apa?!" ali terkejut. "hehehe lek2" kata chris. "hah ko nape datang nate tiba je" kata rudy. "diam la. Actualy aku nak ajak kau gi lepak. Jom la ali boleh la kita bawang" kata chris. "bawang?" soal rudy. "mengumpat DHAKHS jom" kata chris. "takpe..ali takleh jalan" kata rudy.
"eh setau aku dia tak pernah nak cuai sampai diri sendiri cedera. Kau buat ape kat dia?" tanya chris yang mula dekat ngan ali. "ape? Kan aku kata dia jatuh" tipu rudy. "yeke. Ok saba jangan kacau aku" kata chris yang mula check leher ali. "kau nak buat ape ni??" tanya ali. "kesan gigitan nak hilang.ko hisap darah dia heh?" tanya chris
"dia pun kasi" kata rudy. "hish... Jap... Kalau jatuh ali sakit kat mana" chris tertanya. "banyak pulak soalan kau ni...dia..err dia..." rudy buntu. "HAH KAU TIPU. Srs la ali kau jatuh" tanya chris. " yea aku jatuh" kata ali. Maka chris terus picit keseluruhan kaki ali.
Ali takde reaction. "ehh nape ni" tanya ali. "kau tak sakit kaki tapi jatuh.... You know. Aku tau la sepupu aku ni tak straight selalu husha lelaki ngan selalu gi club buat bende bengkek dengan perempuan" kata chris.
"BAIK KORANG JUJUR korang ade buat bende tu ke" tanya chris lagi. "HISH FINE SEBELUM BALIK SINI AKU ROGOL DIA" kata rudy. Ali malu. "well jujur pun. JAP WHATT?!!" chris terkejut beruk. Chris beku. Dia pandang ali dan rudy.
"WEH DIA STRAIGHT BENGKEK BENGENG. KAU KENAPA PUNDE" kata chris. "aku suka dia" ali tiba2 bersuara. Semua pandang ali. "WEHHHHH ERGHHH MISKAA. jangan bengkok....jangannn aku tanak ko kawen dengan mamat malas ni. Tu la orang suruh cari gf tanak" kata chris.
"kau bagi tau pun last 3 tahun lepas" kata ali. "dah jangan kacau dia" kata rudy dan baring sebelah ali. "WHAT" chris kaku lagi. "ish kau ni duduk la gile aku nak bukak tv ni. Patu tutup pintu. Kau takde class kan so petang nanti kita lepak" kata rudy.
"yela yela" kata chris dan tutup pintu. "tepi sikit nak baring" chris datang kat katil. "ish baring la tempat lain" kata rudy. "WOI katil kau ni 3 meter lebar. sana la gila" chris tolak rudy. Rudy pun dekat ngan ali. "hi~" rudy usap pipi ali. "lepas lah" ali tepis tangan rudy.
"eh ukhti aku nak tanya" kata rudy kepada chris. "kau buat ape ajak aku lepak pagi2 buta ni" tanya rudy. "ko ni aku nak ajak lepak malam la" kata chris. "kat mana?" tanya rudy. "kat mana lagi kat club la. Tapi an ko pantang tengok arak" kata chris.
"malas aku. Aku nak jaga dia" kata rudy. "ececece ye aku paham" kata chris. Maka semua tengok tv sampai tertido.
12.30 tengah hari--
Chris bangun. Dia tengok rudy dan ali. Tiba2 dia tahan gelak sebab rudy yang baran peluk ali macam takut ali hilang. Patu dia gerak2 rudy. "wehh bangunn jom makann" kata chris. Lain yang nak di kejut lain bangun. Ali terjaga. Ali pandang chris macam *ko kenapa* patu chris smirk.
"sedap tido" kata chris. "diam lah. Hah kenapa?" tanya ali sambil alih tangan rudy. "aku nak makan. Pati aku Kejut la jantan ni tapi tak bangun" kata chris. "ooo jom la aku pun nak makan" kata ali. "dey lupa ke ko tu ehem ehem" kata chris. "erkk hmm rudy bangonn" Ali tepuk pipi rudy. "ishhh nak apee" tanya rudy yang masih mamai.
"aku nak makannn tapi macam mana aku nk pergi cafe" kata ali. "haish menyesal aku buat tapi...sedapp~~" rudy dekatkan mukanya pada leher ali.ali meremang. "ish aku ade kat sini la punde" kata chris. "hahahahaha dah kita teleport je" kata rudy.
Bersambunggg.....
👽👽👽 sawadekha nanno na khaa.
Nanno? She make male pragnent? Realy? YES MISKA laki ti ngandung anak pompuan. Citer ape tuh? Cerita girl from nowhere.
Sisca esok saya nak abiskan draft. So nanti senang publish je. Its ok jangan nagiesz author tamatkan citer ni. Nanti kita jumpa kat next story 1 jun hehehe😏😏😏😏😏
Next chapter....
YOU ARE READING
Bos Miang BxB [DONE]
Mystery / Thrillerrudy x ali detect WARNING! ADA UNSUR BXB. YANG MASIH SUCI JANGAN BACA. Ali mencari sebuah pekerjaan yang akan terimanya berkerja. Akhirnya dia telah dapat menjadi pengurus hotel hide sun. Encik rusyaidi atau dipanggil oleh pekerjanya Rudy sahaja mer...