Sziasztok!😄
Ma @Brokkoli_thing kérésére egy Xdinary Heroes rész lesz.
Őszíntén örültem ennek a kérésnek, ugyanis magukat a tagokat nem ismerem, csak a dalaikat hallgattam, úgyhogy egy kisebb-nagyobb "kutatómunkát" (Crack videók/Weekly idol nézését) igényelt ez a rész. De mindenki szeret új bandákat megismerni, mint ahogy én is.
És még mindig úgy gondolom, hogy a Jyp nem ad nekik annyi promót, mint amennyit kellene, és fogalma sincs miért is debütáltatta őket. Úgyhogy -hogyha még nem tettétek meg - hallgassátok meg az új albumukat, a Hello, World!-öt.Q: Ki a biasotok?
(Ha ti még tudtatok választani)Gun-il
-Magabiztos
-Még debütálása előtt ismertétek meg egymást. A helyi templomba.
-Mindketten a kórus tagjai voltatok, és hát Gunil személyisége már akkor is sziporkázott.
-Ami miatt nem egyszer kerületek bajba. Ő a hülyeségei miatt, te pedig azért, mert mindig sírva nevettél a fiún.
-Gyorsan megtaláltátok a közös hangot, és már a templomom kívül is találkoztatok.
-Már egy ideje tetszett neked a fiú, de mivel nem tudtad a fiú érzéseit biztosra, nem mondtad el neki.
-Ezért nem kicsit ért váratlanul, amikor egy nap eléd állt, és elmondta, hogy már régóta szeret.
-Mellette aztán nem lehet unatkozni.
-Egy percig sem hagy szomorkodni. Képes táncolni neked, és ha kell ezt rúdon is megteszi.
-Természetesen dobos létére, legnagyobb álma, hogy megtaníthasson téged is játszani.
-Kinti randik.
-Csak arra lesz féltékeny akire szerinte annak kell lennie.
-Támogat mindenbe. Mindig elmondja, hogy milyen büszke rád, és hogy mennyire szeret.
-Néha egy nagy gyerekként viselkedik.
-Nem zavarja, ha mások néznek. Ha megakar csókolni, megfog.
-Összeségében egy aranyos és vicces barát.Jungsu
-Magabiztos 2.
-Egy ékszer boltban találkoztatok.
-Éppen mindketten a gyűrűket nézegettétek, és pont egyszerre mutattak rá ugyanarra a darabra.
-"Tiéd lehet"-mondtad mosolyogva, amire visszamosolygott, majd egy kicsit még nézelődtél, majd elhagytad a boltot.
-Kiültél a bolt elé telefonozni, majd egy hangra emelted fel a fejed:
-"Hali! Őőő.. Ez a tiéd"-mondta az illető és egy tasakot nyújtott feléd
-Kinyitva a tasakot, láttad meg a gyűrűt amit kinéztél
-"Nem kellett volna, de köszönöm"
-"Jungsu!"-nyújtotta feléd a kezét -"T/N"
-Aznap még elmentetek vásárolni és a nap végére jóba is lettetek.
-Gyakorlatilag a divat hozott össze titeket.
-Szereti összerakni az aznapi outfitedet, amit mindig mindenki meg is dicsér.
-A többiek előtt kicsit visszahúzódóbb.
-Előttük még megölelni is ritkán szokott.
-Viszont ha ketten vagytok, levakarhatatlan rólad.
-Babának szólít.
-Benti randik inkább.
-Nagyon őszínte. Legyen szó ruháról ami nem áll jól, vagy ha valamit elszúrtál. Mindent megmond.
-Nagyon védelmező.
-Imád veled táncolni. De inkább csak hülyéskedés szinten, mintsem ténylegesen megtanulni egy koreót.
-3 éve vagytok együtt.
ESTÁS LEYENDO
Kpop Reactions {Kérések Nyitva}
De TodoEbben a könyvben Kpop reakciókat láthattok. Kérni is lehet!!