⚜️ פרק 9 ⚜️

182 27 3
                                    

״קורל, את שמעת מה אמרתי?״ שמעתי את המורה צועקת והפסקתי לצייר במחברת, אני לא מפסיקה לחשוב על מה שקרה עם אביאור.
עברו כבר שלושה ימים מאז וכל השיחה שלנו לא יוצאת לי מהראש ״אני אלחם ותחזרי אליי״ המשפט הזה לא יוצא לי מהראש.
״כן, אמרת שהכיתה עושה הרבה בעיות ואת מרגישה שלא מקשיבים לך בכלל״ חזרתי במדויק אחרי המילים שלה והיא נשארה בהלם.
שמעתי גיכוחים מחברי לכיתה וחייכתי לעצמי, השפלתי לה את הצורה.

המורה המשיכה ללמד אחרי שלא נותרו לה מילים לומר לי והמחשבות על אביאור חזרו.
במשך שלושת הימים האלה התחמקתי מכל יציאה אפשרית שהייתה כדי לא לראות אותו, נטלי סיפרה שבכל יציאה בימים האלה הוא שאל עליי.
התחמקתי גם מנדב בבית ספר וכל פעם שראיתי את עמית רציתי למות, הבושה אכלה אותי ולא ידעתי מה לעשות.
הצלצול בישר שהפסקת צהריים הגיעה וברחתי מהכיתה במהירות.

ישבתי על איזה ספסל ואכלתי סלט שקניתי בהפסקה הקודמת מהמסעדה שקרובה לבית ספר. השמש שיצאה החוצה חיממה אותי והייתה אווירה נעימה כזאת.
אני לא יודעת אם עשיתי טעות עם עמית, אולי לא הייתי צריכה לעשות את זה אני כבר מבלבלת את עצמי, איתו ועם נדב.
אני מרגישה שהמילים של נדב משפיעות עליי ויש בי חלק שרוצה אותו גם, כדאי שאתרחק ממנו.
אין לי כח כבר למה זה מגיע לי ומאיפה הנדב זה הגיע בכלל.

״נסיכה שעה אני קורא לך, מה תופס לך את הראש?״ שמעתי לראשונה את אופק ונאנחתי, הנחתי את ראשי על כתיפו.
״אין לי כח אופק, הבנים האלה עושים לי את החיים קשים״ מלמלתי והוא צחק וליטף את ראשי, ״שאלה יהיו הצרות שלנו״ ענה וצחקתי.
״נו מה אתה מצחיק אותי עכשיו אני במוד עצוב״ אמרתי והוא צחק והרים גבה, ״אז להשאיר אותך להתמרמר? לא נראה לי״
אופק אמר והמשכתי לאכול מהסלט.
ראיתי את עמית עובר והשפלתי מבט וחיכיתי שהוא יעבור, ״מה קורה לך את מוכנה לספר לי?״ הוא התלונן ופשוט התחלתי לשפוך לו הכל, כל הפגישות עם אביאור, המשיכה לנדב והבושה מעמית. הייתי חייבת לפרוק את כל הרגשות שלי בפני מישהו.

״חיים שלי, זה לא מסובך״ הסתכלתי עליו בתהייה וחיכיתי שיסביר אך שנייה לפני שפצה את פיו קיבלתי הודעה ועצרתי אותו מלדבר.
״את מתעלמת ממני?״ נדב שלח והרמתי את מבטי במהירות וחיפשתי אותי בעיניי, הוא ישב בול במדרגות מולי וחייך אליי.
״משהו כזה״ עניתי ויצאתי מהווצאפ, סימנתי לאופק שסיימתי ושהוא יכול לדבר.

״את מרגישה רע מעמית כי בחיים שלך לא חתכת ממישהו ואת חושבת שהוא נפגע וזה הגיוני, אבל גם הגיוני שלא קורל. את לא באמת יודעת מי זה ומה הוא רצה ממך, אז אין לדעת האם הוא נפגע או לא״, ״אני אמשיך בסגת אביאור נדב. נדב בא כביכול בתור שומר הראש, בתור חבר חדש שייגן עלייך מבנים כמו עמית אבל בזמן הזה הוא פיתח אלייך רגשות אסורים, הרי הוא החבר הכי טוב של אביאור, ואם אביאור יגלה את זה את תלכי לבקר את אביאור בכלא ואת נדב בקבר״ עצר ופערתי את עיניי.
חבטתי בזרועו המומה ״היי אל תדבר ככה״.

אהבה אחרתWhere stories live. Discover now