♧6♧

269 12 0
                                    

Uyandığımda başımda kızlar bana bakıyordu ve mutlulardı onlar mutlu olunca bende mutlu oluyordum. Rosé dayanamadı ve konuşmaya başladı

"Lili'cim bak şimdi kızabilirsin ama çok tepki vermiyeceğine sözver."

"Aha bir bok yaptınız. Ne olduğuna bağlı tepkim. Yani söz veremem."

"Lili'cim şey tekte söyliyeceğim sözümü kesmeden dinle. Senin doğum günün için parti ayarladık ve çoktan herkese haber verdik yani o yüzden iptal edemezsin."

"SİZ NE YAPTIĞINIZI SANIYORSUNUZ! SİZ BENİM DOĞUM GÜNÜMDEN NEFRET ETDİĞİMİ BİLMİYOMSUN!"

"Ya Lili bağırma altı üstü bir parti."

"Benim için öyle değil sadece bir parti değil. Neyse siz eğelenin ben gelmiyeceğim."

"Ama bu parti senin için Lili." Dedi Jennie.

"Ya birşey bulun ailesinin yanına gitti falan deyin. Hıh gerçi ailemde beni çok seviyordu ya neyse."

"Tamam ama gelmeye çalış yani en azından düşün." Dedi anne edasıyla Jisoo unniem.

"Tamam unnie."


Yatağımdan kalkıp rutin işlerimi halleddim sonra dolapın önüne geçtim siyah kot şort ve  sıfır kollu siyah göbeği açık bir t-short giydim ayağımada siyah bir bot giydim uzun siyah saçlarımıda salık bıraktım. Bu gün araba yarışım vardı ve Jeon'da orada olacaktı ve onu dövüşte yendiğim gibi bu yarıştada yenmek beni mutlu edecekti bu galibiyet benim doğum günü hediyem olacak. Yarış yerine gittim ve garaja girip arabama bindim. Yarış alanında 10 tane araba en önde ben ve Jeon yan yana.

***********************************
Jungkook'un ağızından

Lisa arabasıyla yanımda yarışın başlamasını bekliyordu ve  yarış başladı yarıştaki tek kız Lisa'idi  en başta Lisa arkasında ben gidiyordum ne kadar uğraşsamda ne kadar hızlı gitsemde bu konudada Lisa'yı yenemedim Lisa kazandı . Arabadan indi ve 6 erkek ve kızların yanına gitti bitanesi Lisa'yı yanağından öpünce sinirim tepeme çıktı ama hemen Yoongi huyung beni tuttu ve

"Merak etme zamanında onları araştırmıştım en yakın arkadaşları yani onlardan zarar gelmez."

Huyungumun dediği şeyle biraz kendimi yatıştırdım. Ve bizimkilerin yanına gittim

"Seni nasıl yendi ama sen bu kıza karşı hiç kazanamıyacaksın ben söyliyim." Dedi V .

"Lan maknea bozuntusu hani sen hiç kaybetmezdin ne oldu? Kız hayatına girdi ve seni yene yene bir kaldı." Dedi Jimin.

Ben onları dinlemeden herzaman gittiğim uçurum kenarına gitdim. Şaşırdım çünkü Lisa'da ordaydı ve ağlıyordu. Onu öylece izlemeye başladım rahatsız etmek istemedim kendi kendine birşeyler konuşuyordu. Ve ne dediğini biraz biraz duyuyordum.

***********************************
Lisa'nın ağızından

Yarıştan sonra bir uçurum kenarına gitdim. Bu gecenin benim doğum günüm olduğunu hatırlayınca ağlamaya başladım ve bağıra bağıra

"İLK ÖNCE SEVDİĞİM ADAMIN BENİ KANDIRDIĞINI ÖĞRENİYORUM. ZATEN AİLEM BENİ SEVMİYO O YÜZDEN DOĞDUĞUM GÜNE LANET EDİYORUM NİYE HERŞEY ÜST ÜSTE GELİYO NİYE."

************************************
Jungkook'un ağızından

Ne dediklerini duyunca  çok üzüldüm. Ne yani bu kadar güzel bir kızı ailesi hiç sevmemiş ve sevdiği adam onu kandırmış . Ne ağır şeyler yaşamış Lisa ayağa kalktı ve arabasına doğru yürümeye başladı tam yürürken  bayıldı onu hemen alıp onun evine götürdüm kapıyı çaldı kapıyı açan erkek biriydi eve içine getirip koltuğa yatırdım ve 8 kişi bana sinirle bakıyordu en son aralarında en büyükleri olduğunu düşündüğüm çocuk

"Benim bebeyim niye bu halde?"

Bebeyim? Ah kalpim acıyor.

"Bilmiyorum bulduğumda baygındı. Sizin sevgiliniz mi?"

"Seni ilgilendirir mi?" Dedi aralarında en  küçük olduğunu düşündüğüm kişi.

Ama aralarında tanıdığım biri vardı Eunwoo o benim eski arkadaşımdı

"Jeon benim bebeyime ne oldu?" Dedi Eunwoo

Niye herkes Lisa'ya bebeyim diyordu sinirimi bozdu

"Bilmiyorum Eunwoo." Dedim.

"Jeon konuşabilirmiyiz?" Dedi. Eun.

Başka bir odaya geçtik.

"Jeon senin benim bebeyimle ne işin var?"

"Niye herkes Lalisa'ya bebeyim diyo?"

"Ona Lalisa deme(!) O Lalisa değil Lisa ."

"Niye ona Lalisa demiyorum ? Gerçek adı bu."

"Ona bu şekilde seslenen kişi yüzünden çok acı çekti zaten onun yüzünden şimdi duygusuz onun yüzünden şimdi hiç gülmüyo onun yüzünden şimdi o ölü gibi yani sakın ona birdaha Lalisa deme(!)"

"Seni önceden hiç bu kadar sinirli görmemiştim Eunwoo Lisa'ya gerçekten değer veriyor olmalısın."

"O benim yaşam kaynağım tek o değil o içeride gördüğün 7 kişide benim yaşam kaynağım onlara bir tek zarar gelirse bu kadar sakin olmam."

"Siz kardeşmisiniz? Yaşam kaynağım falan ."

"Arkadaşız ama kerdeşten öteyiz yani evet kardeşim onlar benim."

"Wow Eunwoo seni hiç bu kadar ciddi görmemiştim."

"Konu kardeşlerim olunca evet ciddiyim."

"Evde bir hazırlık vardı ne partisi yapcaksınız."

"Bebeğimin doğum günü parti-- ben sana neyi açıklıyorumki tamam sağol Bebeğimizi getiridin ama artık git."

"Peki."

Şimdi gidicem ama partiye geri dönücem çünkü kaos çıkartmayı severim.

**********************************

Hellöö blink ve armyler geri döndümm.
Beni özlediniz değilmi evet evet özlediniz neyse vote vermeyi unutmayın o kadar yazıyorum elinize yapışmaz byy...

MAFYA(LİSKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin