Ahhh Lisa solo ölüyorum
ÖNEMLİ YAZI BUNU OKUMDAN GEÇMEYİN!!!
Bu arda bu kitap bitince Yoonlice yazmak istiyorum oradaki shiplerimde Jirose , Jinsoo, Taennie olucak. Sizce nasıl.
Konusunun ne olmasını istiyorsanız bu bölüme yorum olarak yazın!!!*******************************
Jungkook'un ağızından
Ağlamamı durduramıyordum. Yoongi huyungum sarılmayı bırakıp kendini biraz geri çekti ve
"Sakin ol Jungkook Lisa'da gerçeklerin farkına varcak." Dedi.
Ağlamalarımın hıçkırıkların arasında
"Ya beni affetmezse b-ben dayanamam o Tzuyu'da kendimide öldürürüm. Ya ben ne yapıcam ya ." Dedim.
Ağlamalarım dahada artdı. Biraz sonra sakinleştim Namjoon huyunglarda gelmişti . Eve geçmiştik sonra mesaj geldi .
Nefesim kişisi BANGTANPİNK AİLESİ olan konuyu Sadece İş olarak değiştirdi.
Namjoon huyung: Lisa niye isimi böyle yaptın biz bir aileyiz ve ailelerin arasında kavgalar olur ama olar yinede ailedir.
Nefesim: Ah be Namjoon biz hiçbir zaman aile olmadık . Aile dediğin aileden birisinin üzülmesini istemez.
Taetea:Lisa Jungkook seni aldatmadı. Hem öyle bişey olsa bile suçu bize kitleme biz hiçbişey yapmadık.
Nefesim: Benim neler yaşadığımı siz biliyodunuz . Erkeklere zerre güvenmediğimi yıllar sonra hayatıma birilerini aldım hem de 7 tane erkek erkeklere güvenmediğim halde onlarda beni sırtımdan bıçakladı ne hissettiğimi ne yaşadığımı bilemezsiniz.
Yoongi huyungum: Lisa en azından benimle birkere konuş buna hakkım var.
Nefesim: Tamam.
B-belki huyungum konuşur Lisa'da affederdi.
Lisa'nın ağızından
Biliyordum aslında Jungkook öyle birşey yapmazdı ama onları öyle görünce olmadı inanamadım Jungkook'a aslında Yoongi oppamlarında beni bitirmek için yakınlaştığını düşünmemiştim öyle biranda aklıma gelmişti sadece .
Yoongiaşkemoppam:
Nerde buluşucaz Lalis aşkem.
Siz:
Bana Lalis'de aşkemde deme!!! Siyah depoda .(Görüldü✔✔)
Siyah kot pantolon ve siyah askılı yarım dar bir atlet üstünede siyah ceket giydim siyah uzun saçlarımıda at kuyruğu yaptım. Kapıya geldim ayağımada siyah spor ayakkabı giydim. Siyah motoruma bindim ve depoya doğru sürmeye başladım. Deponun içine girdim Yoongi oppa oradaydı.
"Lisa bak ben seni gerçekten kardeşim olarak görüyorum. Seni bitirmek için bir araya geldiğimiz falan yok zaten Jung--"
Sözünü kesen ben olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA(LİSKOOK)
AksiKüçük yaşta yaşadığı kötü şeylerin onu getirdiği nokta duygusuzluktu. Kız sanıyorduki duygusuz olursam tüm acılarım geçer ama o kız acının ta kendisiydi. Duygusuzluğunda kızı getirdiği son nokta mafyalıktı kız istediği gibi duygusuz olmuştu içinde h...