Merhaba, nasılsınız?
Jisoo çoktan uyanmş ve sessiz bir şekilde kahvaltı hazırlıyordu.Buz dolabından iki salatalık ve iki domates alıp doğradı. Soğan da alıp doğramaya başladı. soğan acı olduğu için gözünü yakıyordu ve gözlerinin sulanmasına neden oluyordu.
Taehyung uyanmış ve ona bakıyordu. Jisoo'nun soğan yüzünden burnu akmaya aşlamıştı.Hem burnunu çekiyordu hem de gözlerinden yaşlar akıyordu.Taehyung onun apladığını fark edince yanına gidip"Ne oldu?" diye sordu.
Jisoo korkup yerinde sıçradı."Aniden gelinir mi be korktum.Hem sen ne ara uyandın?" Jisoo ona doğru dönmüştü.Gözleri kızarmıştı,burnunu hala çekiyordu.
Taehyung elini Jisoo'nun yanağına doğru görürüp gözyaşlarını sildi.Jisoo donakalmıştı.Ondan böyle bişey beklemiyordu.Şuan kalbi çok hızlı atmaya başlamıştı.
Taehyung sorduğu soruyu tekrar sordu."Ne oldu? Neden ağlıyorsun?" Jisoo kendine gelip salatalık tabağını göstererek cevap verdi."Ş-şey soğan yüzünden oldu." Taehyung baktığı yere bakınca anladı ve tekrar başını Jisoo'ya çevirdi.
İkiside şuan birbirine bakıyordu.Taehyung'ın da kalbi hızlanmıştı. Dün neler olduğunu öğrenmesi gerekiyordu. Jisoo'nun gözlerine bakarak üstüne üstüne yürümeye başladı.O üstüne gittikçe Jisoo geri gidiyordu.
"T-taehyung n-ne y-yapıyorsun?" Jisoo kekelemeye başlamıştı. Taehyung hala onu inceliyordu.Jisoo bakışlarından rahatsız olup gözlerini kaçırdı. "Neden anlatmıyorsun?"
Taehyung hala üstüne geliyordu.Artık kaçacak yeri kalmamıştı.Sırtı dolaba yaslanmıştı.Taehyung kollarını kaçmaması için iki yana koydu.Jisoo şuan konuşamıyordu.
Taehyung da yakın oldukları için heyecanlanmıştı.Onun da kalbi çok hızlı atıyordu.Ama o buna rağmen hala o şekilde ona bakıyordu."Jisoo yeter artık söyle şunu" Jisoo derin bir nefes aldı "T-Taehyung anlatıcam ama şimdi değil lütfen" Taehyung sinirlenmeye başlıyordu.
"Yeter artık Jisoo anlatamadığın bu şey ne ya? Bak seni korumam için bunu bana anlatman lazım güzelim." Jisoo 'güzelim' dediği an içi kıpır kıpır oldu.
"Tamam anlatıcam ama sakin ol lütfen.Oturup konuşalım." Taehyung bir an şaşırdı."Anlatacak mısın?" Jisoo kafa salladı."Şimdi izin verirsen şuraya oturup konuşalım.
Taehyung ilk anlamadı ama sonradan ensesini kaşıyarak kollarının arasındaki Jisoo'yu serbest bıraktı. "Pardon."
Jisoo sandalyelerden birine oturup ona gel dedi.Taehyung da oturunca Jisoo derin bir nefes aldı ve biraz nefesini içinde tuttu.
Yavaş bir şekilde nefesini verip pencereden dışarıyı gözetledi. Taehyung neden dışarı baktığını anlamamıştı.
Jisoo kurumuş dudaklarını yalayıp konuşmayabaşladı."Bak bunun üzerinden iki yıl geçti. Ben iki yıldır bu olanları unutmaya çalışıyorum.Unutmuştum da taki düne kadar.Onu gördüm.Bana çok kötü bakıyordu."
Taehyung hiçbir şey anlamıyordu.Jisoo ağlamak üzereydi.Masadaki Jisoo'nun ellerini tutup konuştu."Güzelim baştan anlat hiçbirşey anlamıyorum." Jisoo kafa sallayıp tekrar dudaklarını araladı.
" B-ben iki buçuk sene önce onunla tanıştım.Ona a-aşık olmuştum.Bir kaç ay sonra bir gün bana geldi ve bana beni sevdiğini söyledi. Sonra sevgili olduk.Ama sonra öğrendim ki babamdan intikam almak için benim karşıma çıkmış.
Beni kendine aşık etmiş.Bir gün kavga ettik ben ayrılmak istediğimi söyledim.A-ama o bunu kabul etmedi ve beni kaçırdı.Bana çok kötü davrandı.Ona karşı çıktığımda beni dövdü. Bir gece sarhoş olup yanıma geldi.Bana dokunmaya kalktı.Kafasına vazo geçirip bayılttım.Ertesi gün beni her yerim morarana kadar dövdü."
Jisoo hıçkıra hıçkıra hem bunları anlatıyordu hem de ağlıyordu.Taehyung o an kendinden nefret etti."Neden üsteledim Allah kahretsin.Off ya.Keşke sormasaydım." diye içinden geçirdi.
Bardağa su doldurup Jisoo'ya verdi. Jisoo suyu içince Taehyung elini yüzüne uzatıp gözyaşlarını sildi."Lütfen ağlama.Özür dilerim keşke sormasaydım.Aptal kafam." Jisoo'nun kalbi ısınmıştı.O tekrar aşık oluyordu.Bunu anlamıştı.
Derin bir nefes alıp devam etti."Bir kaç gün sonra babam beni buldu ve o şerefsizi öldürdü.Yani öldürmüştü.Taehyung ben onu dün tekrar gördüm.O ölmedi yaşıyor.Ben korkuyorum."
Taehyung ayağa kalkıp ona sarıldı.Saçlarını okşayarak "Korkma güzelim.Ben varken sana zara vermesine izin veremem.O şerefsizi acımadan öldürücem.Lütfen ağlama artık."
Jisoo da ona sarılmıştı ve şuan daha çok ağlamaya başladı.Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.O ağlarken Taehyung'un yüreği parçalanıyordu.
Jisoo'yu kucağına alıp odasına götürdü ve yatağına yatırdı.Odadan çıkıp kendi odasına gitti.Yatağına yattı.Tavana bakarak düşünmeye başladı.
Uzun zaman oldu.
Nasılsınız?
Sizleri seviyorum muahh<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia ❦ vsoo
FanfictionBir mafya ve ilk görüşte aşka inanmayan bir kızın hikayesi "İçeriye genç bir bayan girmişti. Bu genç bayanı daha önce görmemişti. Üzerinde de hizmetli kıyafetleri yoktu. Kız güzeldi ve Taehyung'un biraz dikkatini çekmişti. İkisi de birbirine bakıyor...