•*Akşam*•
" Yuqi EunMi'yi uyutup bir şeyler içiyordu. Çok çabuk sarhoş olmasına rağmen bir kadehten fazla içmişti."
Yuqi:(sarhoşların konuştuğu gibi okuyun)Yaa burası neden dönüyor. Yani ben anlayamıyorum seni beni seviyor ama belki bemde seni şu kadarcık (Eliyle gösterir)yok yok daha az seviyor olabilirim.JK:Bence şu anda ne dediğini bilmiyorsun o yüzden sus yoksa sabah pişman olacaksın. Yani sen beni sevmiyorsun ki. Değil mi?
Yuqi:Bemde bilmiyorum ki seviyom mu sevmiyom mu?Bilsem sormam herhalde.
(Sessiz bir şekilde)Gerizekalı yemin ederim gerizekalı.JK:Eee...çizgiyi aşmayalım. Ben sana bir kahve yapayım içelim uyanırsın belki.
"Yerinden kalkıp mutfağa gitti"
JK:Şimdiii...Bu kahve neredeydi.
(...)
Jungkook kahveyi yapıp Yuqi'ye verdi.
JK:Afiyet olsun. Sevdin mi (bir yudum alır)Yuqi:Öğk! Bune be ne koydun bunun içine.
JK:hiiiç. Kahveye ne koyuluyorsa onlardan koydum. He birde şeker koymadım.
Yuqi:Şeker koymadığın için iğrenç dimi bunun tadı.Öğk ıığğ
JK:Anlaşılan uyandın he.
Yuqi:Ben EunMi'ye bakayım.
"Yuqi yukarı kata EunMi'nin odasına çıkar"
Yuqi'den
Çok masum bir şekilde uyuyordu. Uyandırmadan anlından öptüm ve yanıyordu ateşi vardı. Kahretsin kim bilir şimdi nasıl rahtsızdır. Hemen Jungkook'un yanına indim.
Yuqi:Jungkook EunMi'nin ateşi var. Hastaneye götürmemiz gerekiyor.JK:Ne nasıl? Sen onu giydir bende arabayı alayım (bunları söylerken biraz telaşlıdır)
Yuqi:Jungkook! Sakin ol!O bir çocuk tabiki hastalanıcak. (Bunları söylerken ellerimle yüzünü kavramıştım)
JK: Tamam. Haklısın o bir çocuk tabiki hastalanıcak. O zaman ben gidip arabayı alayım.
Yuqi:Aynen sen git arabayı al.
"Yuqi tekrar yukarı çıkar ve EunMi'yi uyandırır."Yuqi:Annecim hadi kalk doktora gidicez biraz ateşin var. Kalk hadi üzerimizi giyinelim. Gel canım.
"Üzerini kalınca giydirdim dışarısı soğuktu zaten hasta biraz daha kötüye gitmesin.Üzerini değiştirdikten sonra arabaya doğru yürümeye başladım.Kucağım küçük meleğim vardı. Arabaya geldiğimizde Jungkook onu benim kucağımdan alıp çocuk koltuğuna oturtturdu. Bende onun yanına geçtim. Hemen arabayı çalıştırıp hastaneye doğru sürmeye başladı.
*Hastanede*
Arabayı dışarıda bırakıp kapıdan içeri girdik ben kaydını yaptırmak için bankoya doğru yok aldım. Numarayı ve barkodu aldım ve yanlarına döndüm.JK:Aşkım kaydını yaptırdın mı?
Yuqi: E-evet. Sen az önce ne dediğinin farkındasın demi?
JK:N-ne dedim ki?
Yuqi:Bana "aşkım" dedin.
JK: Evet farkındayım. Bende yanlış bir şey söyledim zannettim. Takıldığın şeye bak.
"Hiçbir şey demeden önüme döndüm"
(...)
Biraz zaman sonra sıra bize gelmişti. Doktorun yanına gidip neler olduğunu anlattık