Sziasztok!😃 Régen volt már rész, úgyhogy pont itt az ideje egynek. Ma az NCT-t hoztam el nektek. Ez a téma három részre lesz osztva, mert elég sokan vannak. :) Jó olvasást!❤️
Q: Ki a biasotok?Taeyong
-Egy borzasztó aranyos srác.
-Egy vidámparkban találkoztatok először.
-Az egyik barátnőddel egyik nap eldöntöttétek, hogy elementek az aznap este a városban lévő vidamparkba.
-Már pár órája ott voltatok, amikor megvettétek az irányt a hullámvasút felé. Mivel minden kettes ülésen ültek, ezért nem tudtatok egymás mellé ülni.
-Így jutottál Taeyong mellé.
-A kapcsolatotok elején még visszahúzódóbb volt, de ahogy telt az idő egyre nyitottabb lett és egy teljesen új oldalát ismerted meg.
-Privát ember, ezért nem is vállaljátok fel a kapcsolototokat a nagy világ előtt.
-Mindig meglep valami ajándékkal, legyen az bármilyen átlagos nap is.
-Leaderként sokat dolgozik és sokszor morcosan jön haza a fiúk miatt. És olyankor csak veled akar összebújva lenni.
-5 évvel az összejöveteletek után megkéri a kezedet.Taeil
-Hasonlóan egy nagyon kedves és törődő srác.
-A ti történetek egy kicsit zavaros, ugyanis egy fanmeeting-én találkoztatok.
-Nagy rajongója voltál a srácoknak, főleg -biasotok neve- -nek. Nagyon izgatott voltál, hogy végre láthatod őket.
-Az asztalnál Taeil volt az első, akivel lehetett beszélgetni. És az ő állítása szerint első látásra megtetszettél neki.
-A fanmeeting után nem sokkal fel is keresett, és itt kezdődött a barátságotok, majd a szerelmetek.
-Sokan nem néznék ki belőle, de nagyon flörtölös, és magabiztos fiú. És sose hagy ki egy alkalmat se, hogy mosolyt csaljon az arcodra.
-Ezen kívűl nagyon vicces, már van, hogy úgy kell rászolnod, hogy fejezze be, mert már nem kapsz levegőt a nevetéstől.
-Nagyon büszke, hogy egy olyan barátnője van, mint te. Mégha az elején nem is ő volt az ok, hogy találkoztatok.
-3 év után kéri meg a kezed.Johnny
YOU ARE READING
Kpop Reactions {Kérések Nyitva}
RandomEbben a könyvben Kpop reakciókat láthattok. Kérni is lehet!!