5. BÖLÜM

195 29 10
                                    

Çiçeklerim nasılsınız?

Hadi hikayeye geçelim. En heyecanlı yerinde bitirmiştim.

Jisoo hala öyle bakıyordu. Onu görmesiyle aklına iki yıl önce yaşananlar geliyordu. Taehyung neden durduklarını ve neden Jisoo'nun o tarafa baktığını anlamıyordu.

Jisoo iki yıl önce bu adamla tanışmıştı ve iki yıl boyunca bu adamı unutmaya çalışmıştı. Unutmuştu da ama şimdi tekrar görünce korkmaya başladı.

Jisoo'nun gözleri kararmaya başladı ve kendini bıraktı. Taehyung düşmeden onu kucağına aldı ve arabaya koştu. Lisa da arkalarından geliyordu.

Taehyung ve Lisa hala olanları çözemiyordu. Jisoo neden o tarafa korkuyla bakıyordu?Neden bayılmıştı?

Arabayı çalıştırıp en yakın hastaneye sürdü. Hastaneye gelince arabadan inip onu tekrar kucağına aldı. İçeri girdi ve hemen yanlarına hemşire geldi. Yatağa yatırdılar. Doktor gelip muayene etti.

Taehyung ve Lisa doktor odadan çıkınca ayağa kalktı ve doktorun söyleyeceklerini dinlemeye başladı.

Doktor;" Sorun yok.Tansiyonu düşmüş. Uyanınca gidebilirsiniz. İyi günler."

Taehyung; Tamam, İyi günler.

Lisa hemen odaya girdi ve Jisoo'nun elini tuttu. Onun için hiç kolay değildi. İki yıl boyunca yaşadıkları çok ağır şeylerdi. Taehyung hala ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

Bir saat sonra Jisoo gözlerini açtı. Başı dönüyordu.Etrafına bakınca hastanede olduğunu anladı.Yavaşça yatakta oturur pozisyona geldi.

Taehyung; İyi misin?

Jisoo; İyiyim.Babama bu olayı söyleme lütfen.

Taehyung; Kusura bakma ama bunu babana bildirmem gerkiyor.

Jisoo; Lütfen Taehyung. Söyleme başıma bilmem kaç tane koruma koyar bu sefer.

Taehyung; O zaman neden bayıldın? Neden orda bir yere bakıp dona kaldın?

Jisoo; Sana söyleyemem.

Taehyung; Jisoo hiç yardımcı olmuyorsun ama ya babana söylerim ya da bana neden bayıldığını anlatırsın.

Jisoo; Taehyung lütfen. İkisi de olmaz.

Taehyung; Ya ben senin koruman değil miyim? Neden bayıldığını ve neden orda öylece kaldığını bilmem lazım.

Lisa; Taehyung zorlamasan kız zaten yorgun. Demek ki sana anlatamaz anla işte.

Taehyung; İyi ama-

Lisa; Taehyung susucak mısın yoksa çıkacak mısın?

Taehyung; Şimdilik kimseye birşey söylemeyeceğim ama bana neler olduğunu en kısa zamanda anlatacaksın.

Mafia ❦ vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin