- Nu ar trebuii sa facem asta! imi spune Scarlett serioasa, iar eu oftez fulgerand-o. Deja ma scoate din sarite.
- Oh... termina! Stii bine ca e o idee buna! spun mai in soapta, iar aceasta ridica o spranceana.
- O idee cu care nimeni nu a fost deacord! continua mai mult pentru ea, iar eu mi-am rotit ochii frenetic. Stiu ca nu e o idee buna. Se vede ca nici Scarlett nu este convinsa, dar vreau sa aflu despre ce e vorba. Pana la urma... ce se poate intampla? Stiu eu! Nimic grav! Sau cel putin asa pare. Dar sa fiu sincera, nu-mi pasa de gravitatea situatiei.Nimic din ce voi afla nu v-a fi mai rau decat sifuatia.
- Nu mai fii asa de pesimista! Nu trebuie sa stie nimeni. Continui in soapta si o vad pe Scarlett cum ma priveste enervata.
- De ce vorbesti in soapta? Nu e nimeni aici! Nimeni nu ne poate auzii! Spune si-si da ochii peste cap.
- Obisuinta poate! Zic pe un ton indiferent. Sunt la tine de o ora, ce mai asteptam? Intreb, iar un moment de liniste se asterne.Ei bine? Intreb dupa ce-mi dreg vocea mai bine.
- Ei bine, ce? Intreaba de parca nu ar fi evident. Am privit-o cu subinteles, iar aceasta a oftat.Nu am degand sa mint niste vampiri criminali! Spuse Scarlett serioasa.
- Nu-i minti... eu ii mint! Continui , adoptand tonul serios ca cel al Scarlettei.
- E la fel de rau! Poate chiar mai rau! Imi spune, iar eu o privesc nervoasa.I-am aruncat priviri ucigase, iar aceasta ofta. Prea bine! Spune enervata dupa o pauza lunga , iar eu zambesc stins. A continuat sa aprinda lumanarile, treaba pe care o abandonase acum o ora incercand sa ma convinga sa renunt la idee, apoi si-a luat cartea de vraji. Sper sa terminam mai repede... sau macar sa nu se intample nimic rau.
Dupa ce a aranjat totul, mi-a facut semn sa ma pun in fata ei si sa-i intind mainile. M-am conformat, asezandu-ma jos langa ea si intinzandu-i mainile.
- Unde e cutia? Ma intreaba brusc, iar eu ma crispez. M-am ridicat imediat, luand-o din geanta si aducandui-o Scarlettei. Ma privii cateva clipe, stiind prea bine ca intr-un fel , am furat cutia asta de la niste vampiri care habar nu au de ceea ce fac, apoi a apucat-o fara sa zica nimic.
- Nu inteleg de ce esti suparata. Initial, a fost ideea ta! Spun serioasa, iar Scarlett ma privii ciudat.
- Am crezut ca era o idee buna! Spune serioasa pe un ton ragusit.
- Si acum de ce nu ar mai fi? O intreb , iar ea tace. De ce tace? Mi-am ridicat o spranceana intrebatoare, dar imediat mi s-a aprins beculetul. Tu chiar crezi prostiile care ti le-a spus Darcian? O intreb iar ea isi tuguie buzele fara sa spuna nimic.
- Fireste ca nu! Spune dupa o clipa de tacere.
- Atunci? Imi intorc capul pe-o parte asteptand un raspuns care nu mai venea. Oh, Dumnezeule, Scarlett! Ti-e frica de nemernicul ala? Intreb brusc dandu-mi seama de situatie.
- E un vampir Evelyn, nu stiu de ce e in stare... Mai ales ca era nervos pe tema asta! Ce motiv avea sa spuna nu?
- Putem face vraja asta odata? Intreb deodata, iar Scarlett da afirmativ din cap.
A apucat micutul cutit de langa ea si m-a privit insistent pret de cateva clipe, avand o expresie faciala deosebita.
- Asta s-ar putea sa para ciudat... dar am nevoie de sangele tau. Imi spune putin rusinata de situatie, iar eu clipesc des.
- Sangele meu?!
- E vorba doar de cateva picaturi, nimic mai mult! Trebuie sa fac legatura cu tine! Continua ea, iar eu ii intind mana, incercand sa-mi ascund neincrederea. Esti sigura? Ma mai intreaba odata , iar eu dau afirmativ din cap murmurand un da. Am scrasnit din dinti cand a trecut lama cutitului peste pielea palmei mele, lasand o linie rosiatica. Mi-am strans pumnul lasand sangele sa-mi curga incet peste cutia din lemn, ce se afla in cercul de lumanari, care in clipa de fata as fi preferat sa fie lumanari parfumate si banale, apoi l-am indepartat incet, incercand sa ignor durerea. Scarlett si-a inchis ochii apoi a atins cutia cu mana incepand sa rosteasca intreg ritualul de mai devereme.
YOU ARE READING
Asta nu e tot!
VampireIn aceasta carte e vorba despre Evelyn, o adolescenta partial normala de 17 ani ,a carei viata se intoarce la 90 de grade in seara in care ea goneste singura pe strazi fara un punct de ajungere. Atunci ea descopera ca lumea din jurul ei nu e cea ce...