13.Bölüm

38 4 3
                                    

Doktora olanları anlattıktan sonra minik bebeğimin sırtını dinledi. Bazı ilaçları yazdıktan sonra bize sorunun ne olduğunu söyledi alerjisi varmış bazı yiyeceklere.

*Alerjisi olduğu yiyecekler*
Çilek
Çikolata
Fıstık ve fındık
Bizde artık daha dikkat edeceğiz yediği şeylerde;

JK:Ama onun alerjisi yoktu bu zamana kadar bunlardan yedi.

Doktor:Olabilir bazı alerjiler belirli bir yaştan sonra belli olabiliyor. Bunun için zaten ilaç verdim bir süre kullansın birde yerde çok oyun oynamasın tozlarada alerjisi olabilir. Bunu anlamak için yarın gelirseniz alerji testi yapılır.

Yuqi: Tamam çok teşekkür ederiz. Kızım hadi gidelim.

Arabada
EunMi:Baba.

O kadar uzun bir zaman olmuştu ki EunMi'nin Jungkook'a baba demiyeli. İkimizde birbirimize büyük gözlerle bakmıştık. Çünkü Jungkook kızıyla ilgilenen bir baba değildi. Ona dönerek cevap vermişti;
JK:Evet bebeğim,bir şey mi oldu?

EunMi: Evet bir şey oldu.

JK:Ne oldu canım?

EunMi:Ben...oyuncak istiyorum. Bir bebek.

JK: Tamam alalım. Nereden alalım?Nasıl bir şey istersin?

EunMi:(Eliyle göstererek)şurdan.

İkimizde eliyle gösterdiği yere baktık.Küçük bir gülümsemeyle  arabayı oraya sürdü.
(...)
EunMi oyuncağını almıştı, bizde eve gidiyorduk, saate baktığımda 2 olmuştu. Arkama dönüp baktım ve EunMi'nin oyuncağına sarılıp uyuduğunu görmüştüm çok tatlı uyuyordu. Eve geldiğimizde sevgili kocam Jungkook onu kucağına alıp odasına yatırdı. Bizde kendi odamıza geçip üzerimizi değiştiriyorduk. Taki Bana karşı bir soru yönelene kadar.
JK:Ona bir şey olacak diye çok korktum.
"Karşısına geçip ellerini tuttum."
Yuqi:Merak etme... o bizimleyken bir şey  olmaz.
  Bana sarıldı,sanki ağlayacakmış gibiydi onu bu kadar sevdiğini bilmiyordum.
Yuqi:Hadi yatalım yarın EunMi'yi okula kaydettireceğiz.
JK:Doğru oda vardı. Ben duş alıp gelicem sen uyu.
Yuqi: Tamam. (anlımdan öptü)

Acımasız Mafya. JJK♡♡ッ♡♥︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin