Bölüm 14 : İlahi Ruh Kıtasından Gelen Haber

363 73 3
                                    

Not: Bu bölüm Kraugell kullanıcı adlı okuyucuma ithaf edilmiştir.




Mozo sakince rakibine baktı. Rakibi bir insandı ve gelişimi ondan 2 seviye düşüktü. Kendisi 3. Seviye İmparator Ruh Aleminde iken rakibi 1. Seviye İmparator Ruh Aleminde bulunuyordu ve karşılaşacağı ilk İmparator Ruh Alemi seviyesindeki rakibiydi.


2 hafta. Mozo'nun Gökyüzü ve Çekirdek Ruh Alemi seviyesindeki rakiplerini alt etmesi için 2 hafta yetmişti. Gücü ruh enerjisi akışları ile artmış, algısı ve diğer faktörler daha da gelişmişti.


Mozo rakibinin gözlerine baktı ve onun ölü olduğunu fark etti. Rakibi ölüydü ama bu güçlü bir rakip olduğunu değiştirmiyordu.


Kan Lordu avucunda belirirken Mozo hızla ileri fırladı. Aynı anda rakibi ortadan kayboldu ve bir an sonra onun önünde belirirken enerji ile kaplı yumruğu göğsünü hedef alıyordu.


Mozo vücut gücüne güvenmedi ve kılıcı ile yumruk saldırısını karşıladı.


-Bang!


Bir patlama yaşandı; Mozo birkaç yüz metre geriye uçarken rakibi birkaç kilometre kadar geriye uçtu.


Kan Lordu kızıl bir parıltıyla kaplandı ve Mozo rakibinin önüne ışınlanırken ölümcül saldırı için hazırdı.


"Antik Kalkan!" Rakip sakin bir ses tonuyla söyledi ve önünde enerjiyle oluşan buz mavisi bir kalkan ortaya çıktı.


Kan Lordu tüm ivmesiyle buz mavisi kalkana vurdu ve onu binlerce parçaya ayırdı. Aynı anda rakibin yumruğu gücünün neredeyse tamamını kaybeden kılıcına vurdu ve Mozo geriye uçmak zorunda kaldı.


Mozo hafifçe dengesini yitirdiği anda rakibi önünde belirdi ve elinde beliren kılıcı onun göğsünü hedef aldı. Kan Lordu hızla kılıcı engelledi, Mozo hemen diğer elini yumruk yaptı ve seri bir hamle ile rakibinin göğsüne vurdu.


-Bang!


Yumruk rakibinin göğsüne değdiği anda yüksek şiddetli bir patlama oluştu, göğsünü koruyan enerji bariyeri olmasına rağmen rakibi kan kusarak yüzlerce metre geriye uçtu ve o anda Mozo onun yolunun arkasında belirdi.


-Schee!


Kan Lordu rakibi yukarıdan aşağı kesti ve vücudunu iki eşit parçaya ayırdı.


"Houhh! Benden zayıf olmasına rağmen oldukça güçlüydü. Eşit seviyede olsaydık zorlu bir mücadele olurdu."


Mozo'nun ruh enerjisinin neredeyse 10'da 4'ü harcanmıştı. Bu az bir miktar olarak görülebilirdi ama onun için aşırı fazlaydı.


İmparator Ruh Alemine geçtikten sonra ışınlanmayı çözmesi sayesinde dövüş tekniklerinin saldırısından kaçınmak kolay olmuştu ve bu düzeyde ilk rakibi sadece kendini savunmak için bir teknik kullanmıştı.


Bu güç düzeyinde aşırı güçlü dövüş teknikleri ya da kendi becerilerine bel bağlamak gerekiyordu. Mozo bu yüzden herhangi bir dövüş tekniği kullanmak yerine saldırılarına odaklanıyordu.


Mozo kulede ilerleyişini sürdürürken Küçük Mavi de gücünü artırmaya devam ediyordu. Şu anda o Çekirdek Ruh Aleminin 10. Seviyesindeydi ve Mozo onun kısa bir süre içinde atılım yapacağını hissettiğini hissediyordu.


(Tamamlandı✔) İmparator: Kara Elf (İKE) Serisi: 3. Kitap #Son Savaş#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin