Sziasztok!❤❤
Eljött sajnos ez a nap is, péntekig ez az utolsó rész, és holnap kezdődik a pokol, azaz a suli. Mindenkinek kitartást hozzá!
Most nem egy bandás részt hoztam, hanem csak random idolokat, mint ahogy azt láthatjátok is.
Q: Várjátok a sulit?
Egy kis elő sztori:
-A srácoknak feltűnik, hogy sokat nem vagy otthon, és hamar rájönnek, hogy randizol valakivel.
Jackson (GOT7)
-Az napodat, már sokadjára a héten nem otthon töltöd és ez Jackson-nak is feltűnik és elhatározza, hogy beszél veled.
-Hazaérve Jackson egyedül ül a konyhába téged várva.
-"Hogy hívják?"-kérdezi mosolyogva
-"Kit?"
-"Akivel randizol"
-"BamBam"
-"MI!?!"-akadt ki teljesen
Mark (NCT)
-Amikor egy húzamban 3. napja nem vagy otthon nagyon gyorsan rájön, hogy valaki van a képben.
-"T/N-nek van valakije"- mutogatott ujjal feléd "De vajon ki az?"
-Ezzel elérte, hogy elmond neki
-"Hyunjin az és többet ne kérdezgess"-mondtad neki gúnyósan
YoungK (Day6)
-Egyedül Sungjin tudta, hogy ki áll annak a hátterébe, hogy sosem vagy otthon, de YoungK, Wonpil, és Dowoon teljesen össze voltak zavarodva.
-Ez az ok Jae volt.
-Ezért egyiknap, amikor mindenki otthon volt rákérdezett Brian, hogy mi folyik itt.
-"T/N, hol vagy mindennap, reggeltől estig? Van valakid?"
-"Najó, hát hamár megkérdezted, az a valaki ott áll mögötted"-mutattál a háta mögé
-szépen lassan hátranézett, és amikor leesett neki, nem akarta elhinni
-Egy idő után megszokta és elfogadta.
Felix (SKZ)
-Felix véletlenül tudta meg, hogy együtt vagy Taeyong-al.
-Egyiknap, amikor a srácok elmentek próbára, és gondoltad áthívod Taeyong-ot filmezni, viszont nem hallottad, hogy megjöttek a srácok, és Felix szólni akart, ezért bement a szobádba és meglátta Taeyong-ot.
-"Uh, bocsi srácok, nem akarok zavarni"-mondta nevetne, majd magatokra hagyott titeket.
Remélem tetszett!❤❤
YOU ARE READING
Kpop Reactions {Kérések Nyitva}
RandomEbben a könyvben Kpop reakciókat láthattok. Kérni is lehet!!