■7■

265 10 0
                                    

Jungkook'un ağızından

Lisa'nın bu gece doğum günü olduğunu öğrendim. Eve gittiğimde en büyümüz Jin huyungumun yanınına gidip dizimin üstünde oturup ellerimi gözümün hizasında birleştirip yalvarır bir şekilde

"Canım huyungum ,yakışıklı huyungum ,benim en sevdiğim huyungum."

"Of Jungkook yalakalığı bırak görende seni çete lideri değilde beni çete lideri sanacak."

"Huyungum bililyorumda--(burda Jungkook ayağı kalkıyor) yinede en büyüğümüz sen olduğun için senin sözün geçiyo biliyorsun beni sadece mafyalık tarzı şeylerde dinliyorlar."

"Ne istiyorsun?"

"Şeyy huyung (dedi tatlı bir şekilde sanki hiç mafya olmamış değilmiş gibi zhzb) Lisa'nın bu gün doğum günü ve bir parti veriyorlar yani acaba oraya gitme gibi bir şansımız varmı?"

"Yok(!) Delirdin mi? Lalisa'dan bahsediyoruz Lalisa MANOBAN'dan hele bir orda seni görsün liğme, liğme doğrar seni."

"Şey camdan izlesek?"

"Bak o olur. Aslında oradan bilgi çalabiliriz. Tamam oraya gidiyoruz."

"İşte benim huyungum be."

************************************
Jin'in ağızından

Lisa'dan yani en büyük ve belalı düşmanımızdan bilgi almak için bu parti büyük bir fırsatdı geri tepemezdim. Hemen Suga'yı odama çağırdım

"Suga şimdi bu gece Lisa'nın doğum günüymüş ve bir parti veriyorlarmış."

"Ee ne yapıyıp gidip 'iyiki doğdun iyiki benim düşmanım olmuşsun gel doğum günü heyen olarak beni kes' mi diyeyim?"

"Gitme kısmı doğru hediye kısmı yalnış."

"Ne(!) Delirdin mi? Lisa bu Lisa bizi öldürür keser biçer akıl almaz işkenceler yapar." Dedi korkulu bir sesle.

"Ya off Suga gizlice gireceğiz ve onun hakkında bilgi toplayacağız kalabalık olacağı için kimse anlamaz."

"Aaa doğru."

"Salak! Bende seni akıllı sanardım."

Planı tüm üyelere anlatınca herkes hazırlandı ve evin oraya gittik camdan beri bakıyorduk ama arkadaşları vardı Lisa yoktu niye kendi partisine gelmemişti

"Acaba kendi doğum günü partisine niye gelmemişti?" Diye sordum.

"Şey aslında söýlemeyi unuttum Lisa doğum gününden nefret ediyor eğer 'nereden biliyorsun?' Diye soracak olursanız onu uçurumun kenerında ağlarken gördüm ve  ailesinin onu sevmediğini ayriyetden (burayı dişlerini sıkarak söylüyor) sevdiği adamın onu kandırdığını öğrendim ağlaması bitince arabaya doğru yürürken bayıldı ve bende onu evine götürdüm ve ne görsem beğenirsiniz?"

"La çatlatma adamı söyle ne gördün?" Dedi RM.

"Eunwoo ve diğer 8  kişi  5i erkek diğerleri şu Rosé,Jisoo,Jennie ve garip olan ne biliyormusun konu Lisa olunca o pısırık olan Eunwoo o kadar sinirleniyorki sanki tüm dünyayı yakacakmış gibi vede tüm erkekler Lisa'ya bebeyim , aşkım , bitane v.b. şeyler söylüyor ve bu benim sinirimi bozuyor he birde Suga huyung sen zamanında onları araştırmıştım dedin onlar kim?

"Hemen söyliyim guruplarından en büyükleri Bambam Lisa ile ta bebeklik arkadaşlar birbirlerini çok seviyorlar bazen birbirlerine karıcğım, kocacığım falandiyorlar."

"YA NİYE? NİYE? KARICIĞIM , KOCACIĞIM NE YA? SANKİ EVLİLER."

biz Jungkook'un bu haline karnımızı tuta,tuta gülerken o bize göz deviriyordu Suga sözüne devam etti. Ama ne devam etme gülerken kelimeleri bir araya getiremiyordu.

MAFYA(LİSKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin