♡3♡

404 15 0
                                    

Lisa'nın ağızından...

Evet bu günde kızlarla bir piçin deposuna basık yaptık.
Ve herkesi esir aldık ama esirlerin arasında okuldan birileride vardı okulda BTS olarak bilinen bir çete yani şu sürekli kavga ettiğimiz çete 7 kişiden oluşuyor falan filan

L"Eğer bize şu lanet olası şerefsiz Won mi yeon'un (isimi uydurdum.) Yerini söylemezseniz sizi öldürmem siz ölmek isetrsiniz(!)" Diye bağırdım.

Jk" Sen Won mi yeon'u ne yapacaksın Lalisa."

L"BANA LALİSA DEME(!)"

Jk"Ne oldu sinirlendinmi Lalisa?"

L"KES SESİNİ."

Bana birtek Hwang Lalisa derdi. Hemen yanımdaki korumaya döndum onlarında duyacağı bir şekilde konuştum

L"Onları konuşna kadar dövün. Ve eger konuşursa bana haber verin ."

Xx"Peki efendim."

*********************************
Jungkook'un ağzından...

Ne yapacağımı bilmiyordum. Lisa depoya baskın yaptı bizde karşı çıktık ama onlar bizden daha iyidi. He bu arada Lisa'nın yanında diger 3 kız arkadaşıda gelmişti o çıtı pıtı çıt kırıldım Rosé tek seferde 10 adamı öldürmesine şaşırdım. Aman neyse arkadaşı Lisa olunca. Lisa adamına bizi dövmesini söylemişti gerçekten acımasızdı bu kız. Adam ilk Suga'dan başladı Suga dövülmekten bayılınca V'ye geçti öyle öyle en son bana kadar geldi ama adam bana vurmadı kapının açılmasıyla Lisa'yı gördüm gerçekten çok güzeldi. Ahsss ne düşünüyorum ben o kötü, kötü.

Lalisa'nın giydiği

(Hikâyede saçı uzun ve siyah elindede düvüşte kullanılan bant var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Hikâyede saçı uzun ve siyah elindede düvüşte kullanılan bant var.)

Lisa yanıma geldi ve kulağıma eğilip

"Sen bu çetenin liderisin seni öttürmek bana düşer." Dedi.

Korkuyordum ama belli etmiyordum. O benden daha iyi dövüşüyordu düşünün benden. Ben 13 adamı zorlanmadan dövüyorsam o telefona bakarak döver.

"Senden korkmuyorum." Dedim ama yalan söylüyordum.

Hiçte masum olmayan ve çok kısa süren bir tebessüm attıktan sonra geldi

"Yalan söylüyosun nerden mi biliyorum? Gözler yalan söylemez Jeon, ben o kadar kişi öldürdümki hepsi bana senden korkmuyorum dedi. Ama sonuç ne oldu? Hepsinin son kelimesi 'senden korkuyorum, lütfen beni bırak' oldu."

Sertçe yutkundum yanıma yaklaştı ve

"Şu lanet olası şerefsiz Won mi yeon'un yerini söyle bırakayım." Dedi.

"Tamam söyliyecem ama bir şartla."

"Şart sunacak durumda olduğunu düşünmüyorum JEON."

Soy isimim ağzına ne kadarda yakışmıştı. Aman ben ne düşünüyorum o kötü kötü.

MAFYA(LİSKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin