10. Bölüm.
10 bin okuma...
ÇOK TEŞEKKÜRLER!
Sizi seviyorum 😩✨
İyi okumalar
---
Bugün hafta sonuydu ve askeriye gitmem lazımdı.
Bugün kaytaramazdım...
Dün akşam Toprak beyle konuştuğum için bende daha hak sahibi olmadığı için bir şey diyememişti. Olsa bile diyemez.
Benim büyük ve erkek halim olan rüzgar abiyle gidiceğim. Aslında Toprak beyle gidicektik ama acil seyahati çıkmış ve İdil Hanımla gitmek zorunda kalmışlardı.
Yataktan kalkıp esnedim, uyuşukluk adımlarla banyoya girip hızla 15 dakikalık duş alıp çıktım.
Havluyu göğüslerime sarıp banyodan çıkıp, giyinme odama girdim.
Üstüme siyah yarım kısa kollu, altıma siyah bel üstü eşofman alıp giydim.
(Kıyafet)
Saçlarımı kurutmuş ve at kuyruğu yapmıştım.
Ayağıma siyah düz taban botları mı giyip giyinme odasından çıktım.
Saat 04.36 geçiyordu. Hava aydınlanmamıştı. Dağılmış yatağımı toplayıp kapalı olan perdeleri açtım.
İçeri havasız olmasın diye camları açıp sineklikleri kapattım. İçeri böcek felan girer, aman uğraşmayım.
Odanın toplu olduğuna kara verip komodinin üstündeki siyah cekiti üstüme giydim.
Odaya son bir bakış atıp yatağın üstünde ki çantamı ve telefonumu alıp odadan çıktım.
Koridordan geçip merdivenlerden indim. Her yer karanlıktı, bu saatte herkes uyuyor olmalıydı.
Omuz silkip evden çıktım.
Yan eve yürürken uyku maduru mavi gözlerle karşılaştım. Al işte!
Rüzgar abi bir aç esneme hareketi yaparken ona yürüyordum. Hâlâ uykulu gösteriyordu.
Bu aralar bir cinayetin üstündeydi ve uykusuz kalıyordu.
"Bence sen gelme. Ayakta uyuyorsun rüzgar abi." Bana bıyık bakışlar atarak başını hayır anlamında sağa sola salladı.
Evin kapısı açıldığın da oraya döndük. En büyük abi, Karan ateş KESKİN...
"Sen git uyu Aslan'ım. Ben eşlik ediceğim." Dedi ona hitaben yumuşak sesiyle.
-
Karan abi, duygu barındırmayan bir ifadeyle, direksiyonun başından yola odaklanmış tarif ettiğim askeriye gidiyorduk.