Sziasztok! Visszatértem méghozzá a Stray Kids-el. Kérni továbbra is lehet!
Ki a biasotok a Stray Kids-ből?❤❤
Bangchan
-Amikor megtudja, hogy az Exo leader-e, Suho téged nevez meg ideáljának nem akar hinni a fülének. Nagyon zavarná, de legbelül tudja, hogy semmi esélye nálad.
-" Álmodozz csak barátom."
Lee Know
-Amikor elöszőr hallja, hogy te vagy az ideális lány Kihyun-nak, megmosolyogná a helyzetet, de nem idegeskedne rajta.
Changbin
-Hasonlóan Bangchan-hoz, őt is nagyon zavarná a tény, hogy Taemin számára te vagy az ideális lány, de próbálná leplezni.
Hyunjin
-Egy fellépés alkalmával hangzik el San szájából, hogy te vagy az ideálja, majd mikor lemennek a színpadról Hyunjin egy önelégült mosolyt dob San felé ezzel elintézve az ügyet.
Han
-"Oh, bátor fiú".
-Nagyon meglepné, hogy az NCT rapperének te vagy az ideálja, de bármikor készen áll egy rap párbajt lerendezni közte és Taeyong között.
Felix
-Kicsit megijedne, amikor tuttára jön, hogy Wonwoo-nak te vagy az ideális lány. Félne, hogy sikerülne Wonwoo-nak elcsábítania ezért, hogy erre esély se legyen egy óriás plüss macit visz neked haza ajándékba és puszikkal halmoz el.
Seungmin
-Kicsit zavarná, hogy pont RM-nek is te vagy az ideális lány. Próbálná el terelni a gondolatait, kisebb nagyobb sikerekkel sikerül is neki.
Jeongin
-Nagyon zavarba lenne. Nem tudná, hogy mit is kéne csinánia.
-Egy interview alatt megkérték, hogy üzenjen valamit Kevin-nek, aki nem régiben megemlítette, hogy te vagy az ideális típusa:
-"Bocsi".
Na ennyi is lett volna ez a rész, remélem tetszett. Bocsánat a helyesírási hibákért!❤
Legyen további szép napotok. Kérések pedig jöhetnek.😀
YOU ARE READING
Kpop Reactions {Kérések Nyitva}
RandomEbben a könyvben Kpop reakciókat láthattok. Kérni is lehet!!