Jeon'u sevemem tahmin edersinki benim hayatımın içine eden 3 kişiydi üçüde erkek

198 10 0
                                    

Lisa'nın ağızından

Jungkook'un beni sevdiğini öğrendim çok şaşırmıştım böyle birşey olacağını hiç düşünmemiştim. Jungkook'u çeke,çeke balkona getirdim ve konuşmaya başladım.

"Jungkook Jimin'in söyledikleri doğru mu?" Diye sordum.

"Doğru." Dedi.

"Bak ben bu zamana kadar çok şey yaşadım. Milyonlarca kişinin katili oldum. Gözümü kırpmadan adam öldürüyorum ben Jungkook polisler adımı her nekadar Lisa olarak bilmesede polisler tarafından kırmızı listede aranan azılı bir suçluyum. Ben bu karanlığın en dibindeyim. Senide bu karanlığa çekemem. Benim kalpimde beyaza dair en ufak bir kalıntı yok ama sen öyle değilsin sen istesen bu karanlık dünyadan kurtulabilirsin. Ama ben kurtulmak istesemde yapamam tüm dünyadaki çoğu mafya bana düşman. Jungkook çok özür dilerim ama benim gibi birinin zağafı olamaz! Eğerki bir zağafım olursa düşmanlarım bunu bana karşı kullanmaktan çekinmezler zaten kızlar var. Onları bana karşı kullanıyorlar bir kişiyi daha bu ateşe atamam lütfen anla beni hem benim erkeklere karşı bir güvensizliğim var. Nedenini anlatamam ama o olayın üstü dahaca kapanmadı. Kusura bakma ama bizden olmaz. Seni sevemem çünkü yaşadıklarımı dahaca unutamadım."
Dedim.

Onun üzüldüğü gözlerindeki hayel kırıklığından belliydi.

"Anlıyorum." Dedi.

Ve gitti. Bende odaya döndüm girer girmez Jisoo unniem bağırmaya başladı

"Biz Jin ile sevgili olduk." Dedi.

Zaten Jin'i sevdiğini biliyordum.

"Hayırlı olsun unnie." Dedim.

Jin hemen konuşmaya başladı.

"Yaa sen üzülmüş gibisin insan bir tebessüm eder be beni istemiyorsun sen herhalde." Dedi.

"Alakası yok Jin çok mutlu oldum tabikide sadece ben öyle çok gülen birisi değilim o kadar." Dedi.

"1 Jin değil Jin oppa. 2 yaa niye çok gülen birisi değilsin? Ne olduda böylesin?" Dedi.

"1 asla ben gerçekten benden büyük kişilere öyle hitap ederim gerçi öylede değil amca derim eğer istersen amca diyebilirim ama asla oppa demem. 2 oda seni ilgilendirmez." Dedim sinirli birşekilde.

Sonra gözüm Yoongi oppaya takıldı. Onun yanında duygularımı tam olarak dökebiliyordum.

"Yoongi oppa acaba benimle gelirmisin?" Dedim.

"E ama ona oppa diyorsun?" Dedi Jin.

"Ya sen gıt kafalımısın acaba demiyecem ya de-mi-ye-ce-ğim anladınmı amca." Amca kısmını bastırarak söylemiştim.

"Yaa sevgilimin üstüne bu kadar gitme Lisa." Dedi Jisoo unniem.

"Ayy bu ne be vıcık vıcık gidin sevgili korumacılığınızı başka yerde yapın." Dedim.

Sonra Yoongi oppayla evden dışarı çıktık bir bara girdik.

"Ne o ağlıyacaksın herhalde." Dedi.

"Oppa sence burda ağlarmıyım önce burda içicem sonra benim başka mekanda ağlıyacağım. Dedim.

"Seni bu kadar üzen şey ne?" Dedi.

Kadahimi bir yudumda bitirip Yoongi oppama döndüm.

"Bu gece sana herşeyi anlatıcam. Ama önce bi izin ver  sarhoş oluyım." Dedim.

"Tamam." Dedi.

Kadehimi bitirip barmene döndüm

"Bu ne ya başlagıç falan mı? Daha sert birşeyler ver." Dedim.

MAFYA(LİSKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin