Hastanede
Yuqi'yi odaya almışlardı Ve serum falan verdiler. Bizden sonra Taehyung gelmişti.
Tae:Durumu nasıl.
JK:iyi. Serum verdiler ve bugün burada kalacakmış.
O sırada içeriye doktor girdi.
Doktor:Hastamızın Üzüntüden uzak durması gerekiyor. Yoksa böyle bayılıp durur,hatta daha kötü şeyler olur. Ve hastamız yakın zaman da mide bulantısı falan çektimi yada baş dönmesi.
JK:Hayır bir şey olmadı ama bana söylemediği şeyler olabilir. Ben uyanınca ona sorarım. Sizide bilgilendiririm.
Doktor:tamam. geçmiş olsun.
JK:Teşekkürler Doktor Bey.
Jungkook'dan
"Doktorla görüştükten sonra odaya girdim. Hala uyuyordu. Çok tatlı görünüyor".
"Yavaş yavaş uyanmaya başladı hemen başına gidip nasıl olduğunu sordum".
JK: Yuqi iyi misin?
Yuqi:i-iyiyim ne oldu.
JK:bayıldın.
...
JK:sana bir şey sormak istiyorum.
Yuqi:Tabi sor.
JK:benden sakladığın bir şey mi var?
Yuqi:Y-yok neden s-sordun?
JK:Emin misin?Neden kekeliyorsun?
Yuqi: Tamam pes ediyorum senden sakladığım bir şey var ama sana söylersem beni öldürürsün diye korktum. Özür dilerim...
" - Özür dilerim- dedikten sonra gözünden bir yaş düştü"
JK: Neyin var söyle (elini tuttum)
Yuqi:Bu aralar yemek yiyemedim ve hep kusup durdum. Başım döndü falan ama belli etmek istemedim.
JK:Bunları doktor Bey'e iletip geliyorum canım bekle.
Yuqi: Tamam
"Doktor'um yanında"
JK:Doktor bey,Eşim bir az önce uyandı. Ve bana sizin söylediğiniz tepkilerin hepsinin olduğunu söyledi bu ne demek oluyor.
Doktor :Eğer tahlilleri tam olarak yapmazsak bunun bir tümör olduğunu söyleyebilirim. Ama!tam olarak tahlilleri bitikten sonra bakıldığında bir zehirlenme de olabilir.
JK:Siz yapacak mısınız. Yoksa onu bizim ayriyeten mi yaptırmamız lazım.
Doktor:Biz yaparız.
JK: Tamam teşekkürler.
"Yuqi'nin yanına geri döndüm"
Yuqi:Ne dedi?
JK:Tahlil yaptıktan sonra belli olacakmış. Şuanda bir şey yok.
Yuqi: Tamam. Ne zaman çıkıcaz. Kızı mı çok özledim. 😔😞
JK:Bu gün burada kalıcaksın. Ama istersen Tae'ye söylerim onu getirir.
Yuqi: Tamam ☺️( gülümsedim )*1-2 Saat sonra*
EunMi:Annee!
Yuqi:Canım.
EunMi:Anne neden burdasın?
Yuqi:Eee...Şey... ııı şeyden dolayı...Üff neydi babası sen söylesene ben hatırlayamadım.
JK:(kısık sesle)çok güzel topu bana attın. (Sahte bir sırıtış)Top Jungkook'da patlayınca Jungkook'un sıfad-ü eşgal ;)
Bu bölüm bu kadardı umarım beğenmişsinizdir.
BAKALIM YUQİ'nin PROBLEMİ NE.
TAHMİZNLERİNİZİ ALALIM.
♥️♥️❤️❤️❤️🎈🎈🎈🧇🧇💜💜💜✨✨✨✨🥞🥞🥞🥞🌺🌺🌺