Bölüm 6 : Gücü Test Etmek

356 67 5
                                    

Not: Bu bölüm HakanAdana ve Kraugell kullanıcı adlı okuyucularıma ithaf edilmiştir.




-Thonk!


Mozo kamyon çarpmış gibi geriye uçtu. Durmadan önce yüzlerce metre savruldu ve kocaman bir ağaca çarparak durmayı başardı.


"Huh?" Hayla ve diğerleri şaşkın yüz ifadeleriyle ona baktılar.


Az önce Hayla içlerinden herhangi birini ağır yaralayacak bir yumruk ile Mozo'ya saldırmıştı ama gördükleri kadarıyla Mozo sadece geriye savrulmuştu.


Mozo da onlar kadar şaşkındı. Göğsünün ortasında bulunan hafif kızarıklık ve bir miktar sızı görmezden gelindiğinde saldırıdan hasar almadığı görülebilirdi.


Hayla'nın gelişimi zirve Gökyüzü Ruh Alemindeydi ve Çekirdek Ruh Alemine geçmesi an meselesiydi. Gücünün 5'te 1'ini kullanarak yaptığı yumruk saldırısı vücut gücü sayesinde etkisiz hale gelmişti.


Üstün Beden Rününün sağladığı savunmanın beklentilerini aşması Mozo'yu ümitlendirdi. Eğer gücünü İmparator Ruh Alemine çıkarırsa yenilmez bir figür olabilirdi.


"Lider, vücut gücün aşırı fazla. İnsan görünümlü bir ejderha olabilir misin?" Reis hayranlıkla ona baktı.


Gizemli ve ilginç eşyalar dışında hiçbir şey onun dikkatini dağıtamazdı. Az önce yeni keşfettiği bir eşyayı inceliyordu ve saldırı yapılırken göz ucuyla izlemişti.


Mozo'nun en iyi ihtimalle göğsünde birkaç kemiğin kırılmasını beklerken ağır yaralanabileceğini düşünüyordu. Ancak düşüncelerinin aksine liderleri güçlü saldırının ardından en basit tabirle ölümsüz bir ejderha gibi sapasağlam bir şekilde karşılarında durmuştu.


"Bunu vücut gücü çalışmış olmanın verdiği aşılmaz savunma diye söyleyebilirim. Vücut gücümüzü yükselttiğimiz sürece ruh enerjisine karşı direncimiz artıyor olacak, bu sayede hedeflerimize ulaşmak için seviye atlamaya, alem aşmaya ihtiyaç duymayacağız."


Mozo'nun sözlerini dinleyen onlar Aydınlık Dağdaki eğitim odalarının en önemli amacının neden vücut gücü olduğunu anlamış oldular. Mozo'nun kadar çalışmış olsalardı şimdi İlahi Ruh Kıtasını domine etmiş olabilirlerdi.


"Pekala, birkaç saat sonra kuleye ilerlemeye devam edeceğiz. Eğitimlerinizi yapmaya devam edin, yol boyunca canavar avlamak ve kaynak toplamak dışında harcayacak vaktimiz olmayacak."


Mozo pratik yapmak için birkaç kilometre ötedeki bir vadiye gitti. Kısa süre sonra uyuşuk buçukluk dahil herkes etrafa yayılarak antrenman yapmaya başladılar.


Mozo derin vadinin merkezine indi ve kılıçlarını eline aldı. Gözlerini kapattı, beş duyusuyla etrafı inceledi. Bir dakika 5 dakika derken 10 dakikanın sonunda iki kılıcını bir kılıç gibi ileri savurdu.


-Svishh!


Keskin kılıç enerjileri birleşti ve tek bir saldırı gibi ilerledi. Vadinin kenarına çarpan saldırı önüne gelen onlarca ağacı moloz ve kıymık haline getirdi. Saldırı durduğunda vadide bir yıkım gerçekleşmişti.


10 dakika boyunca saldırılarını daha basit ve güçlü yapacağını düşünmüş ve sonunda bu saldırı açığa çıkmıştı. Normalde basit saldırılar güçlü olmazdı ama gelişim seviyesinin artışı, vücudunu daha iyi tanımaya başlaması ve meridyenlerinin üzerindeki kontrolünün artması sebepleri sayesinde Mozo'nun her bir saldırısı eskiye kıyasla çok daha güçlü oluyordu.


(Tamamlandı✔) İmparator: Kara Elf (İKE) Serisi: 3. Kitap #Son Savaş#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin