chapter nine'

4.4K 341 512
                                    

Pov Bang Chan;

-Abi nasıl halledemezsin! Önemli diyorum, ölüm kalım meselesi!

+Kardeşim hayır dedim, zorlama. Ben küçük veletleri sevindirmek için mi yapıyorum bu işi?

-Kaç lira istiyorsun? Parası neyse iki katını ortaya sürüyorum. Geri çeviremezsin!

+Gerizekalı mısın amına koyayım? Babandan aldığın harçlığa ihtiyacım var gibi mi duruyor?

-Tamam, boşverelim parayı. İki dakika insan olup ilgi duyduğum çocuğa büyük bir kıyak geçmeme yardım edemez misin?

+Edemem dedim uzatma, kapat.

-HEY BEKL-

Sinirle telefonu kapatıp sabır dilendim. Felix'in nude'larını internet üzerinden kaldırarak onu mutlu etmeyi planlamarı mı daha komikti, bunu gelip aynı okulda olduklarını bilmedikleri cb97'dan istemeleri mi?

Kolumun altında üzerinde önemli materyallerin bulunduğu bilgisayarımı boş bir sınıfa gelip kontrollü bir şekilde açtım ve okul idaresinin varlığından haberinin bile olmadığı okulun 'dedikodu' sitesine giriş yaptım. Sitenin kurucusunu bulmalıydım. Okulda yayıldığı yetmemiş gibi birde internet sitesinde nude'ları yayan kişiyi bularak şahsi bir konuda konuşmalıydım.

Birkaç tuş darbesinden sonra sınıfa birbirlerine bağırıp çağıran bir ikili girdi.

-Lan orospu çocuğu. Adam mısın lan sen? Tüm suçu Jisung'u sikip atmak için bana yıkıyorsun resmen amına koyayım!

Diğerine göre daha kısa ama daha yapılı olan çocuk diğerini öldürmemek için zor duruyor gibiydi.

+Hyunjin, doğru konuş Jisung yerine seni sikmiyim ayaküstü. Suçu sana yıkmıyorum, suç zaten senin. Başımıza bunları getirmenden nefret ediyorum. Acınası durumdasın. Elinden oyuncağı alınmış bir velet gibi davranıyorsun...

Yakasından tutup duvara yapıştırdıktan sonra devam etti.

+...seni olgun sanıp sikik işlerine alet olduğum için fena halde pişmanım. Okulda olmasak ellerimin arasındaki kravatla seni öldürmüştüm.

Diğeri tek hareketle yerlerini değiştirdi.

-Bana velet diyen insan benden farklı olsa keşke Minho, bebeğin elinden alınmasın diye başvurduğun yollar fazla komik. Çocukluk arkadaşını satmandan bile komik! Hem madem bu kadar ilgi duyuyorsun Jisung'a neden Changbin'le bir görüşmüyorsun? Fena benzetmiş seninkini.

Kahkahası sınıfı dolduran çocuğun sesi yerini yumruk sesi aldı.

+Biraz sonra sende o halde olacaksın Hyun-ie, canım arkadaşım benim.

Her sözünde başka tarafından yumruk yiyen çocuk bayılcak gibi olduğunda hafifçe öksürüp dikkati üzerime çekmiştim.

+Sen kimsin amına koyayım? Ne kadardır ordasın? Film mi izliyorsun yavşak herif.

-Felix'in nude'larını sizin yaydığınızı, senin Jisung'dan hoşlandığını ve yerde yatanın -muhtemelen- Felix'den hoşlandığını öğrendiğimden beri buradayım. Ha birde, tanışıklığınız küçüklükten geliyormuş, ne kadar tatlı.

+Ağzını açarsan yerdekinden beter hale geleceğini de biliyor musun?

-Sen karşında kim var biliyor musun?

Femboy Kitten | ChanLix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin