Merhaba yine ben Nasılsınız bakalım?
Hadi hikayeye geçek. İyi okumalar☺️Genç adam bu gece yine kabus görmüştü. Artık kabuslarına alıştığı için yataktan sıçrayarak kalkmıyordu. Sadece aniden gözlerini açıyordu.
Yataktan kalkıp banyoya girdi. İşi bitince çıktı ve dolabına ilerledi. Bugün Bay Kim'in kızıyla tanışacaktı. Onu birazcık merak ediyordu. Dolabından beyaz bir gömlek ve siyah bir kot pantolon çıkardı. Üstünü giyinince odadan çıktı.
Merdivenlerden aşağı inerken yine o kızı gördü.Onun kim olduğunu merak ediyordu. Mutfağa girerken kız elinde kahvesiyle mutfaktan çıkıyordu. Taehyung 'ı görmedi ve çarpıştılar.Kahve Taehyung 'ın üzerine dökülmüştü. Kahve sıcak olduğu için gömleğini hafif yukarı kaldırarak vücuduna değmesini engelledi.
Kız öylece ona bakıyordu. Yine aynı şeyleri hissediyordu. Kalbi çok hızlı atmaya başladı yine engel olamıyordu. Taehyung 'ın söylenmesi ile kendine geldi.
Taehyung: Off yandım yaa.
"B-ben özür dilerim. Sizi görmedim."
Genç kız kekeliyordu ve bu sinirini bozuyordu. Neden kekelediğini? Neden onu gördüğünde kalbi çok hızlı atıyordu? Ona aşık olamazdı değil mi? Hayır bu olamazdı. Genç kız aşka inansa da ilk görüşte aşka inanmıyordu.
Taehyung oflayarak odasına çıktı. Gömleğinin düğmelerini açtı ve gömleğini çıkardı. Dolabı açıp siyah bir gömlek aldı bu sefer. Onu giydi ve düğmelerini iliklemeye başladı. Düğmelerini iliklerken kapısı çaldı. Düğmeleri ilklemeyi bırakıp kapıya yöneldi ve kapıyı açtı. Yine o kız gelmişti. 'Bu sefer ne var?' diye düşündü.
Kız odasına gelince onu o şekilde görmeyi planlamıyordu.Taehyung 'ı gömleğini iliklenmemiş halde görünce gözleri kocaman açıldı. Hemen ellerini yüzüne koyup arkasını döndü. Genç kız utanmıştı.
Taehyung onu öyle görünce bir an gülmek istedi ama incinmesin diye dudaklarını birbirine bastırdı. Geri kalan düğmelerini de ilikleyip hafif bir sırıtışla kıza seslendi.
Taehyung: Tamam dönebilirsin.
Kız önüne döndü ama utancından konuşamıyordu. Taehyung neden geldiğini az çok tahmin ettiği için söze girdi.
Taehyung: Merak etme iyiyim ve önemli değil. Olur böyle kazalar.
"Ö-özür dilerim."
Taehyung: Tamam olan oldu artık kendini fazla suçlama.
"Çok yandın mı kahve yeni olmuştu ve sıcaktı."
Taehyung: Biraz yandım ama sorun yok. Şimdi gitmem lazım izninle.
Kız hiçbir şey söylemeden geçmesi için kenara çekildi. Taehyung giderken sadece arkasından bakıyordu.
Bay Kim'in odasının önüne gelince kapıyı tıklattı. "Gell" Kapıyı açıp içeriye girdi.
Taehyung: Bay Kim sizden bir iki saatliğine izin isteyebilir miyim?
Bay Kim: Ne oldu? Bir sorun mu var?
Taehyung: Yok sadece bir arkadaşımla uzun zamandır görüşemiyorduk. Bugün buluşalım istedi.
Bay Kim; Tamam o zaman. Bu arada az önceki gürültü neydi?
Taehyung: Sorun yok sadece üzerime kahve döküldü.
Bay Kim: Tama anladım.
Taehyung: Peki iyi günler.
Bay Kim'in odasından çıkıp merdivenlerden aşağı indi.Ceketini giyip evden çıktı. Arabasına binip gideceği yere sürdü.
Verilen adrese gelmişti ve Yeri'yi beklemeye başladı.Bir kaç dakika sonra geldi. Yeri gelince mekana girdiler. Boş bir masaya oturup yiyeceklerini söyleyip sohbet etmeye başladılar.
Taehyung: Nasılsın?
Yeri: İyiyim Taetae sen?
Taehyung: Bende iyiyim yeri.Senin ev işi ne oldu? Bulabildin mi?
Yeri: Ev buldum. İş yerime de yakın.
Taehyung: Sen öğretmenlik yapıyordun değil mi?
Yeri: Evet Taetae.
Bu iki saat çabuk geçmişti. Taehyung arabasına binip eve doğru yol aldı. Arabasını kenara park edip.Bahçeden Jungkookların yanına gitti.
Koyu bir sohbetin içindeydiler.Bu seneki futbol maçını kimin kazanacağını konuşuyorlardı.
Onlar koyu sohbette iken evin etrafındaki tehlikenin farkında değillerdi.
Sizleri seviyorum kendinize iyi bakın hoşçakalın çiçeklerim ❤️☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia ❦ vsoo
FanfictionBir mafya ve ilk görüşte aşka inanmayan bir kızın hikayesi "İçeriye genç bir bayan girmişti. Bu genç bayanı daha önce görmemişti. Üzerinde de hizmetli kıyafetleri yoktu. Kız güzeldi ve Taehyung'un biraz dikkatini çekmişti. İkisi de birbirine bakıyor...