"MinJi'den"
Yuqi ve Jungkook gidince bu yakışıklı çocuk ile baş başa kaldım. Yani ne olur du da tek ben olsaydım. Ama çocuk iyi gibi. Neyse mutfağa gittim ve Yuqi'nin bahsettiği hizmetliyi gördüm. Adı neydi. Ya me kadar salağım daha demin kız dedi ya
Neydi....
Neydi yaa....
Hmmm....
Hah buldum...
NaNa'ydı.
MinJi:Merhaba siz NaNa olmalısınız. Değil mi?
NaNa:evet sanırım Yuqi Hanım size bahsetti.
MinJi:evet. Şey...
NaNa:sanırım siz yemek ısıtmak içim geldiniz.
MinJi: Evet onun için geldim.
NaNa:Siz salonda oturun ben ısınınca tabağa koyup size getiririm.
MinJi:Teşekkür ederim.
"Kadın bana gülümseyip selam verir şekilde eğildi ve bende salona geçtim içeri geçtiğimde ikisinide bulamadım.
Yukarı kata çıkıp onları aramaya başladım. Oyun oynuyorlardır diye çok da şey yapmamıştım. Yani endişelenmemiştim. Taki o sırada yakışıklı uzun boylu adam yanıma gelene kadar...Taehyung: Eee...MinJi idi değil mi?
MinJi: Evet. Ne oldu bir sorun mu var ve bu arada EunMi nerede?Taehyung:heh işte bende sana onu söyleyecektim. Onu bulamıyorum.
MinJi:Merak etme bir yere saklanmıştır. Biz hep onunla oynarız bu oyunu senin de bildiğini sanmıştır.Gel bulalım.
Taehyung: Tamam
MinJi:Bu arada adın ne?
Taehyung:Adım Tae, yani Taehyung.
MinJi:Tanıştığıma memnun oldum. TAEHYUNG!!!
(Adını bilerek bastırarak ve kısık sesle söylemiştim.Bence bu hareketime sinir oldu ama ne yapsaydım hayatımda hiç yakışıklı uzun boylu bir adam ile nasıl konuşulur adlı bir başlık altında konum olmadı ki bileyim. Neyse.."Yuqi'den"
Jungkook ile geldiğimiz yer çok büyüktü. Ev desen ev değil şato desen hiç değil adeta bir saray. Neyse ne yapayım. Jungkook'un koluna girip koca kapılı saraydan içeri girdik ve güzel bir yere geçtik. Garson kız bir şey ister miyiz diye sormaya geldi.
Yuqi:Ben bir Viski alayım.
JK:Emin misin?Çok ağır olmasın.
Yuqi:Sen merak etme bana bir şey olmaz."5dk sonra"
Yuqi:Eman eman nirelere gelduk bea.Neresi burası lan he bir Pilgin var mı yağuşuklu.
JK:Ben biliyordum böyle olacağını ,biliyordum yani.
JK: Gel,gel gidelim eve. Niye içiyorsun ki bu kadar. EunMi'ye kim bakacak şimdi Taehyung ve MinJi gidince."JK'in ağzından"
Bunları pek kafama takmayıp arabayı kullanan şoföre eve gideceğimizi söyledim. Daha Parti sahibi Bay Min'ni bile görememiştim adama çok ayıp oldu yaa. Neyse (yazar:Jungkook ne neyse diyip duruyon yaa başka dicek bir şeyin yoğhhğ herhal.)(Yazar sinir krizi geçirdi)(bir geçmiş olsununuzu alırım).
Evde;
MinJi:bune hal len böyle.Noldu sana.
JK:içti ne olacak.
Yuqi:Ya benim bebeğim can-
(o sırada karnını okşuyordur)
JK:Yuqi bizim bebeğimiz burada. Sen hamile değilsin.
(Yuqi ağlamaya başlar )
Yuqi:N-neden bana s-söylemedin. Senin y-yüzünden gitti demi. Ben-
(Sözünü tamamlayamadan bayılır)
JK:Yuqi,YUQİ İYİ MİSİN YUQİ BİR ŞEY SÖYLE. Sızdın mı.
JK'den
Yuqi bir anda üzerime yığılıp kalınca korktum. Neden bilmiyorum bu kadar korktuğumu(ya aşıksın işte neye inat ediyon)iç ses susar mısın (susmıcam yaa yalan mı yazar)(y:değil)yaa ikinizde başlamayın şimdi.
Sabah;
JK'den
MinJi ve Taehyung burada kalmıştı saat geç olduğu için onlara burada kalmalarını söylemiş dim.
Yuqi 'den
Sabah uyandığım da saat 2'iydi oha dedim kendi kendime sonra aşağıya indim bu arada da başım çok ağrıyordu.
Aşağı indiğimde Sevgili kocam Jungkook,en yakın arkadaşım MinJi,sevgili kocamın arkadaşı Taehyung ile beraber EunMi oturuyorlardı bahçede. Yanlarına gittim. Kahve de içiyorlardı.
MinJi:günaydın uykucu.
Yuqi:ay uyumuşum yaaa. Başımda
Çatlıyor
JK 'in yanına geçtim kızım hemen yanıma geldi ve çizdiği resmî gösterdi.
Kocaman bir kalp çizmişti ve yanında iki kişi el tutuşuyor du.
EunMi:bunlar sizşiniz. Hani kalp şevmek demek ya sizde birbirinizi seviyorsunuz diye yaptım.
Yuqi 'den gözlerim dolmaya başlamıştı. Ve küçük meleğimi kucağıma aldım sessiz sessiz ağlıyordum. Jungkook bunu fark etti ve EunMi'yi benim kucağımdan aldı. Bende kalkıp banyoya gittim. Sesli sesli ağlamaya başladım bu seferde.
Yuqi:KIZIM BİLE BİRBİRİMİZİ SEVDİĞİMİZİ DÜŞÜNÜYOR. AMA O BENİ SEVMİYOR. TANRIM NE YAPMALIYIM.
MinJi'den
Yuqi'ye bakmaya gelmişdim ve hayatına sövüyordu.
MinJi:iyi misin Yuqi.
Yuqi:iyiyim canım sen beni merak etme.
(Diyip çıktım ve bana şok olmuş gibi bakıyordu. )
MinJi:Sen manyak mısın Yuqi iyiymişmiş. Jungkook'u çağırıyorum.
Yuqi:H-hayır çağı-
(Diyemeden bayıldı)
MinJi:JUNGKOOOOK ÇABUK GEL YUQİ BAYILDI.
JK'den
MinJi'nin bağırışları evde yankılanıyordu. Hemen yanına gittim ve Yuqi'Nin bayıldığını gördüm. Hemen onu kucağıma alıp arabaya bindirdim.
Hastaneye doğru sürmeye başladım.Evet kuzular bu bölüm baya baya geç oldu. Umarım beğenirsiniz. Seviliyorsunuz.
🥰🥰🥰😘😘😘😘💕💕💕💜💜💕💜💕💜💕