Merhaba canlarım. Nasılsınız?
Taehyung yavaş yavaş kendine geliyordu.Burnuna bir koku geliyordu.Bu koku...Çok tanıdıktı.Bu koku...Jisoo'nun kokusuydu.
Onun başını döndüren,onu huzur veren kokuydu.Gözlerini açtığında yatakta olduğunu anladı.Göğsünde bir ağırlık hissedince oraya baktı.Jisoo...Onun göğsünde mışıl mışıl uyuyordu.
Taehyung heyecanlanmıştı.Kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu.Olduğu yerde kaskatı keailmişti.Hareket edemiyordu.Hem Jisoo uyanmasın diye hem de Jisoo göğsünde uyuduğu için.
Taehyung ona yavaş yavaş aşık oluyordu.Ondan etkilenmeye başlamıştı. Ama bunun olmaması gerekiyordu çünkü o patronunun kızıydı.
Bu sırada Jisoo da yavaş yavaş kendine geliyordu.Onun da burnuna Taehyung kokusu geliyordu.Onun kokusunu doya doya içine çekti. Taehyung'ın kalp atış seslerini duyuyordu ve bu onu rahatlatıyordu.
Bir anda gözlerini açtı ama kıpırdamadı.İkiside kıpırdamadan sessizce duruyordu.Jisoo yavaşça kafasını yukarı kaldırıp ona baktı.
Göz göze geldiklerinde daha çok heyecanlandılar.Jisoo aniden ayağa kalktı."Şeyy...Dün kabus gördüm.Korktuğum için yanına geldim ama uyuyordun bende uyandırmadan yanına uzandım
Kızdın mı?" Jisoo nefes nefese konuşunca Taehyung ne diyeceğini bilemedi.Kendine gelip"Hayır,neden kızayım?" Elini ensesine götürüp kaşıdı."Neyse ben kahvaltı hazırlamaya gidiyorum." Jisoo odadan çıkınca Taehyung rahat nir nefes aldı.
"Off ya hayır Taehyung o senin patronunun kızı.Ona aşık olamazsın.Hayır olmaz." kendi kendine konuşup duruyordu.Sürekli 'Hayır olamaz' diyip duruyordu.
Yataktan kalkıp banyoya doğru ilerledi.Ilık bir duş belki iyi gelirdi.O duşunu alırken Jisoo kahvaltıyı hazırlıyordu.
Jisoo da aklından az önceki olanları atmaya çalışıyordu.Tekrar aşık olmak istemiyordu.Tekrar aşık olup acı çekmekten korkuyordu.
Kahvaltı hazırlığı bitince yukarı Taehyung'ı çağırmaya gitti.Kapıyı tıkladı ama ses gelmedi."Tekrar mı uyudu?" diye düşünüp odaya girdi.
Jisoo gözleri sonuna kadar açılmış şekilde önünde yarı çıplak duran Taehyung'a bakıyordu.Anında elleriyle gözünü kapattı.Taehyung onu fark etmişti.
"Jisoo?" Taehyung şaşkın bir şekilde Jisoo'ya bakıyordu.Jisoo'nun elleri hala gözlerini kapatıyordu."Özür dilerim,özür dilerim.Ben ses vermeyince tekrar uyudun zannettim." Jisoo utancından kıpkırmızı olmuştu.Şuan yanakları yanıyordu.
"Jisoo,sakin duymamışım" Taehyung gülmemek için kemdini zor tutuyordu.Ama olmuyordu Taehyung gülmeye başladı.Jisoo hala gözleri kapalı kapının önünde duruyordu.
Taehyung ona doğru yaklaşmaya başladı.Jisoo onun kendine doğru geldiğini anlayınca geri geri gitmeye başladı.Taehyung hala üzerine doğru gidiyordu.
Jisoo'nun bileğinden tuttu ve açık olan kapıyı kapattı.Jisoo ellerini indirdiğinde Taehyung'ın tam dibinde ona baktığını gördü.
Hala yanakları kırmızıydı ve şuan çok utanıyordu.Taehyung onun bu halini çok sevimli bulmuştu. "Kapıyı kapatalım yanlış anlaşılmasın" diyip göz kırptı.(lan gülmekten çatlaycam ayyy)
Jisoo'nun gözleri kocaman açıldı.Taehyung onun bu haline sadece gülüyordu.Biraz daha üstüne gitti."T-Taehyung n-ne y-yapıyorsun?" Jisoo kekelemeye başlamıştı.
"İzin verirsen havluyu alıcam."(yazar kafayı yedi kendi yazdıklarına gülüyor Allahım sana geliyorum ayyy)
"He?" Jisoo'nun gözleri Taehyung'ın kaslarına takıldı.Şuan kalbi deli gibi atıyordu.Hemen gözlerini kaçırdı.Taehyung fark etmişti ama ve daha fazla utandırmamak için dudaklarını birbirine bastırdı.Havluyu alıp ondan uzaklaştı.
Jisoo hala olayın etkisindeyken dışarıdan bir silah sesi geldi.Taehyung hemen tişörtü üzerine geçirip Jisoo'yu arkasına aldı ve telefondan korumaları aradı.
"Ne oluyor?"
"Bilmiyorum efendim aniden bir kaç adam gelip saldırmaya başladı."
"Sakın onları içeri almayın ben Jisoo'nun yanındayım onu koruyorum.Bişey olursa haber ver."
"Tamam efendim."
Telefonu kapatıp Jisoo'ya döndü.Jisoo korkmuş görünüyordu."Jisoo bana bak.Jisoo...Jisoo.." Jisoo ses vermiyordu.Taehyung bir eliyle onun elini tutup bir eliylede yanağına kendine gelmesi için hafif bir şekilde vuruyordu.
"Jisoo kendine gel,bana bak" Jisoo kendine gelip başını ona çevirdi."İyi misin güzelim?" Jisoo kafa sallayarak"iyiyim ama korkuyorum" Taehyung yanağını okşayarak ona güven veren bir şekilde gülümsedi."Merak etme bem burdayım.Sana zarar vermelerine asla izin vermem."
Jisoo kafasını sallayarak onu onayladı ama aklından bin bir türlü senaryo geçiyordu.Ya o adam geldiyse? Ya intikamını almak istiyorsa?
Lan kim bu?
Huhu
Sizi seviyoooommmm❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia ❦ vsoo
FanfictieBir mafya ve ilk görüşte aşka inanmayan bir kızın hikayesi "İçeriye genç bir bayan girmişti. Bu genç bayanı daha önce görmemişti. Üzerinde de hizmetli kıyafetleri yoktu. Kız güzeldi ve Taehyung'un biraz dikkatini çekmişti. İkisi de birbirine bakıyor...