O SENİ SEVİYOR JUNGKOOK AMA SEVDİKLERİNE ZARAR GELMESİNDEN KORKUYOR.

169 6 0
                                    

Lisa'nın ağızından

Bara geldik. Ben Hoseok, RM, Tae, Jungkook barmenin oraya gittik. Barmene

"En sertinden." Dedim.

Sonra barmen içkiyi uzattı. Biraz sonra yanıma biri geldi.

"Merhaba ben Sehun ( Sehun atisi değilim ad olarak kullandım.)." Dedi.

"Merhaba." Dedim.

Ona bakmadan soğuk bir sesle.

"E adını söylemeyecekmisin?" Dedi.

"Söylemem için bir neden varmı?" Dedim.

Jungkook'a baktığımda sinirle bize bakıyordu ona gözlerimle 'kes sesini otur sandalyene eğer oturmazsan seni keserim' bakışı (artık o nasıl bir bakışsa.) Attım. Oda sandalyesine oturdu.

"Yani tanışmamız bence iyi bir neden?" Dedi.

"Lisa." Dedim.

"Wow güzel bir isim." Dedi.

Ben sessiz kaldım.

"Biraz kabasın galiba." Dedi.

"Aynen." Dedim.

İçkim bitince barmene döndüm.

"Tazele." Dedim.

"Eee sıkılıyormuş gibi gözüküyorsun geceye renk katalımmı?" Dedi.

Jungkook'a baktığımda sinirlenmişti Hoseok, Tae, RM zor tutuyordu. Ona sert bir bakış attım yerine oturdu.

"Nasıl bir renk?" Dedim.

"Imm kırmızı renk, üst katta." Dedi.

"Ama benim eğelence yöntemim o şekilde değil." Dedim.

"Nasıl?" Dedi.

İçkimi tek yudumda bitirip bardağı masaya koydum. Sehun'da hareketlerime bakıyordu.

"Bu şekilde." Dedim.

Ve adamın kafasını masaya vurdum kaşı yarıldı adam bana karşı koymaya çalışyordu ama ben durmuyodum. Adam yere düştü üstüne oturup yüzene yumruk atmaya başladım. Sonra biri kollarımı tutup adamın üstünden beni kaldırdı. Kokusundan tanımıştım kim olduğunu bu anlatılamayacak bir kokuydu çok güzel ayağa kaltım ve beni tutan Jungkook'a döndüm.

"Bırkaksaydında ona biraz eğelence dolu dakikalar yaşatsaydım." Dedim.

Sonra yanımıza tüm bangtanpink geldi.

"Ya kızım bir kerde durduğun yerde rahat dur kavga çıkartma." Dedi Jisoo unniem.

"Ya ama unnie adam biraz eğelenmek istedi bende eğelendirdim." Dedim.

"Neyse bize burdada rahat yok anlaşılan sahile gidelim." Dedi Namjoon oppa.

Herkesten onaylıyan mırıltılar çıktı ve sahile gittik. Biraz soju'da aldık giderken. Sahilde bir yere oturduk. Sonra ben konuşmaya başladım.

"Okulların açılmasına 3 gün kaldı şu Min kardeşlerin işini bitirmeliyiz." Dedim soğuk bir sesle.

"Aynen bence şu an plan kuralım." Dedi Jk.

"Ben kurdum." Dedim.

"Anlat." Ded Tae.

"Şimdi Min so-ki benim yüzümü bilmiyo sadece adımı biliyo ben Min so-ki'yi tavlayıp işini bitiricem Min dong-yi'yede gelcek olursak benden sonra en iyi dövüşen Jennie olduğu için sahaya ben ve Jennie inecek yarın Min kardeşler barda birlikte olacak. Bizde Jennie ile birlikte tavlayacağız ve işini bitireceğiz. Bu arada Yoongi oppa ve Jungkook barın dışında bekleyecek. Biz işi bitirdiğimizi kulağımızdaki küçük kulaklıkla duyuracağız. Sonra Yoongi oppa ve Jungkook temizlikçı kılığında bizim yanımıza gelecek ve bizim kanıtları temizlememize yardımcı olacak. Bu arada geride kalanlarda Jisoo unniem ile Rosé'de bilgisayardan onların telefonunu hackliyecek telefonundan banka şifrelerini alacağız." Dedim.

MAFYA(LİSKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin