...
היא הובילה אותנו לשולחן שלנו ואחרי שהמלצר הביא לנו תפריט נשארנו רק שנינו, לבד, מול הים מחפשים את המילים.
״אז״ התחיל והסתכל עליי בעיניים נוצצות,
״אז...״ עניתי בהיסוס והסתכלתי עליו בחזרה.
בלעתי את רוקי והרגשתי את כפות ידיי מזיעות, הרבה זמן לא הייתי ככה לבד עם אביאור, בלי חברות שיכולות להציל אותי מסיטואציה מביכה או לפני שאבכה.
הרגשתי את העיניים שלו חודרות לנשמה וחיכיתי שהוא יתחיל כבר לדבר כי הלב שלי עוד שנייה עוצר מהלחץ.״אז טעיתי, זה מה שקרה״ הוא פתע את פיו לפתע והסתכלתי עליו, שתקתי והנחתי לו לדבר ״פגשתי את הבחורה הכי יפה וטובה בעולם ופישלתי, כמו אדיוט גמור. בהתחלה חשבתי שאני ואת לא נחזיק, בגללי כמובן, אבל אז הוכחת לי משהו אחר, גרמת לי להרגיש את האהבה הכי חזקה בעולם״ אביאור אמר והתאפקתי לא לחייך.
״אין תירוץ בכלל לזה שאני מפגר קורל, חשבתי מהזין כמו כל ילד שרוצה רק סקס וברגע שלא נתת לי את זה הלכתי לאחרת, שאם נהיה כנים אז אני בכלל לא זוכר מי זאת״ גיחך בבושה ונשכתי את שפתיי בכאב, כואב לשמוע את זה ממנו אחרי כל כך הרבה זמן.״ברגע שהבנתי מה עשיתי ידעתי שהרסתי לעצמי את החיים קורי״ הוא קרא בשם חיבה שלי והלב שלי דפק במהירות, ״מאותו הרגע כל החיים שלי התגלגלו למסלול הכי מגעיל שקיים, והדבר הכי גרוע זה שאיבדתי אותך את מבינה? את האהבה של החיים שלי, השלוש שנים האלה היו הכי טובות בחיים שלי, את הדבר הכי טוב שקרה שלי ואיכזבתי אותך״ אביאור המשיך והשפלתי את מבטי, לא יכולתי לשאת את הכאב או ההתרגשות כשאני שומעת את זה ממנו לראשונה.
״שלום חברה תרצו להזמין?״ המלצר הגיע משום מקום והרס את כל השיחה, אביאור נאנח והסתכל עליי בתיסכול, חייכתי אל המלצר הנחמד וכשבאתי לענות אביאור קטע אותי ״לא לא למה באת עכשיו יא כוסאומו תבוא אחריי זה״ הוא הרים את הטון בעצבים וראיתי איך המלצר נבהל.״לא לא תישאר נזמין עכשיו, ואל תתרגש ממנו״ הרגעתי את המלצר שקצת נלחץ, אביאור נעץ בי מבט ״אני רוצה פסטה רוזה״ עניתי וחיכיתי שאביאור יענה גם,
״תביא לי שקשוקה ושיהיה בצל, עם בירה ושיהיה גם ציפס רגיל וגם בטטה ככה לשנינו״ המלצר רשם במהירות וניסיתי למחוק את החיוך שעלה לי, הוא פשוט נשאר אותו דבר כמו פעם. כל הזמן הייתי מכריחה אותו ללכת למסעדות חלביות, ותמיד הוא היה מזמין שקשוקה לעצמו ומלא תוספות בשבילנו, למרות שבסוף הוא היה אוכל הכל. תמיד הוא היה תוקפני כזה, שנא שמפריעים לנו, שנא שמדברים איתי, רצה שתשומת הלב שלי תהיה רק אליו.״יש לך 18?״ המלצר שאל בעקבות הבירה שאביאור ביקש, הוא נאנח בעצבים וראיתי שהרגל שלו מתחילה לרעוד, הוא הוציא את התעודת זהות שלו מהכיס ונופף בה בפנים של המלצר, גיחכתי קצת וסימנתי לו עם שפתיי להפסיק והוא עצר.
״זהו הזמנו הכל ואם אפשר גם ענבים?״ ביקשתי ואביאור התחיל לצחוק, הוא הטה את ראשו לצד והגומה שלו בלטה, והרגשתי שאני מתחילה להסמיק. המלצר הסתלק במהירות מהשולחן ונשארנו שוב שנינו.
״אני ממשיך ואני מקווה שהבן של זונה הזה לא יעצור לי את הנאום שוב פעם״ התלונן וגיכחתי, אביאור טיפוסי.
YOU ARE READING
אהבה אחרת
Romanceלכל אחת יש את האהבה הראשונה שלה, זאת שלא שוכחים אף פעם, לא משנה כמה אהבות ייהיו לך אחרי זה, תמיד תזכרי אותו.