Keyifli okumalar...
*Seungmin*
"Bende Chan ama sen Chris diyebilirsin. Tanıştığıma sevindim ufaklık.."
"Ufaklık..?"
"Bende Felix. Chan'ın ev arkadaşıyım."
Sadece kafa sallamıştım. Nasıl olsa adımı öğrenmişti bir daha söylemeye ne gerek vardı..
"Size evi gezdirmemi ister misiniz..?"
"Olur."
"Beni takip edin."
Adının Chris olduğunu öğrendiğim kişi önden yürümeye başladı. Evet ona dediği gibi Chris diyecektim. Çünkü bir insana diğerlerden farklı bir şekilde seslenmeyi seviyordum. Chris.. güzel isim.
"Seungmin gelicek misin..?"
"Ha..?"
Kahretsin ilk günden rezil olmuştum.
"Geliyorum."
Koşarak önümdeki binaya girdim. Chris henüz girmemiş beni bekliyordu.
"Neden gelmedin, bir şey mi oldu..?"
"Hayır şey sadece dalmışım.."
Gülümseyerek anladım demişti. Al işte ilk günden rezil olmuştum.
"Rezil olmadın."
"Ne?"
Sesli mi konuşmuştum..? Siktir.
"Ve evet sesli konuştun."
"Bence eve girelim."
Onu arkamda bırakarak yürümeye başladım.
"Şey seungmin diğer taraftan."
Olduğum yerde durup içimden koca bir siktir çekmiştim. Bu sefer içimden çekmiştim eminim.. yeni tanıştığınız birine daha ilk günden nasıl mı rezil olursunuz örnek kim seungmin buyrun.. tepe tepe kullanın.
"Geldim."
Arkamı dönüp Chrisi takip etmeye başladım. Bir daha öne geçmeyecektim ve mümkünse susup daha fazla rezil olmamaya çalışacaktım. Eve girdiğimizde Hyunjin ve Felix mutfakta sohbet ediyorlardı. Gerizekalı Hyunjin beni yanlız bıraktığı için rezil olmuştum. O yanımda olsaydı bu kadar utanmazdım. Mal Hyunjin..
Chris de bana evi gezdirdiğinde bizde mutfağa geçtik. Ev küçük ama şirindi. 3 odası vardı. Birinde chris birinde felix kalıyordu, digerini ise gelen misafirlere kullanıyorlardı. Biz de eve geldiğimizde Chris ve felix bir odada kalacak, ben ve hyunjin ise bir odada kalacaktık.
"Nasıl seungmin beğendin mi..?"
"Güzel."
"Sen iyi misin..? Yüzün kıpkırmızı."
"Sadece fazla sıcak."
"Anladım."
"Dolapta limonata var bekleyin koyayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klenie Kinder | Chanmin
ФанфикSeungmin: Başlayacak mısın artık? Cidden sıkılmaya başladım.. Chris: Geldim bebeğim, artık seni sikmeye hazırım. Seungmin: Sonunda.. ' Başlangıç: 23.05.21 Bitiş: ?