•İlk Kan•

33 3 9
                                    

"Bugünleri de mi görecektim... Küçük Amane, sevgili kız kardeşim sonunda liseye başlıyor..."

"Yapma şunu abla!"

"Nasıl da büyüyorlar... Daha dün minicikti, hangi ara büyüdü inanamıyorum..."

"Anne! Baba!"

"Kardeşine takışma Annie. Hem sen de çok büyümüş sayılmazsın."

  Herkes gülerken Amane somurtarak masadan kalktı. Çantasını ve ceketini sandalyesinden alıp ailesine şöyle bir baktı. Gözleri ablası Annie' yi bulduğunda gözlerini devirdi ve kapıya döndü.

"Erken çıkıyorum, birileri şakalarına okulda da devan etmezse sevinirim."

  Amane mutfaktan çıkarken annesi Chumana peşine takıldı. Andrew kahvaltısını ederken Annie hala kıkırdıyordu. Andy gülüp güzel kızının dağınık saçlarını eliyle şöyle bir düzeltti.

"Amane o kadar da küçük değil Annie, üzerine bu kadar gitme."

"Sadece takılıyorum baba, beni biliyorsun."

"İstersen biraz da bana takıl Annie."

"Sen mızmızın tekisin Andrew."

"Sabah sabah bir tartışma daha kaldırsmayacağım. Çabuk kalkın takılın kardeşinizin peşine."

  Chumana mutfağa geri gelirken Andy ona bakıp gülümsedi ve çocuklara çantalarıni verdi. Chumana yanına geldiğinde eşini belinden tutup çocuklsra baktı. Annie ikisine tatli tatlı gülümsedi.

"Akşam görüşürüz!"

"Okulda Amane' ye arkadaş edinmesi için viraz mesafeli olun, gergin duruyordu."

"Öyle yaparız anne, merak etme. Bu arada... Alice bu gece dönüyor değil mi?"

"Evet, okul çıkışı direkt buraya gelirsiniz."

"Yaşasın! Onu çok özledim! Hrmen okula gidip görmek istiyordum!"

Annie heyecanla kapıya koştururken Andrew da arkasından bakıp hızlı adımlarla ona yetişti...

•••

"Alice! Seni çok özledim!"

  Annie heyecanla arkadaşına sarılırken arkadaşı da aynısını yaptı. Andrew gülerken esmer tenli kız kardeşine gülümsedi. Annie sonunda sarılmayı bıraktığında Alice bileğindeki tokasıyla uzun, lacivert saçlarını topladı. Annie hala heyecanla ona bakıyordu. Birlikte okul bahçesinde yürüyüp okula girdiler.

"Seni neredeyse bir aydır görmüyorum. Babanla nasıl gitti?"

"Normaldi."

"Yakınlaşmadınız mı?"

"Ben onunla yakınlaşmak istemiyorum Annie, biliyorsun zaten. Sırf Andy Amca üzülmesin diye gittim."

"Anladım... Aranızda tartışma falan oldu mu?"

"Hayır, o kendi halindeydi. Ben de kendim bir şeyler yaptım. Neredryse sadece yemek yemek için bir araya geldik. Birkaç kez birlikte bir şeyler yapmayı denedi ama ben yanaşmayınca boşverdi."

"En azından aranızan daha kötü olmaması güzel."

  İkisi konuşurken çoktan sınıflarına gelmişlerdi bile. Farklı bir konu açıp gülüşürken sınıfa girdiler. Onlar girincr Andrew da kendi sınıfına çıkmıştı. Kızlar sıralarına oturup sohbete devam ederlerken sıralar yavaş yavaş doldu. Öğretmen sınıfa girdiğindeyse sustular ve önlerine döndüler. Annie' nin hemen önünde oturan Alice' in saçlarıyla oynamaya başlaması uzun sürmemişti.

OblivionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin