BTS-Hoseok

411 12 2
                                    

Sziasztok! Ma egy újabb imagine-el készültem nektek, ami @hobitaenik13 kérésére készült el.😀 Remélem tetszeni fog!

Ma van pontosan 5 éve, hogy Hoseok és Te együtt vagytok. Nagyon boldog 5 évet tudhattok magatok mögött. Persze, voltak kisebb viták, de  az hol nincs.  Viszont a viták nagy része egy valamiről szóltak, Hani-ról, akivel kicsit túl sok időt tölt el kedvesed.

Évfordulótok alkalmával egy romantikus vacsorát terveztél eltölteni barátoddal. Mivel Hoseok elfoglalat ember, ezért tudtad, hogy majd csak este ér haza a munkából. Pontosan 9-et ütött az óra, amikor is meghallottad, ahogy kattan a zár, és már tudtad, hogy ez bizony szerelmed lesz az. 

Kiszaladtál hozzá a konyhába, viszont ami ott fogadott lesokkolt. ..Hani. 

Szia Drágám!-mosolygott rád Hobi Ne haragudj, de Hani éppen új házat keres, és nincs hova mennie, remélem nem baj, ha pár napot itt lesz. 

Miután feldolgoztad, hogy mi történik, csak egy aprót bólintottál. Persze, maradhat. Pár nap nem lehet olyan vészes, nem?-gondoltad

Hobi ezután körbe vezette a lányt, hogy mit hol talál, és miután végeztek Hani elment aludni, és ketten maradtatok. 

Mit ünneplünk, hogy így vártál haza?-ült le Hobi az asztalhoz

Ötleted sincs, ugye Jung Hoseok?!-álltál az asztal mellett keresztbe tett kézzel

Uff, az évfordulónk...ne haragudj, esküszöm nem direkt volt, csak...

Csak el voltál foglalva szegény kis Hani-val. 

Kérlek beszéljük meg, sajnálom. oké? Holnap bepótoljuk, az lesz amit csak szeretnél.-fogta meg a kezedet és nézett a szemedbe

Én ma akartam a BARÁTOMMAL elfogyasztani egy romantikus vacsorát, ehelyett kaptam egy Hani-t. Elmegyek én is aludni inkább.-mondtad majd bementél a hálóba

Egész éjjel nem aludtál, végig rajtad és Hobi-n járt az eszed. Nagyon megbántott. 

1 HÉT MÚLVA

Ma van 1 hete, hogy Hani még mindig velünk lakik. Ő és Hobi egyre közelebb kerültek egymáshoz, míg ti egyre távolabb. Nem beszéltek, csak ha nagyon muszáj. Ma jött el az a pont, hogy elég volt szakítani fogsz barátoddal, mert látod, hogy ő és Hani jól megvannak nélküled is. Nagyon szereted Hoseok-ot, de jobb lesz így mind kettőtöknek.

Hobi, beszélhetnénk?-mész ki a nappaliba barátodhoz, aki széppen lassan elindult veled négyszem közt beszélgetni

Valami baj van?-kérdezte aggódva

Nagyon szeretlek, de szeretném, ha ezt itt most befejeznénk.-mondad ki végül a szavakat, amik egy jó ideje benned vannak A vacsora miatt? -szólalt meg kis idő után párod

Nem, nem az miatt. Hani és ami 5 éve tart Hobi. Több időt szakítasz rá, mint az esetleges barátnődre. Elég volt. És ha most megbocsáltasz, megyek pakolni.

JELEN

Így ért véget a kapcsolatod pontosan 2 évvel ezelőtt Hobi-val. Jelenleg Szeöul-tól nem messze dolgozol, egy kis kávézóba. Mindened megvan, amit csak szeretnél, kivéve egy családod. A szakítás óta nem találtál senki olyat aki megfogott volna. Azaz senkit aki olyat, mint Hoseok. 

Ma egy átlagosnak nevezhető napod volt a kávézóba. Éppen az egyik munkatársaddal beszélgettem, amikor jött egy család. Mikor rájuk néztél, jöttél rá, hogy ez a család Hoseok családja. Érezted, hogy a szived milliónyira törik szét, de csak a szokásos mondat hagyta el a szádat:

Üdvözlöm, mit adhatok?-kérdeztem mosolyogva 

2 kávét legyen szives.

Oda adtad nekik a kávékat, majd helyet foglaltak egy asztalnál. Boldognak tűntek. Egy apró Szia zökkentett ki a bambulásodból. Mikor megfordultál a hang irányába láttad, hogy Hobi az.

Oh, Szia!-köszöntél neki vissza

Rég láttalak. Miújság veled?

Hát látod, itt dolgozom, nem olyan messze lakok....Egyedül-tetted hozzá a végét kis idő után

Az tök jó. Nem lenne kedved elmenni valahova, beszélgetni egy kicsit. 2 év az még is csak 2 év.

De, persze. Mondjuk holnap? 

Megbeszélve.-mosolygott, majd elment.

MÁSNAP

Egy közeli parkba találkoztatok pontba délbe. Pár perccel előbb érkeztél, de ő, mint mindig pontosan délre érkezett. Megöleltétek egymást, majd elkezdetek sétálni körbe a parkon. Pár óra múlva miután elfáradtatok, leültetek egy padra. 

Örültem ennek a napnak, és örülök, hogy eljöttél.-mosolyogta Hobi

Én is örülök neki. Jó volt újra beszélgetni.

Figyelj, ne haragudj. Hülye voltam, amikor szakítottam veled. Csak a féltékenység beszélt belőlem.-mondtad egy kis csönd után

Megértelek, nekem se esett volna jól, ha mással lettél volna elfoglalva. Szóval megbocsáltok.

Köszi. De szerintem induljunk, mert a barátnőd már biztos vár.-kelltél volna fel a padról, de Hoseok visszahúzott. A tekintete a szemed és a szád között pásztázott, majd lassan az ajkait a tiédre helyezte. Pár perc múlva pedig elválltatok egymástól. 

Szeretlek!-mondta Hobi

Én is szeretlek. -Tudtad, hogy nem helyes amit csináltok, de abban a pillanatban nem érdekelt.

 -Tudtad, hogy nem helyes amit csináltok, de abban a pillanatban nem érdekelt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Nos, ennyi lett volna ez a rész. Az esetleges helyesírási hibákat nézzétek el. Illettve az Imagine írásokat is gyakorolnom kell még, de azért remélem tetszett.  És kéréseket fogadok!💗








Kpop Reactions {Kérések Nyitva}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora