Jimin'in ağızından
Şu şerefsiz pic kurusu orangutan suratlı pezevenki yani kısacası Lisa'nın babasını Lisa'ya götürmüştük. Lisa yaşadıklarını babasının yüzüne vurdu ve sonrada hiç acımadan kendi öz babasını öldürdü. O arada tüm bangtanpink'in düşündüğü bence kesinlikle Lisa'nın ne kadar güçlü biri olduğuydu.
1 gün sonra...
Televizyonun karşısında oturuyordum. Sonra telefonuma bir bildirim sesi geldi
ROSÉM sizi bir gönderiye etiketledi...
ROSÉM
ROSÉM: Hayatımın anlamı sevgi sözcüğünün sözlük anlamı seni çok seviyorum jimin. @Parkçimin ❤...
Jenjen,LALİSA_M,jisooandfood ve 25.727 kişi❤ bu gönderiyi beğendi.
24.272 kişi bu gönderiye yorum yaptı.
Parkçimin: Yaaa hayatım seni çooook seviyorum...
↪
ROSÉM:Bende seni birtanem.LALİSA_M:Böyle mıç mıç şeyleri sevmem ama sizde tatlı durmuş.
↪
ROSÉM: Ohaaaa Lisa ilk defa birşeyi tatlı buldu omg ne zaman öleceğimimi biliyorsun Lisa? @LALİSA_M.
↪
LALİSA_M: Abart abart . @ROSÉMJoon-RM: Seni çok seven birisini bulmuşsun Jimin bu kızı üzersen bangtanda yerin yok . @Parkçimin
↪
Parkçimin:Asla ben onu kendimden çok severken nasıl üzebilirim.@joon-RM
↪
ROSÉM:Yaaaaa çook duygulandım bak şimdi. @Parkçimin @joon-RM.Jenjen: Yaa benim minik Rosém büyümüşte sevgilimi yapmış? @ROSÉM
↪
ROSÉM:Jennie aynı yılda doğduk yaşıtız sadece 1 ay küçüğüm senden ya üfff. @JenjenJisooendfood:Benim güzelim bu gerizekalı seni mutlu edecekmi? Eminmisin? @ROSÉM
↪
Parkçimin: Ayıp oluyor ama noona gerizekali falan. @jisooendfood.
↪
Jisooendfood: Yalanmı be? Gerizekalı değilmisin? Ah pardon yoksa malmısın? @Parkçimin.
Bu yorumu @Jeon.jk, @sugaendyoongi @Joon-Rm @handsomejin @Hoseok-J-hope @tae^^v beğendi.
↪
Parkçimin: Kardeş dedim bağrıma bastım kalleş çıktın tüüü yazıklar olsun. @Jeon.jk, @sugaendyoongi @Joon-Rm @handsomejin @Hoseok-J-hope @tae^^v.
↪
Sugaendyoongi: Ne oğlum doğrulari söyledi kız işte hem gerizekalısın hem malsın dahasıda varda neyse. @Parkçimin.
Bu yorumu @Jeon.jk, @jisooendfood @Joon-Rm @handsomejin @Hoseok-J-hope @tae^^v @jenjen @LALİSA_M beğendi.
↪
ROSÉM:Yaa gitmeyin sevgilimin üzerine ben onu hem gerizekalı hemde mal olarak seviyorum. @Parkçimin.
↪
Parkçimin: Bebeyim. @ROSÉM.
↪
LALİSA_M: öğük kusucam şimdi mıç mıç işte iki salak gerizekalı mal birbirini bulmuş aman. @ROSÉM @Parkçimin. Bu yorumu @Jeon.jk, @jisooendfood @Joon-Rm @handsomejin @Hoseok-J-hope @tae^^v @jenjen beğendi.
↪
ROSÉM: Yaa Lisa ne malı beeee. @LALİSA_M.
↪
LALİSA_M: Biraz daha telefonu elinde tutmaya devam edersen göstericem sana ne malı olduğunu. Kız daha şey Min--- işi var anladın sen gerziekalı kalk telefonun başından aha bana bakıyo kalk kız. Öyle karşı koltuktan az daha bana dik dik bakamaya devam edersen o dik dik baktığın gözlerinin ikiside kör olur kalk kız. @ROSÉM.
Bu yorumu @Jeon.jk, @jisooendfood @Joon-Rm @handsomejin @Hoseok-J-hope @tae^^v @jenjen @LALİSA_M @Parkçimin @Sugaendyoongi beğendi.
↪
ROSÉM:Yaa buraya yazmaya ne gerek vardı. Kalıyom işte. Rezil ettin beni. @LALİSA_M.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA(LİSKOOK)
ActionKüçük yaşta yaşadığı kötü şeylerin onu getirdiği nokta duygusuzluktu. Kız sanıyorduki duygusuz olursam tüm acılarım geçer ama o kız acının ta kendisiydi. Duygusuzluğunda kızı getirdiği son nokta mafyalıktı kız istediği gibi duygusuz olmuştu içinde h...