MUTLULUĞUN PENÇELERİ

325 19 8
                                    

Sizce dünya'daki insanlar gerçekten de mutlular mı ? Sizce, çok parası, birden fazla evi olan birisinin bile sevdikleri, en değer verdikleri eksikse mutlu olabilir mi? Peki sizce ne eksik ?

Bazı insanlar para ve mal varlığı olursa hiçbirşeyi kafasına takmayacağını söylüyor. Bence "SAÇMALIĞIN DANİSKASI". Çünkü para ve mal varlığı size geçici olarak mutluluk sağlar, yani yavaş yavaş soğursunuz. Şunu şöyle açıklayabiliriz ; Bir kız ve erkek birbirlerini görür ve AŞIK olurlar ve tüm cesaretlerini toplayıp birbirlerine açıklarlar. Sonra çıkmaya başlarlar herşey yolunda gider ve Whatsapp, Facebook gibi mesajlaşma ağlarından çok güzel konuşup birbirlerine kalp, maymun, öpücük atarlar. İkiside yaptığı işlerde hep birbirlerini düşünüyorlar. Buluştukları zaman birbirlerine doyamıyorlar. Uzun düşünüyorlar, çok uzun süreciğini düşünüyorlar. Herşey çok güzel değil mi ? Sonu da bunun gibi güzel bitmeyecek işte. Ardından iki taraftan biri yüz vermemeye başlar. Aaaa bunlar ayrılık çanları mı yoksa ? Yüz vermeyen kişiyi bir bayan olduğunu varsayalım. Örnek daha açıklayıcı olur. Bayan, artık erkekten sıkılmıştır... Geri dönüşü olur mu bilinmez ama artık onun için ilişki bitmiştir. Erkek, bayanı merak eder ve bir ton mesaj yazar. Bayan görürse görür, cevap vermek isterse kısa kısa ve buram buram "SIKICILIK" kokan bir cevap yazar. Baktığınızda cevap vermek isteyip verememek arasında kalırsınız. (Aynı oyunlardaki Bug gibi.) Erkeğimizin tüm duygusallığı ortaya çıkar ve hüngür hüngür ağlamaya başlar. Garibim nasıl da masum... Kız yarı üzgün yarı kurtulmuş bir yüz ifadesi ile insanların içine çıkar, erkek ise ağlamaktan gözleri şişmiş bir şekilde insanların içine çıkamaz. Mal varlığınız, paranız varsa yanınızda sevdiğiniz-değer verdiğiniz biri yoksa mutlu değilsinizdir. Aynı, o bayan olmadan erkeğin mutlu olamadığı gibi. Örnekteki hikayenin sonu ya vardır, ya da yoktur. "Nasıl yani ?" diyorsanız, aşk acısını çeken adamın iradesine bağlı. Boşvermeyi biliyorsa ağladıktan sonra yeniden hayatına devam eder, unutamadıysa halâ o olsun ister.

MUTLULUĞUN PENÇELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin