Not: Bu bölüm remnurDemir kullanıcı adlı okuyucuma ithaf edilmiştir. Bir sonraki bölüm muhtemelen final olacak gibi görünüyor. Az bölümle serinin 3. ve son kitabı bitecek olsa da planlarıma uygun ilerledi ve saçmalık dolu bölümler ile seriyi süslemek istemiyorum.
Karanlık Kraliçe, Takhisis, yoldaşı Lloth gibi çırılçıplak bir şekilde Mozo'yu karşılamadı.
Takhisis erkek kıyafetlerine benzeyen sade siyah elbiseler giymişti. Elbiseleri biçimli vücudunu dışarıdan sağlıyordu, Mozo onun Lloth gibi olmasını bekliyordu.
Arzularının esiri olan Lloth'un aksine Takhisis onu cezbetmek için hiçbir girişimde bulunacak gibi görünmüyordu.
Dalgalı uzun siyah omuzlarından aşağı dökülürken Takhisis'in kayıtsız siyah gözleri onu inceliyordu.
İki düşman belirsiz bir süre birbirlerini tarttılar, Mozo onun kendisini bu kadar incelemesinden dolayı rahatsızdı ama kendisi de soğuk bir ifadeyle ona karşılık veriyordu.
"Astlarımı öldürmeyi başarmışsın. Takdiri hak ediyorsun." Takhisis'in kiraz renkli dudakları açıldı, parlak beyaz dişleri açığa çıkarken ahenkli sesi Mozo'nun kulağına ulaştı.
Takhisis'in sesi soğuk ama güzeldi. Figürü de güzeldi ve normal bir zamanda aşık olunacak bir tipti.
Kişiliği fiziksel özelliklerine göre çirkindi. Soğuk tavrı, ulaşılmaz görüntüsü berbattı.
"Elbette, sizin vahşetiniz karşısında suskun kalamazdım." Mozo soğuk ve kin dolu bir sesle yanıt verdi. Ustası Zakir Kılkesen aklına gelmişti, onun intikamının maskelediği büyük bir amacın sorumluluğu üzerindeydi.
"Vahşet mi?" Mozo'nun sözlerini duyan Takhisis soğukça gülümsedi. Komik bir espri duymuş gibi davranıyordu. "Zayıflara hükmetmek vahşet mi oluyor? Aptal! Güç her şeydir! Adalet! Mutluluk! Huzur!... Aklına gelen her ne varsa hepsi gücün kıskacı altındadır."
Mozo karşısındaki soğuk figürün sözleri karşısında kaşlarını çattı. Karanlık Kraliçe'nin neden bu sözleri dediğini anlamak istiyordu ama onun geçmişinin yansıması olduğunu tahmin etti.
"Haklısın, sizin gücünüzü yok edeceğim ve kendi hükmümü uygulamaya başlayacağım." Mozo onun sözlerine karşı çıkmadı, aksine onun sözlerini destekleyen sözler dedi.
Takhisis'in kaşları hafifçe oynadı, yüzünde soğuk ifadesi varlığını korurken dudakları hafifçe yukarı kıvrıldı. Eğlenmiş gibi görünüyordu.
-Svishh!
Mozo onu izlerken bir anda bir enerji topu göğsüne uçtu. Mozo ani saldırıyı bekliyordu, hemen geriye uçtu ve eşit güçte bir saldırı ile karşılık verdi.
Takhisis hiç durmadan art arda enerji topları ile onu hedef aldı ancak ne kadar saldırırsa saldırsın Mozo zorlanmadan saldırılardan kaçındı ve fırsat bulduğu anda ise ona saldırdı.
"Humph!" Mozo'yu yeterince test ettiğini düşünen bir ifadeyle homurdanan Takhisis bir an sonra kendini patlattı.
Lloth ve Takhisis doğrudan kendilerini öldürmüştü, bu Mozo'yu şaşırttı ama onların düşüncelerini anladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Tamamlandı✔) İmparator: Kara Elf (İKE) Serisi: 3. Kitap #Son Savaş#
FantasiaO Mozo'ydu. Tecrit edilmiş olan! O bir kara elfti: Ölümcüllerin en ölümcülü. Kara elfler kıtanın geneline yayılmıştı. Ölüm ve vahşet denilince akla tek kelime gelirdi: Kara elf. Suikast denilince akla şu gelirdi: Kara elf. Hainlik denince akla şu g...