Zırr zırr...Farklı çok farklı.Eski uyanış şeklimden çok çok farklı.Annemin "Hadi kızım kalk artık beklemicem bak" deyişini şimdiden özledim.Ama artık telefon alarmına alışmak zorundayım çünkü ben üniversiteye giden ve ailemden uzak bir şehirde 2 arkadaşımla beraber tuttuğumuz evde yaşayan bir kızım.Arkadaşlarımın isimleri Beril ve Rana , iyi kızlar.Onlar aynı, ben farklı üniversitedeydim.Kahvaltı yaparken;
"Sahra sen ne zaman gelirsin?"dedi Rana.
"Tam olarak bilmiyorum."dedim "Ya siz?"
"Bizde tam bilmiyoruz ama yakındır saatleri bakalım ilk günümüz nasıl geçecek?"dedi Beril.
Kahvaltı bitince akşamdan hazırladığım içinde bir kalem bir defter olan çantamı kaptığım gibi yola fırladım. Otobüs durağına gittim. Fazla beklemeden otobüs geldi. Çok kalabalıktı. Ne oturacak yer? Ayakta bile zor duruyordum. Şoför acemi acemi sürüyordu. Birden otobüs sarsıldı. Kendimi feci başımdan yaralanmış hissederek yerde buldum. Off ne ağır kafası varmış. ÖKÜZZ... Kim bu?demeye kalmadan "Dikkatli ol!"diye birisi bana seslendi. Kafamı kaldırdım. Benim yaşlarımda genç bir çocuk. "Önce kendine bakmayı öğren!"dedim. Ayağa kalktım, bana bakıp duruyordu. Sinir şey. Böylelerine çok sinir oluyorum. Sapık gibi bakıp duruyorlar. Otobüsten inerken zor indim. Çok sıkışıktı. Hızlı hızlı yürüyeyim derken sıcak bir el kolumdan tuttu. Otobüste kafası ayı ağırlığında olan çocuktu.
"Madem böyle olay yaşadık birbirimizi tanıyalım. Ben Batuhan. Arkadaşlarım bana kısaca Batu derler.Ya sen?"dedi.
"Bende Sahra tanıştığıma memnun oldum."dedim.
Gülüyordu,niye gülüyordu ki ona koyduğum kapaktan sonra? Böylelerini hiç ama hiç anlamıyorum. Okula doğru yöneldim. Çocuk arkamdan geliyordu. Okulun kapısı çok büyüktü. İçeride bir hizmetli yerleri siliyordu. Onlara;
"Afedersiniz,size bir şey sorabilir miyim?"dedim.
"Sor ne soracaksan çabuk işim var senle uğraşamam."dedi. Niye tersliyodu şimdiki?
"Müdürün odası nerede?"dedim bende sert sert.
"Sağda ilk kapı yazar üstünde."dedi.
"Teşekkür ederim."
Müdürün odasının kapısını tıklattım.
"GİR"dedi içeriden bir ses.
İçeri girdim,müdür çok meşgul görünüyordu.
"Ben yeni öğrenciyim.Hangi sınıfa gideceğim?"dedim.
"Off,işim yokmuş gibi bir de sizinle upraşıyorum.Git dışarıdan Müjgan hanıma söyle o sana gösterir."dedi sert bir ses tonuyla.
"Teşekkürler."dedim çıktım. Arkadaş bu okul normal değil herkes bir asi bir asi.
Ortalıkta kızgın hizmetiden başka kimse gözükmüyordu. Müjgan hanım kimdi. Mecbur kızgın kadına sormak zorundayım. Kadının yanına gittim.
"Pardon Müjgan hanımı nerede bulabilirim?"
"Benim ya söyle ne söyleyeceksen. Biri gidiyor biri geliyor."
"Ben yeniyimde sınıfımı soracaktım."
"Alanın ne senin?"
"Tıp."
"Gel benimle."
Beni uzun koridorlardan götürdü.3kat çıktık. Kendisi üflene püflene yürüyordu. Haklıda! Müdür her öğrenciyi benim gibi ona yolluyordur. O da her seferinde işini bırakıp üç kat çıkmak zorunda kalıyor. Sonunda sınıfa geldik. Kapıyı tıklattım,sınıfa girdim. Girdiğimde hoca sınıftaydı ve öğrencilerin isimlerini öğreniyordu.
"Kızım senin ismin ne?"
"Sahra hocam."
"Boş bulduğun yere oturabilirsin."dedi.
İlk boş gördüğüm yere oturdum.Yanımda kız vardı.
Tanışma faslı bittikten sonra hoca dakka bir gol bir derse geçti. Ama hoca hem çok genç hem çok yahışıhlı hemde çok güzel sesiyle çok güzel ders anlatıyordu. Onun ders anlatışına daldım.
"Böbrek hastalıklarından bazıları şunlardır;
1. Böbrek Yetmezliği
2. İdrar Yolu İltihaplanması...
...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
1.Bölüm bitti. Nasıl beğendiniz mi? 2.Bölüm hazır ama beğeniler gelmeden paylaşmak yok. Sadece küçük bir ipucu vereyim Sahra'yı çok değişik şeyler bekliyor. GÖRÜŞÜRÜZ CANLARIM...!!!... ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇARPIŞAN OKLAR
ChickLitArkadaşlar bu benim ilk kitabım.Bir genç kızın üniversitedeki aşkıyla mücadelesini anlatan bir kitap olacak.Umarım kitabımı beğenirsiniz. Her şey bir çarpışmayla başlıyor.Acaba Sahra'yı üniversite hayatında neler bekliyor? Ya AŞK?