״בוקר טוב״ אמרתי ונשקתי ללחי של אמא שלי והיא חייכה, מזגתי כוס מים ולאחר ששתיתי אותה הלכתי לחדר להתלבש.
לבשתי ג'ינס צמוד עם חולצת בית ספר אפורה וסנדלים שחורות, סירקתי את שיערי הגלי וענדתי עגילים כסופים ומספר טבעות תואמות.
שמתי מסקרה וקצת מייק אפ שיסתיר את העיגולים השחורים ונכנסתי לווצאפ לראות אם יש משהו חדש.״יש לך סיור בשבוע הבא״ אמי מלמלה כשיצאתי שוב פעם לסלון ונאנחתי, ״המורה שלך אמרה לי שזה השכבה שלך ביחד עם שכבת יב״ היא המשיכה וגילגלתי את עיניי, אם פעם היו אומרים לי שיש לי טיול או סיור עם השכבה מעליי הייתי מתרגשת ומחייכת עד השמיים, אבל היום זה לא מזיז לי.
״הלכתי״ אמרתי בחיוך ויצאתי מהבית, חיברתי את האוזניות ושמתי את השיר 'video games' של לנה דל ריי ועשיתי את דרכי לבית הספר.
צילצול טלפון קטע את השירה של לנה והתחממתי מכעס, הסתכלתי על מסך הטלפון וראיתי את השם של חברתי ׳נטלי׳ על המסך.״הלו?״ שאלתי ונזהרתי לא לדרוך על שלולית קטנה שהלכה והתייבשה כתוצאה מהגשם של אתמול, החורף מתקרב ואני אוהבת את זה.
״אני עוד שתי דקות מגיעה תחכי בשירותים״ עניתי כשנטלי הסבירה לי את הבעיה שלה מהבוקר.כשנכנסתי אל תוך בית הספר עשיתי את דרכי אל שירותי הבנות, ״את כאן?״ שאלתי ופתחתי את התיק שלי ״כן אוף אני לא מאמינה שזה קרה לי״ היא התלוננה וחטפה את הפד מידי.
היא התלוננה לי בטלפון שהיא קיבלה מחזור בדיוק הבוקר והיא שכחה להכניס פד לתיק ובכל מקרה יש לי כמה זרוקים בתיק למקרה חירום כמו זה.״מה את לומדת עכשיו?״ נטלי שאלה ושטפה את ידייה בכיור המלוכלך של בית ספר, ״לשון״ עניתי והיא צחקה ״בהצלחה איתו״ היא אמרה וצחקתי גם ״אני ממילא הולכת להתרכז בזה שחסרות לו שתי שיניים״ התלוננתי כשצחקנו על המורה שלנו ללשון.
״את יושבת ליד אופק נכון?״ נטלי שאלה כשעצרנו כל אחת על יד הכיתה שלה, אני ונטלי חברות ילדות אך מהרגע שהגענו לתיכון פיצלו אותנו לשתי כיתות שונות; היא בכיתה המדעית ואני בכיתה העיונית.
״כן למה?״ שאלתי ונתתי לכמה ילדים להיכנס לכיתה, ״שתגידי לי אם הוא עייף ממש, הוא לא סיפר לי איפה הוא היה אתמול אבל אני חושבת שהוא עבד״ היא הסבירה והנהנתי.״את באה לסיור שבוע הבא?״ אופק לחש באוזני במהלך השיעור, לכדתי את שפתי העליונה בשיניי והנהנתי ״כן, אין לי סיבה למה לא לבוא״ עניתי והיא הסתכל עליי בעיניים אדומות ועיגולים שחורים וגדולים.
״עבדת אתמול?״ שאלתי והוא פיהק ונאנח כתשובה לשאלתי ״עד שלוש בערך״ אופק אמר ונאנחתי ״אתה חייב להפסיק לעבוד עד שעות כאלה אופק״ ביקשתי והוא הנהן ״אני יודע״.״הוא לא מפסיק להסתכל עליי, מה הוא רוצה״ התלוננתי בפניי נטלי ואופק שבחנו את אותו ילד שישב מולנו עם קבוצת החברים שלו ולא הוריד את עיניו ממני כל ההפסקה.
״הוא נראה לי קשור לאביאור״ נטלי אמרה והתכווץ לי הלב למשמע השם שלו,
״את רוצה שאלך אליו?״ אופק אמר באיום והנדתי את ראשי לשלילה ״אתה רק כיתה יא אופק, הוא כיתה יב״ עניתי והוא הרים גבה, ״שיהיה גם בצבא למה אני מפחד ממנו בטח״ הוא ניסה להראות את הגבריות שלו וגילגלתי את עיניי.אני נטלי ואופק זה לנצח. הכרנו בכיתה א ומאז לא נפרדנו לרגע אחד, תמיד אמרו לנו שאנחנו ׳השלישיה הבלתי מנוצחת׳ ולזה התרגלנו, גם כשאופק ונטלי נהיו זוג הקשר ביננו לא השתנה.
אין קנאה מצד נטלי כשהיא רואה אותנו ביחד או כל בעיה אחרת, כי לפני שהם נהיו זוג היינו שלישיה.״אני חושב שאנחנו צריכים לשדך לך מישהו״ אופק אמר בהחלטיות ״אני חושבת שתשתוק״ אמרתי בחיוך ״לגמרי״ נטלי הסכימה איתי והוא התעצבן, ״מה אתן רוצות ימעצבנות״ הוא התבכיין ונטלי הרביצה לו.
״הגיע מישהו חדש לשכבת יב׳, שמעתי חתיך רוצה נברר?״ נטלי אמרה בהתרגשות ואופק נעץ בה מבט אך היא התעלמה.״מצב סטוקרית הופעל״ אמרתי דרוכה במטרה,
מיד היא סיפרה לי את כל הפרטים עליו שלא היו הרבה ונכנסתי לאינסטגרם, אחרי חמש דקות מצאתי אותו ״קוראים לו עמית אשכנזי״ התחלתי לפרט את כל הפרטים עליו וכשהרמתי את ראשי מהמסך ראיתי את נטלי ואופק מסתכלים עליי המומים ״מפתחים את זה עם השנים״ צחקתי.״איך לעזעאזל ילדה בכיתה ט׳ יוצאת עם חתיך מכיתה יב׳, איך?״ אמרתי בכעס והסתכלתי על הזוג ההוא, הוא חתיך הורס שכל היום בחדר כושר והיא ילדה קטנה בכיתה ט׳ שהצליחה לכבוש את אליל בית הספר.
״היא ממש כלבה, תפסה את הקראש שלנו״ נטלי כעסה ואופק לא נראה מתרגש במיוחד, הוא כבר רגיל לקראשים שלי ושל נטלי.״הוסיפו אותכם?״ שאלתי את אופק ונטלי והם הנהנו, הוסיפו אותנו לקבוצת יום הולדת של ילד מהשכבה בווצאפ ״הוא ממש עשיר אין מצב אני לא הולכת״ אמרתי ושתיתי מבקבוק המים שלי, ״אני לא כל כך קשורה אליו, כאלו אתם באותה כיתה ויש בינכם קשר אבל אני?״ נטלי התלוננה ואופק דחף אותה בקטנה ״אם הוא הזמין אותך אז כנראה שאת קשורה״ הוא אמר בחיוך ונישק אותה.
״יאלה להתחיל לחשוב מה ללבוש״ אמרתי וצחקנו, ניסיתי להתעלם מהכאב החד שהיה לי בלב כשאופק עודד את נטלי ונישק אותה לבסוף, זה הזכיר לי אותו ואת איך שאנחנו היינו פעם ואת העובדה שהוא היה עושה הכל כדי שלא אתעצב, ולא אהבתי את זה שנזכרתי בו כי אני מנסה לעשות הכל כדי לשכוח.
״אמא אני בדרך לבית יש משהו לאכול?״ שאלתי כשהיא ענתה לשיחת הטלפון ושיחקתי בשיערי, ״יש פתיתים ושניצל תירס, תחממי״ היא ענתה ולאחר כמה מילים ניתקנו את השיחה.
נכנסתי לבית והעלתי את מעלות המזגן כדי שהבית יתחמם והחלפתי בגדים לטייץ ארוך וקפוצון בצבע אפור שרשום עליו 'Bieber' שקניתי לפני חודשיים ורק חיכיתי שהחורף יגיע.
הדלקתי טלוויזיה ובדיוק שודרה הסדרה ׳חברים׳, הגברתי טיפה כדי לשמוע את מנגינת הפתיח שאני כל כך אוהבת וחיממתי לאכול.
נכנסתי בזמן הזה לווצאפ הכיתתי וגיליתי שמחר אני מתחילה בעשר כי המורה להיסטוריה חולה.
התיישבתי על הספה וצפיתי ברוס צועק על רייצ׳ל שזאת הייתה הפסקה.אז זה הפרק הראשון בסיפור החדש ואני ממש ממש מקווה שתאהבו אותו ותנסו להתחבר, בכל סיפור אני מנסה להתעלות על הכתיבה שלי ואני מקווה שאני אצליח פה.
אוהבת מלא.
YOU ARE READING
אהבה אחרת
Roman d'amourלכל אחת יש את האהבה הראשונה שלה, זאת שלא שוכחים אף פעם, לא משנה כמה אהבות ייהיו לך אחרי זה, תמיד תזכרי אותו.