Aşka Temayül

3 0 0
                                    


Öyle çok mutluyum ki ne kelimelerim yeterli olur ne de heyecanımı gösterecek olan hareketlerim. Uzun uğraşlar ve yoğun çalışmalarım sonucu hayatıma yön verecek sınavı geçtim ve bende bir üniversiteli oldum. 19 yaşında hayatımın, tabir-i caizse baharındayım. İnsanın yaşadığı şehirde üniversite okuması biraz tuhaf gelebilir ama anne konusunda şanslı iseniz bu ayrımı anlayacağınızı sanmıyorum.En basit örneği ise rahatça gezip dolaşıyor olabilmem.

Benden önce abim ve benden sonra çift yumurta ikizi olan erkek kardeşlerim var. Belki çoğu davranışlarımın kızlardan farklı olmasının sebebi abim ile çok aşırı iyi anlaşıyor oluşumuzdan kaynaklanıyordur. Fakat her şeyi bu yaptığım her haltı anlatıyorum anlamına gelmez . Size en iyi örneği şu şekilde verebilirim sanırım erkek arkadaşımın olduğundan haberi olmadığı örneği yeterli olmalı benim açımdan.

Üniversite tercihlerimin arasında elbette yaşadığım şehir olan Isparta'yı da yazmıştım geleceğinden emin olmayarak ve geldi. Pek mutlu olamadım ilk başlarda sonra annemin benimle konuşması çok etkili oldu. Gece çok geç olmadığı ve babamdan onaylamasıyla çıkabilecektim.

Yakın arkadaşlar konusunda şanslıydım çünkü aynı yerleri tercih etmiştik.

Sedef hem liseden hem de üniversite de en yakın arkadaşım oldu . İlk zamanlar pek önemsememiştim kendisini ama yıllar geçtikçe bu tür bağların daha çok önemli olduğu kavramına vardım. Ve beş yıl geçmesine rağmen hala iyi anlaşabildiğim ve delice eğlenebildiğim nadir insanlardan, bazı konularda beni ne kadar rahatsız etse bile bir insanı olduğu kabul etmeyi öğrendim Sedef ile tanışınca . Sedef evin tek çocuğu ve bizim mahalleye de yakın oturuyorlar. Ailecek de gelir gideriz . Babam pek anlaşamasa da İlyas amcayla ama Nilüfer teyze çok kafadar insandır. Annemle bazen onlara misafirliğe gittiğimizde çoğu zaman vaktin nasıl geçtiğini bile anlamayız.

Sevgilim, aşka olan inancımı yitirmemem için en büyük sebebim.Kayhan onu anlatmak kelimelerime sığmaz . Kalbimin en ücra köşelerinde adını bile bilmediğim şeyler yaşatıyor bana. Heyecanı dorukta olan bir aşk bizimkisi bir aradayken huzurun varlığını gözle görülür bir biçimde hem hissediyor hem de yaşıyorum. Mutluyuz tek kelime nokta. Çoğu zaman babasının işleri ve annesinin sağlık problemleri nedeniyle şehir dışında oluyor . Görüştüğümüz zamanlar kısıtlı olunca bende pek naz yapmak istemiyorum. Çoğu zaman görüşemediğimiz zamanlar bile oluyor sadece 'iyi geceler bahar gözlüm' cümlesi bile yeterli oluyor benim tüm öfkemin gitmesine.

Tüm bu olanlar olurken ben kim miyim? Ben kendi özünü ve yapabileceklerini , içindeki gücü farkında olmayan bir şahinim. Hayatın bana farklı oyunlar planladığını bilmeden yaşayıp giden bir serçeyim. Asıl yaşayacaklarımdan sonra değişen ve benim içimdeki asıl kimliğimi çıkartacak olan kişiyle tanışmayı bekleyen , şimdilik farkına varamadığım vahşiliğimi uykusundan uyandıran asıl kişi. Erdem!

Bizim hikayemiz aşk kesinlikle değil. Sonu aşık olunması kaçınılmaz olan bir hikaye, ondan öncesi yaşadığım ve yaşatacağım tüm kötülükler hırsımdan ve bana yapılan bu haksızlığa göz yummasından kaynaklanacak şekilde kesişen yollarımız.

Çoğu zaman bıktırdığım ama bana karşı hep anlayışla yaklaşan eşim. Ruhum, varlığım ve şükür sebebim olacak adam kendisi. Bana hayatta sunulan en güzel hediye. Bahri ile yollarımız isteyerek kesişmedi ama Bahri hep sevdi, çok sevdi ve daima da sevdi. Ben ona çok haksızlık ve kötülük ettim düşünürken bile kalbimin sancıdığı keşkelerin dilime pelesenk olmuş hali şimdi ki halim. Tüm o tavırlarım, kötülüklerim kendimi ifade edemeyişim bazı durumları kabullenemeyişimden kaynaklandı. Ne var ki insan kendi hayatının kontrolünü yitirebiliyor. Anlam veremiyor çevresinde olan bitene, kabul etmesi ve hazmetmesi zaman alıyor. Öyle zamanlarda kendimi kaybetmemek için çok uğraşıyorum.

Ne zamanki vazgeçsem hep bir şekilde sardı yaralarımı kaldırdı beni tekrardan.Vazgeçen olmadım hiçbir zaman savaşmaktan yorulduğum kendimi kaybettiğim çok zaman oldu. Hepsini sırayla atlattım ve bunun sebebiyse Bahri. Hayatımın  en güzel yıllarında evlenmek düşüncesi yoktu aklımın köşesinde hele ki yıllarca tanıdığım sevdiğim adam dururken başkasıyla evlenme fikri çok ama çok uzaktı.

Kim derdi ki babamın şantajına boyun eğip evleneceğimi. Türlü tehditler türlü palavralar attı tuttu benimle ilgili. Hayatımda tek bir kararım benim iznim dahilimde gerçekleşti. Kayhan, onu bile isteye seve seve yaptım. En büyük hayal kırıklığım oldu beni bu cendereden bu alevlerin içinden çıkarmadı. Kurtarmaya gelmedi. Beni, benim varlığımı özümsememiş sevmemiş belli ki.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 03, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşka  TemayülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin