8.BÖLÜM

147 23 19
                                    

Uzun zaman  sonra  yb:)

Genç kız korkuyordu. Hala bitmemişti çatışma. Adamların yüzünde maske olduğu için kimse onları göremiyordu. Sadece gözleri görünüyordu.

Taehyung "böyle olmayacak" diyerek ayağa kalktı. Jisoo'ya dönüp ona baktı. Jisoo'nun gözlerinden korktuğunu görebiliyordu. Yanına yaklaştı. "Güzelim... Bak şimdi şu dolabın içerisine gir ve ben gelene kadar sakın ordan çıkma. Anlaştık mı?"

  Jisoo'hayır'anlamında kafasını sallıyordu. Biliyordu. Yalnız kalırsa o şerefsiz onu bulup öldürürdü. Bu sefer ondan kurtulamazdı. Buna gücü yoktu. İkinci defa aynı şeyleri yaşamak ağır gelirdi.

"Gitme... Korkuyorum"yalvarırcasına Taehyung'a bakıyordu. Taehyung ona dayanamıyordu ama dışarı çıkması gerekiyordu. Elini yanağına koyup okşadı."Sana söz veriyorum. Hiç bir şey olmayacak. Seni ona vermiycem. Sadece burda bekle. Lütfen kendi iyiliğin için."

Jisoo ne yapacağını  bilemiyordu. Taehyung doğru söylüyordu. Gitmesi gerekiyordu ama Jisoo da korkuyordu. Bunu yapması gerekiyordu. Son kez cesur olup kafa salladı ve dolaba girdi.

Taehyung dolabın kapağını kapatıp odadan çıktı. Kapıyı kitleyip dikkatli bir şekilde aşağıya doğru iniyordu. Belindeki silahını eline aldı.

Dikkatli  bir şekilde ilerliyordu. İçeriye doğru birisinin geldiğini gördü ve bir kenara saklanıp adamın ona gelmesini bekledi. Adam önüne geldi ama Taehyung'ı görmedi çünkü  arkası dönüktü.

Taehyung kolunu adamın boynuna koyup onu boğmaya çalıştı. Bir süre sonra  adam bayılınca adamı yere yatırıp yoluna devam etti.

Bu şekilde  dışarıya çıkana kadar dört ya da beş adam bayıltmıştı ve hepside diğerinin sesini duyupta kendi ayakları ile ona geliyordu. Bir nevi Taehyung'ın işini kolaylaştırıyorlardı. Bir kaç adamları vurulmuştu. Diğerleri ise çatışmaya devam ediyordu. 

Bir kaç kere daha silah sesi duyulduktan sonra sesler kesildi. Taehyung silahını kullanmamıştı. Hepsini kolayca alt etmişti. Sesler kesilince dikkatli  bir şekilde  dışarı çıktı. Bir kaç adamı ayakta duruyordu. Yanlarına gitti.

"Efendim hepsi tamam." Taehyung kafa sallayıp güldü. "Aferin iyi işti.Şunları hemen halledin ve yeni korumalar çağırın fazla olsun." diyerek tekrar  eve girdi.

Jisoo ellerini kulağına kapatmış gözlerini yummuş ağlıyordu. "Lütfen  bir şey olmasın" diyip duruyordu. Kapı açılınca korktu. Kimdi bu? Dolabın kapakları açıldı. Gözlerini yavaşça açıp gelen kişiye baktı. Bu Taehyung'tı.

Hemen dolaptan çıkıp Taehyung'ın boynuna atladı. "İyi misin güzelim?"  Jisoo kafa salladı. Taehyung ellerini sırtına koyup sıvazladı.

Jisoo hıçkırarak ağlamaya başladı. Gerçekten  çok korkmuştu. Hem aynı şeyleri bir daha yaşayacağından korktu hem de Taehyung'a bir şey olacak diye korkmuştu.

Yavaşça ayrılıp ona baktı. Taehyung "Bak sana söz verdiğim gibi sana bişey olmadı." diyerek onu teselli etmeye çalıştı. Ona güven veren bir gülümseme sundu.

"Jisoo burdan gitmliyiz evini biliyorlar. Bir daha gelebilirler."  "Nereye gidicez ki?"  Taehyung omuzlarını düşürdü. Bunu bilmiyordu işte. "Kimsenin bulamayacağı bir yer olmalı."  diyerek  kendi kendine  konuştu.

"Neyse gel azıcık otur sakinleş." beraber yatağın kenarına oturdular. Taehyung Jisoo'nun kafasını göğsüne yaslayıp elini saçkarına götürüp onu sakinleştirmeye çalıştı.

Bir süre böyle kaldılar. Sonra Jisoo'nun ağlaması kesildi. Öylece Taehyung'ın göğsünde duruyordu. Taehyung yüzüne gelen saçları kulağının arkasına sıkıştırıp ona baktı. O uyumuştu. O... Taehyung'ın göğsünde uyuyakalmıştı.

Taehyung onu kucağına alırken gözleri açıldı. "Gitme" dedi sessizce. "Gitmiyorum bak burdayım." Jisoo'nun gözler tekrar kapandı ve uykuya daldı. Taehyung onu yatağa yatırıp o da yanına uzandı ve Jisoo'yu izlemeye başladı.

Huhu nasıldı?

Azıcık ekşın olsun yağğğğ.

Bu arada vsoo etiketinde 20.Sırada herkese teşekkür ederim.

Satır arası yorum yapıp oy verin. Sizi seviyorum:)

Mafia ❦ vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin