Pov Bang Chan;
Dinlediğim metali kapatmadan okula girip kantine yöneldim. Bu buraya ikinci gelişimdi ikisi de artık siyahlı çocuğa olan davarlıklarımı biraz olsun hafifletebilmek içindi. Neden uğraşıyordum hiçbir fikrim yoktu, sinirleniyordum kendime bunun için. Birinden hoşlanmak planımda yoktu.
Elime aldığım içecek ve tostlarla binanın arkasındaki pek kullanılmayan yere geldim. İyice yerleştikten sonra stresten terleyen ellerimi pantolonuma silip telefonumu çıkardım. Ne oluyordu bana amına koyayım?
@chrisbang: Arka taraftayım.
Tostun soğumadan yanımda ol.Pov Felix;
Banyoda güzelim siyah saçlarımın Sung tarafından arasındaki kusmuklar temizlenirken uyandım. Başım o kadar ağrıyordu ki bu acı birkaç gün önce neredeyse kırılacak olan ayak bileğimden bile fazlaydı. Saçımı yıkayan avel nasıl her gün buna katlanabiliyordu anlamamıştım.
Üstümde sadece siyah şortum vardı fakat acıdan utanamıyordum bile. Mal olmuştum şakasız.
-Bir daha şişemi sana harcarsam götümü siksinler. Kendine gel ve üzerini giyin sonra yaptığın şeylerle taşşak geçeceğim.
Pis bir sırıtışla ellerini yıkayıp banyodan çıkmıştı. Bu kafayla her boku yapabilme kapasitem vardı benim. Sarhoş değilken bile maldım. Kim bilir kime kendimi rezil etmiştim yine.
Üzerime Sung'un son zamanlarda gelişen kasları yüzünden bana bayağı bol gelen kıyafetlerinden geçirerek çantamı aldım.
(Saçının siyah olduğu ve bu tarz giyindiği bi' fotoğraf bulamadım, shoplamaya da üşendim siyah hayal edin siz saçlarını)
Aşırı özensizdim ve kendimi çok kötü hissediyordum. Alışveriş yapmam gerekti fakat ben ona bile üşeniyordum. Ayakkabılarımı giyerek içeride muhtemelen benimle nasıl dalga geçeceğini düşünen salağa seslendim.
+Ben çıkıyorum geldiğimde taşşak geçersin artık. Ayrıca uslu dur milletten dayak falan yeme sakın!
Bağırışlarını duymazdan gelerek kapıyı çektim. Müzik dinlemek için telefonumu çıkaracaktım fakat Chris'ten gelen mesajı görmemle adımlarımı durdurup şizofren olup olmadığımı düşündüm uzunca süre. Biraz üste kaydırıp eski mesajları okuyunca şizofren değil de aptal olduğuma kanaat getirmiştim. Bunları gitmiş bir kafayla nasıl yazdığımı asla anlamamıştım ama Sung'un yazmadığına emindim. O olsa konuşma tarzından, küfürlerinden ve emojilerden belli olurdu. Mesajı atalı yaklaşık bir saat olmuştu, hala orada mıydı bilmiyordum ama enayi olduğum için müziği bile siktir edip koşmaya başladım. Heyecandan götümün acısı bile kaybolmuş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Femboy Kitten | ChanLix
Fanfiction🔞[texting-prose] Felix internette başına gelen kaza sonucu ünlü bir hackerdan yardım ister. 𝗰𝗵𝗿𝗶𝘀𝗯𝗮𝗻𝗴: Tanımadığın birine nude atmamalıydın. 𝗳𝗲𝗹𝗶𝘅𝗶𝗲: Nude değildi, yani en azından o kadar açık değildi.