(Hatırlatma)
Yuqi:Gerçekten beni seviyor musun? Sana nedense inanasım gelmiyor Jungkook biliyor musun? Yani...ilk başta beni kandırdığın için.
JK:Sana böyle kötü şeyler yaşattığım için özür dilerim. Gerçekten özür dilerim. Bana inanıyor musun?Bak sana gerçekten hak veriyorum. Çünkü ben senin gerçekten üzdüm. Ama bana bir şans daha vermeni istiyorum.
Yuqi: Tamam. Ama sadece EunMi daha güzel bir hayat yaşasın diye.
Peki... EunMi'nin doğum günü ne zaman. Bunu biliyor musun.JK:Eee Cuma günü mü.
Yuqi:Evet. Bravo beni şaşırttın. Ona güzel bir hediye aldın mı.
JK:Hayır ama hemen alabilirim.
Yuqi:Cuma günü ona güzel bir parti yapalım.
JK: Tamam. Saat daha geç olmadığına göre. O zaman gidip pasta yapalım ona.
Yuqi:Ama beni bu sefer tezgaha oturtturma. Tamam mı?
JK: Tamam.
(...)
Mutfağa geçerler
"Mutfağa geldiğimizde ben malzemeleri çıkardım. Ve Jungkook'da bana yardım ediyordu. Bir anda arkamdan bana sarıldı ve yanağımı öptü."
JK:Bunu da yapabilirim değil mi.
Yuqi:E hadi bunu yap bari. Ama bir şeye izin verdik diye şımarma hemen.
JK: Tamam
Yuqi:Sütü verir misin lütfen.
Dolaptan sütü aldı ve;
JK:Al bakalım.
(...)
Herşey çok güzel gidiyordu taki bir baş dönmesi araya girene kadar. Ben tam yere düşecekken Jungkook beni belimden tuttu.
JK:İyi misin?
Bir sandalye çekip beni oraya oturttu.
Yuqi:İ-iyiyim.
JK: Tamam bırakalım. Zaten daha bir gün var yarın kalktığın gibi yaparsan kreması yinede bir gün beklemiş olur.
Yuqi: Tamam.
JK:Gel bizde yatalım.
"Beni kucağına aldı ve yukarı kata çıkardı."
Yuqi:Teşekkür ederim.
"Yanıma yatarak"
JK:Bir şey yapmadım ki. Sadece sana yardım etttim. (Anlından öptüm). Yarın doktora gidelim ve tedavine başlayalım. Olur mu?
Yuqi: Olur bebeğim.