Yoongi'nin ağızından
Lisa sahilden gitmişti sonra biz bts olarakta blackpink'in evine gittik Lisa dönene kadar orada kalacaktık.
Ertesi gün...
Sabah kapı sesiyle uyandım. Gözümü açtığımda yanımda melekler gibi uyuyan çook güzel Jennie ile karşılaştım sonra kapı sesine aşyağıya indim. Lisa'yı gördüm.
"Nerdeydin sen seni çok merak ettik." Dedim.
"Gezdim biraz." Dedi herzamanki soğuk hissiz sesi ile.
"Lisa az 1,2 dk. Konuşalım mı?" Dedim.
"Olur oppa." Dedi.
Balkona çıktık. Lisa balkonun demirliklerine arkasını yaslamış kapı tarafına yüzünü dönmüş bana bakıyordu.
"Evet seni dinliyorum oppa." Dedi.
"Bak sözümü kesmeden dinliyeceksin." Dedim.
Kafasını tamam anlamında yukarı aşya salladı.
"Bak ben senin oppanım seni anlayabiliyorum sende Jungkook'u seviyosun ama hayatını batıranlar gibi onunda sana zarar vereceğini düşünüyosun. Bu çok normal kolay şeyler yaşamadın ama Jungkook seni canından bile çok seviyo ve emin ol Jungkook İn-Yeop şerefsizi gibi değil. Ben Jungkook'u çocukluğundan beri tanıyorum ve emin ol seni çok mutlu edicek." Dedim.
"Biliyorum oppa biliyorum ama güvenmek öyle kolay değil benim Jungkook'a aşık olduğumu eminimki dün kızlar Jungkook üzülmesin diye söylemiştir. Tek güvenmemezlik değil ki oppa ya onu sevdiğimi hissetiremezsem her insan sevildiğini bilmek ,hissetmek ister ona hissettiremezsem başka bir kıza bakabilir beni aldata bilir. Ve ben bunu kaldıramam." Dedi.
"Bak sen geçen gün kendi öz babanı vurdun yarına çıkıcağımız mağlum değil. Bunu unutma sadece bari bu konuda akışına bırak." Dedim.
"Tamam oppa en kısa zamanda karşına Jungkook'un sevgilisi olarak çıkıcam." Dedi.
Ve gitti...
***********************************
Jungkook'un ağızındanSabah Lisa'nın odasında uyandım. Lisa gittikten sonra buraya gelmiş ve Lisa'yı beklemiştik. Onu deli gibi seviyordum ona zarar gelecek diye çok korkuyordum. Hepimiz mutfağa kahvaltı hazırlmaya indik. Lisa ile Yoongi huyung balkonda birşeyler konuşuyorlardı onları rahatsız etmek istemediğim için yanlarına gitmedim çünkü biliyordum Lisa içini birtek Yoongi huyunguma döküyordu aynı şekilde Yoongi huyungda Lisa'ya. Kahvaltıyı hazırladık ve masaya oturduk.
"Acaba Lisa gece nereye gitti." Dedi Jennie.
"Of Jen sanki bilmiyosun ya motor yarışı yada dövüş kafesine gitmiştir." Dedi Jisoo.
"Ama Lisa'nın gittiği dövüş kafesinde 1 ölü 1 kazanan çıkıyo. Yani rakipini öldürmeden kafesten çıkamıyosun. O yüzden korkuyorum Jisoo unnie." Dedi tekrardan Jennie.
"Jenjen Lisa herzaman bu tür kafaeslere gidiyor ve buzamana kadar ölmediğine göre hepde kazanıyo." Dedi Rosé.
"Ohaa aşkım Lisa hiç kaybetmedimi?" Dedi Jimin.
Ben göz devirdim.
"Off aşkım ben senin gibi bir salakla niye sevgili oldum ki?" Dedi Rosé.
Sonra Jimin ve Rosé kavgaya başladı Lisa ile Yoongi huyungum içeri geldiler sonra Lisa bağırdı kavga eden Jimin ve Rosé'ye
"AHHH YETER BE SUSUN!"
Sonra Lisa benim bileğimi tuttu ve kaldırdı ben dünkü öpüşüm yüzünden beni dövecek sanıyodum ama Lisa beni kendine çekti ve duduaklarımızı birleştirdi masadan 'oooo' sesleri yükseliyodu ani şokla karşılık vermedim o anda Lisa dudamı ısırdı ağızımdan küçük bir inilti çıktı ama karşılık vermeye başladım. Nefeslerimiz kesilince dudaklarımızı ayırdık ve alınlarımızı birbirine yasladık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA(LİSKOOK)
ActionKüçük yaşta yaşadığı kötü şeylerin onu getirdiği nokta duygusuzluktu. Kız sanıyorduki duygusuz olursam tüm acılarım geçer ama o kız acının ta kendisiydi. Duygusuzluğunda kızı getirdiği son nokta mafyalıktı kız istediği gibi duygusuz olmuştu içinde h...