Son anda Jungkook'a silah sıkacakken önüne atladım.
Jungkook:Yuqi! YUQİ uyan Lütfen uyan. BİTİRİN İŞİNİ. YUQİ LÜTFEN AÇ GÖZLERİNİ. LÜTFEN.
Yuqi:J-jungkook k-kızımıza iyi bak t-tamam mı?(Gözleri kapanır)
Jungkook:Hayır aç gözlerini lütfen. Ölmeyeceksin Yuqi. Tamam mı canım. Seni hastaneye götüreceğim.
Jungkook'tan
Yuqi'yi kucağıma alıp arabaya bindim. Son sürat hızla arabayı hastaneye sürdüm.
(...)
Jungkook:Doktor buraya bakın karım vuruldu lütfen ona yardım edin.Dr:Lütfen sakin olun elimizden gelen her şeyi yapıcaz.
2 saat sonra
Yuqi hala ameliyatta. Tanrım lütfen ona bir şey olmasın.
(...)
Biraz süre sonra doktor ameliyathaneden çıktı.Jungkook:Doktor Bey o iyi mi?
Dr.:Hayati tehlikeyi atlatmış sayılmaz ama kurşunu çıkardık.
Jungkook:P-peki onu görebilir miyim?
Dr.:Birazdan onu odaya alacaklar.
Jungkook: Tamam teşekkür ederim.
(...)
Yuqi'yi odaya almışlardı bende yanına girmiştim. Çok güzel uyuyordu.Jungkook:(elini tuttum) Bebeğim iyi olacaksın. Ve kızımızı biz büyüteceğiz. Senin istediğin gibi avukat olacak.
Flashback
Yuqi:Sence kızımız büyüdüğü zaman avukat olur mu.Jungkook:Neden olmasın olur tabi ama kızımız olur mu bilmiyorum.
Yuqi:Ben öyle hissediyorum bence kızımız olacak.
Jungkook: Tamam sen ne diyorsan
Flashback is finish
Jungkook: Hatırlıyor musun. Seni tezgaha çıkartıp öpmeye çalıştığım için beni neredeyse dövüyordun.Elimi sıkmıştı
JK:Yuqi beni duyuyor musun?
Yuqi:E-evet.Yuqi'den
Kalbim çok acıyor şerefsiz beni kalbimden vurmuştu. Yani ben atlamıştım.JK:Keşke ben vurulsaydım. (Gözünden bir yaş akar)
Yuqi:Saçmalama ben iyiyim. (Aslında değilim)
JK:İyi olmadığını biliyorum. Bana yalan söyleme.
Yuqi: Tamam iyi değilim ama bunun için senin vurulmuş olman gerekmiyor.
Bir anda kalp atışı ritimlerini takip eden cihaz durdu ve Yuqi gözlerini dünyaya yumdu.
JK:Yuqi! Yuqi kalk DOKTOR! Kalbi durdu. Lütfen ,onu geri getirin.
Dr.:Kalp masajları ile geri gelemedi. Üzgünüm. Başınız sağ olsun.
JK:Hayır. Yuqi lütfen uyan yalvarırım sana lütfen kalk.
11 yıl sonra
Yuqi:Jungkook iyi misin hayatım.Ne olduda rüyanda o kadar kıpırdandın öyle.
Bir anda bana sarıldı,öptü asla bırakmayacak gibiydi.
Yuqi:N-noldu yaa benim öldüğümü falan mu gördün.JK:Shh! sadece sana sarılmak istiyorum.
Yuqi: Tamam. Ama daha fazla böyle durursak EunMi'nin mezuniyetini kaçırıcaz.
JK: Aaa EunMi, mezuniyet,sen ,ben offf çok şey var.
Yuqi:Hadi kalk kalk daha kahvaltı etmedik gel aşağı seni bekliyoruz.
JK: Tamam.
Aşağı inip kızıma baktım.
Yuqi:Ooo kızım. Ne güzel olmuşsun öyle.