6. bölüm.
Vote ve yorum yapmayı unutmayın
Sizi seviyorum ✨
---
Gözlerimi açtığımda koyu gri duvarla göz göze geldim. Ohaduvar çok güzel .
Sonra aklıma evimizde gri duvar olmadığı dank etti. Küfür ederek hızla diklendim.
Keşke diklenmeseydim. Başıma keskin bir ağrı girdi, inleyerek başımı tuttum. Hay ananı satayım! Üstümde hâlâ aynı kıyafetim vardı. En son ne oluştu? Evet.... Hastaneye gidişimiz, bebeklerin karışımı ve üvey annemin bana kızım demesi... Has, kızım mı demişti lan o? Nefesim yavaşça hızlandı, kendimi sakinleştirince , gerçekler yüzme tokat gibi çarptı... En son hangi yaşta kızım demişti ki? 9? 10? Hatırlamıyordum...
Etrafı süzdüğümde yatak ve tavan dışında siyahtı. Odanın iki duvarıda camdı ama ormanlık alana bakıyordu. Etraf hafif olsada karanlıktı.
(Manzara ormana bakıyor gibi hayal edin, ve perdelerinde elle çekildiğini.)
Odanın diğer tarafında ki duvarda 2 kapı vardı. Duvarın diğer tarafında ise (Yatağın, duvara dayalı olduğu duvar ) 1 kapı vardı.
Başımın tekrar ağrımaması için yavaşça ayağı kalktım. Bismillah çekip, cama yakın -sağ- gri ilk kapıya doğru gittim. Yavaşça kapıyı açınca burası banyoydu. Turuncu desenli ve siyahtan oluşuyordu.
(Banyo)
Banyodan çıkıp bu sefer diğer -sol- kapıyı açtım. Burası giyinme odasıydı.
Gri ve siyah renklerden oluşturuyordu. Cennette mi düştüm lan.
Yoo, villaya.