Nem rész (Jae Zach Sang Show)

41 4 0
                                    

Sziasztok!🖤

Ezt a részt egy kissé komolyabbra szeretném, mivel 2 héttel ezelőtt megjelent a Jae-vel készült rész a Zach Sang Show-ban, és hát vannak vele kapcsolatban gondolataim. Először is, biztos tudjátok azt az érzést amikor még régen szerettetek egy idolt nagyon-nagyon, de eltelt az idő, jöttek új idolok, bandák és háttérbe szorultak (vagy már nem is hallgatjátok őket), de akárhányszor láttok valamit ami vele kapcsolatos újra előjön az a szeretet felé. Nos, nekem ez az idol Jae. Nagyon rosszul viseltem azt, hogy otthagyta a Day6-et, és aggódtam miatta, a lelki egészségéért, és hát az interjú után beigazolódott, hogy valóban nem volt/ nincs jól. 

Ez az ember gyakorlatilag minden negatívumot megkapott amit lehetett, addig a pontig, hogy most már nem meri azt mondani, hogy büszke a Day6-re. És még ezért is szétszedik Tiktok-on meg egyéb helyeken, like komolyan? Nem elég, hogy saját magát hibáztatja mindenért is? Hogy promotálni akarta a bandáját különböző módokon és nem engedték neki? Hogy egészvégig félre volt értve minden szava? Hogy most próbálja a company kitörölni a banda történelméből? (lásd: Fourever) 

Jae egy teljesen összetört ember, aki próbálja helyrehozzni a hibáit, és gyógyulni, de az emberek ezt sem engedik neki, az már a legalja. És akkor ott vannak a dolgok amikről nem is tudunk..

Ebből is látszik a kpop community hozzáállása a dolgokhoz. Idolok azért sírnak mert jogosan kritizálják őket, de a fejlődésre nem képesek. Olyan dolgokon aggódnak a fanok amik ilyen ügyek mellett, - mint a mostani Jae-vel, vagy Rosé vagy bárki mással -  eltörpülnek. Itt nem csak idolok vannak hanem emberek is. Ha valaki fejlődni akar és gyógyulni, hagyjuk neki. Megértette az első 500 negatívum után is. 

Nem csak Jae tartozott bocsánat kéréssel. JYP meg a haterek hol vannak? Mint ember az embernek tartoznak neki ennyivel. Illetve, bocsánat, de milyen drámát vitt Jae a banda életébe egészpontosan, amikor ő volt mistreated. Szerintem senki nem örülne neki ha máshogy bánnának vele, mint a banda társaival. És ki ostorozza magát mindezért? Igen, Jae.

Nem oké....és mégsem beszélnek róla az emberek.

Még tudnék írni dolgokat, de szerintem értitek a haragomat ezzel a dologgal kapcsolatban. 

Bocsánat, ha össze-vissza írtam meg ezt a részt. Legyen jó napotok!

Ennek fejébe pedig hallgassátok meg eaJ új albumát: when the rain stopped following me❤


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 02 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kpop Reactions {Kérések Nyitva}Where stories live. Discover now