״יש מתמטיקה עכשיו״ אמרתי כשאופק התקשר אליי ופתרתי עוד חצי תרגיל במתמטיקה, המזל שבלהתחיל בעשר זה שאת יכולה לעשות הרבה דברים, כמו את שיעורי הבית לשיעור הזה.
״אני אצלם לך מה שהצלחתי אבל תנסה גם״ ניתקתי את השיחה וצילמתי במהירות את התשובות לאופק ושלחתי לו בווצאפ.אחרי שסיימתי לפתור חצי מהתרגילים קמתי להתלבש בחדר וקיבלתי הודעה מאמא שלי שאומרת לי ׳ללבוש בגדים חמים כי קר בחוץ ויש טיפות׳ אז לבשתי ג'ינס ארוך ונעלי בלנסטון כהות עם סריג בצבע שחור, הכנתי בכוס גדולה תה חם ויצאתי לכיוון בית הספר.
חיברתי את האוזניות לטלפון בתקווה שלא יפריעו לי לשמוע את לנה דל ריי הפעם.לאחר כמה דקות הרגשתי טפיחות על כתפי, כשהפנתי את מבטי ראיתי את עמית, הילד שגיליתי עליו מידע אתמול.
בחוסר רצון עצרתי את השיר וליקקתי את שפתיי ״מה?״ שאלתי ולגמתי מכוס התה,
״אני עמית״ הוא הציג את עצמו בחיוך ועיניים כחולות ונוצצות ״אני קורל״ עניתי בחזרה.״מה את שומעת?״ הוא שאל והצגתי לו את שם השיר, ״אפשר לשמוע?״ הוא ביקש והרים את האוזנייה בחיוך וסירבתי.
״לא בקטע רע אבל אני לא אוהבת, זה קצת מגעיל אותי״ אמרתי במבוכה והוא צחק.
״אני חדש בבית ספר שלך אם שמת לב״ עמית אמר כבדרך אגב ורציתי להתגלגל מצחוק כי אני יודעת עליו יותר מידי דברים.
״לא, לא שמתי לב״ אמרתי לבסוף והוא הנהן, ״את כיתה י?״ הוא שאל והעביר את ידו בשיערו השחור ״לא אני כיתה יא״ הוא הרים את גבותיו בהפתעה ״וואלה?״ הוא שאל והנהנתי.״אז מה קורל, יש לך חבר?״ עמית שאל בחיוך, הסתכלתי עליו בגבות מורמות וגלגלתי את עיניי. ״לא אין לי ואני לא ממש מעוניינת״ אמרתי כדי להבהיר את העניינים והוא גיכח ״ישירה״.
אם אביאור היה פה הוא בוודאות היה צועק עליי משהו כמו ׳למה את חושבת שרציתי אותך בכלל׳ והולך בכעס ובהליכה הערסית שלו ומתחיל לעשן, ״היה לך חבר?״ הוא שאל והנהנתי ״היה״.
״לך?״ שאלתי והוא הנהן לחיוב ואז לשלילה,
״היו אבל לא רציניות״ הוא הסביר וכבר היינו בתוך הבית ספר.״מה באת עם עמית החדש?״ נטלי שאלה והנהנתי, ״כן, חפר לי כל הדרך״ אמרתי בתיסכול והיא צחקה.
״מסכנה שלי שחתיכים חופרים לה״ היא הקניטה ודיגדגה אותי.
״יש היום את היום הולדת של גאיה, אנחנו הולכות נכון?״ נטלי שאלה והנהנתי בזמן שאכלתי את קצה העיפרון שלי, ״מגעילה״ היא אמרה והעיפה את העיפרון משפתיי.במסיבות יום ההולדת של גאיה כולם היו, מהגדול ביותר עד הקטן ביותר, היא פשוט הכירה כל כך הרבה אנשים וגרמה להם לאהוב אותה שהם לא יכולים לנתק את הקשר איתה.
היא הכירה גם את אביאור, וחלק אחד בי מת לראות אותו אחרי חצי שנה, לראות אם הוא השתנה, אם יש לו בת זוג, אם הוא מאושר.
והחלק השני שבי שונא כל מחשבה על לראות אותו כי אם הוא מאושר הוא הצליח לעבור הלאה ואני לא.
YOU ARE READING
אהבה אחרת
Romanceלכל אחת יש את האהבה הראשונה שלה, זאת שלא שוכחים אף פעם, לא משנה כמה אהבות ייהיו לך אחרי זה, תמיד תזכרי אותו.