✨
Sorun bende değil sende dedin, klasiğin dışındaydın ve haklıydın sevgilim, sorun seni sevmemdi...
✨Korelin bakış açısı...
Her şeyden nefret ediyorum. Bu masa neden burda bu adam neden mal mal gülüyor. Neden bunların hepsi muck muck sevgililer. Gençlik bitmiş. Bu yanımdaki it neden bana bakıyor bakış açısı yani sdkfleşdlspslslsldl...
Yanımdaki sandalyeye geçti öteki sandalyeden adı Burak olan eleman. Ona baktım sert bakışlarımla. Tırstığı belli olsada belli etmek istemez bir hali vardı. Kendini kasıyordu. Önüme döndüğümde konuştu.
"Asilde güzel kız dimi?" sertçe ona baktım. Kız az önce sana posta koydu aslanım! Diye bağırasım geliyordu. Tekrar önüme döndüğümde güldü.
"Seni seviyor." sırıttım.
"Az önce sana posta koydu diye dalga mı geçiyorsun? Yedirmedin mi?" bu sefer o güldü.
"Tanıdıkça anlarsın. İddialı ve sert bakışlar atar sevdikleri dışında herkese. Ve sadece sevdiklerine takılır o. Beni sevse de sevmese de bizden olmazdı zaten. Kız bana abi diyor. Ama sen onu seversen endişelenme. Senin tabirinle sana posta koymaz. Hem belli sende onu seviyorsun. " dediğinde istemsizce şaşkın bakışlarım sinirli bakışlara döndü.
"Ne saçmalıyorsun lan sen?"
"Annemlere Allah korusun dediğinde attığın bakış. Onunla ben konuşurken. Sarıldığımda. Bir gün kendine itiraf ettiğinde geç olmaması için dua et. Dostça söylüyorum bunu." diyip kalkarken küfür mırıldandım.
Nerden dostum oluyorsun sen benim piçe bak. Hem gel sar benim avukatımı koala gibi. Hemde bakışımı sorgula. Kuyruk acısı nolucak, taşak geçiyor benimle. İç cebimdeki pakedi çıkartıp bir dalı dudaklarımın arasına yerleştirip sigarayı yaktığımda derin bir nefes aldım.
"Abi." Yavaşça yanımdaki esmer vücudu benimkine yakın asker traşlı sakallı elemana döndüm.
"Burak patavatsızdır ima yapıyor sen aldanma." dediğinde onayladım. Bu çocuğa nedense kanım ısınmıştı. Yukarı çok ses gelmediği için çalan telefonumu çıkardım.
"Söyle Erhan."
"Abi koruma şirketi adamların hasarından dolayı tekrar vermeyi reddediyor." sinirli bir nefes aldım.
"O zaman başka yerden ayarla Erhan. Orhan harekete geçer komadan çıkınca. Rasimlerde bir iş yapmadı zaten büyük bir şey planlıyor olabilir."
"Tamam abi." dediğinde telefonu kapattım.
Yanımdaki Samet bana bakıyordu.
"Abi istemeden kulak misafiri oldum ama korumaya mı ihtiyacın var?"
"Evet kardeşim ya. Bendekilere bir türlü güvenemedim."
"Abi ben koruma şirketinde çalışıyorum. İstersen sana bizimkilerden güvenilir 7 8 kişilik bir ekip ayarlayalım."
"Güvenebilir miyim sence?" piç smile adamın suratına cuk oturmuştu.
"Güvenirsin güvenirsin. Adresini yaz buraya yarın kapında olur." dediğinde adresi yazdım uzattığı telefonun mesaj kısmına. Agah baba diye birine gönderiyordu. O sırada nefes nefese elinde telefonla Asil geldi.
"Samet. Silah. Gidiyoruz." derken zar zor toparlanmıştı. Hızlıca ayağa kalkıp kolunu tutarken elimin üzerine elini koyup kapalı olan arkadaşına döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENGE [MAFYA SERİSİ]
Teen Fiction⚠️DÜZENLENECEKTİR⚠️ Asil hayatı boyunca sevgisiz ve acılarla büyümüş güçlü bir kızdı. Bir suçu yoktu. Tıpkı babası babasını öldürdüğü için Asilin düşman olduğu Korel gibi suçsuzdu. İkisini birbirine bağlayan şey bu bağdı. Ama bir bağ koptuğunda kade...