Merhaba yeni bölüm ile karşınızdayım hadi geçelim bakalım.
Onlar koyu sohbette iken evin etrafındaki tehlikenin farkında değillerdi.Az ileride Bay Park'ın evini gözleyen bir iki adam vardı. Taehyung Jungkook'u dürtüp baktığı yeri gösterdi. Jungkook da iki adamı görünce hemen arka taraftaki korumalardan üçüne baktı ve orayı işret etti.
Korumalar iki adamı görünce hemen oraya doğru gitmeye başladı. İki adam onları fark edince kaçmaya başladılar. Korumalar da peşlerinden koşuyordu ama yetişemediler ve geri döndüler.
Taehyung ve Jungkook onlara çok kızmıştı. Diğer korumaları da uyardılar. Taehyung bu olanları Bay Kim'e söylemek için odasına gitti ve kapıyı çalıp onay alınca içeri girdi.
Odada o kız vardı. Onun burda ne işi vardı. Taehyung dikkatini toplayıp konuştu. Bay Kim güvenliğin artmasını istedi. O sırada Bay Kim'in kızı araya girdi.
"Beni evime götürün burda daha fazla kalmak istemiyorum."
Bay Kim dikkatini kızına verdi. Haklıydı burda daha fazla durarsa tehlikeli olabilirdi. Bay Kim onları tanıştırmaya başladı.
Bay Kim: Taehyung bu benim kızım Jisoo.
Jisoo: Merhaba ben Kim Jisoo.
Taehyung: Ben de Kim Taehyung memnun oldum.
Jisoo: Ben de.
Bay Kim: Taehyung Jisoo'yu evine götürür müsün?
Taehyung: Tabiki.
Bay Kim: Hatta kızımın güvenliği için orda kal bu iş ciddi olabilir.
Jisoo: Baba ben çocuk değilim.
Bay Kim: Biliyorum kızım ama güvenli olmayabilir bu yüzden seni en güvendiğim adamının yanında bırakıyorum.
Jisoo: Tamam. Artık bu evden çıkalım.
Taehyung ve Jisoo odadan çıkıp merdivenlerden aşağı indiler. Taehyung ceketini giyip Jisoo'ya baktı. O da ceketini giyiyordu.
Taehyung: Hazırsan çıkalım.
Jisoo: Hazırım.
Taehyung kapıyı açıp ona geçmesi için yol verdi ve o da arkasından çıktı. Arabasına doğru ilerledi ve kilidini açtı. İkiside arabaya bindi ve Taehyung arabayı çalıştırdı. Jisoo'ya evinin adresini sordu ve arabayı sürmeye başladı.
Eve gelince Jisoo çantasından anahtarları çıkartıp anahtarı deliğe soktu. Kapıyı açınca Taehyung 'ı içeri davet etti. İkiside içeriye girdiler. Ceketlerini astılar. Taehyung evi inceliyordu. Çok büyük değildi. Şirin bir evdi. Taehyung 'ı gülümsetmişti.
Taehyung etrafa bakınırken Jisoo murfağa geçti ve bardağa su doldurup içti. Taehyung hala ayakta eve bakınıyordu. Jisoo'nun sesi ile kendine geldi.
Jisoo: Otursana ayakta kaldın.
Taehyung: Evin güzelmiş.
Jisoo: Kendi tarzıma göre düzenlettirdim.
Taehyung: Şeyy... Ben nerde kalıcam.
Jisoo: Merak etme yedekte iki oda var birinde kalırsın.
Taehyung: Tamam.
Jisoo: Bir şey içer misin?
Taehyung: Su alabilirim.
Jisoo: Sen ciddi misin?
Taehyung: Niyeki?
Jisoo: Yani içki tarzı şeyler falan içmiyor musun?
Taehyung: İçerim ama sık değil ve şuan bir kızın evindeyim farkındaysan. Bu yüzden istemedim.
Jisoo: Haklısın.Az bekle.
Jisoo biraz şaşırmıştı. Taehyung bir mafya mıydı? yoksa sadece mafya görünümlü bir adam mıydı? Bunu anlayamamıştı.
Dolaptan bir şişe su alkıp oturma odasına geçti ve Taehyung 'a suyunu verip koltuğa oturdu. İkisi de öyle hiç konuşmadan oturuyordu. Bir süre sonra bu sessizliği Jisoo bozdu.
Jisoo: Saat erken daha bir şey izlemek ister misin?
Taehyung: Olabilir. Ne izleyeceğiz?
Jisoo: Korku hariç istediğini seç.
Taehyung: Neden çok mu korkuyorsun.
Jisoo: Evet korkuyorum hatta sen istediğini izle ben odama çıkıyorum.
Taehyung: Kızdın mı?
Jisoo: Hayır sadece uyumak istiyorum bugünün yorgunluğunu atmam lazım. Şu alt kattaki ilk kapı orda yatabilirsin. iyi geceler.
Taehyung: Teşekkür ederim. Sanada iyi geceler.
Kız içinden 'umarım iyi olur. Yine kabus görmek istemiyorum' diye geçirdi ve odasına gitti.
Taehyung koltukta öyle oturuyordu. Film izlemekten vaz geçti ve Jisoo'nun ona gösterdiği odaya gidip yatağa uzandı.
Bölüm nasıldı? Hehe diğer bölüm bence komik olucak hehe.
Sizi seviyorum kendinize cici bakımm😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia ❦ vsoo
FanfictionBir mafya ve ilk görüşte aşka inanmayan bir kızın hikayesi "İçeriye genç bir bayan girmişti. Bu genç bayanı daha önce görmemişti. Üzerinde de hizmetli kıyafetleri yoktu. Kız güzeldi ve Taehyung'un biraz dikkatini çekmişti. İkisi de birbirine bakıyor...