BASKETÇİ ÇOCUK 🏀 |P L A T O N İ K |

783 130 82
                                    

Medya : Belinay Saygın

Kahverengi gözlü
Sevgilim..
Sana saklandı Ruhum...

B İ R İ N C İ  B Ö L Ü M  ♡ |  P L A T O N İ K |🏀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


B İ R İ N C İ  B Ö L Ü M  ♡ |  P L A T O N İ K |🏀

💫

Aşk nedir bilmezdim .
Ta ki o kahverengi gözler ruhuma işlendiği zaman aşkla tanıştım .
Ruhum kendini bir boşluğa intihar etti , hayallerimi pembe bir mezarlığa gömüştüm . Onun toprağı benim nefesimdi .
Gökyüzü acı çığlıklarımı duymuştu , göz yaşlarımı görmüştü . Onu gördüğümde yüzümde ki mutluluğumu tanık olmuştu .
Aşk güzel bir şeydi acısı bile ...
Aşkımı , sana olan sevgimi , senle kurduğum hayallerimi hepsini Gökyüzüme söylüyorum .
Ben seni ruhumda sakladım . En derinlere...
Gökyüzüme sakladım kuşların bile uçamadığı gökyüzüme .
Sevgilim.
Seni ve beni anlayan şarkılarda dinlendim ben .
Ya sen.
Beni görmedin ama ben senin gözlerine baka bilmek için yerde ki böcek olmak istedim gözüne çarpan , dikkatini çekmek isteyen her şey olmak istedim .
Sadece istedim .
Gökyüzüm ... Sevgilim ... Nefesiyle beni öldüren kahverengi toprağım .
Duy benim gökyüzünde ki çığlıklarımı .

Ne güzel demiş Sabahattin Ali ;

" Niçin ilk defa gördüğümüz bir peyniri evsafı hakettiği
söz söylemekten kaçtığımız halde ilk defa rast geldiğimiz
insan hakkında son kararımızı
Verip gönül rahatıyla öteye geçiveriyoruz "

Ben o gözleri o kusursuz yüzünü gördüğüm an hiç sorgulamadan kendimi ateşe verdim .
Aşk böyle değil miydi ?
Bile bile ateş gönül rahatıyla yürümekti , o ateş sizi küle çevireceğinizi bilirken yinede o ateşe aşık olmaktı .

"Hey aşk çiçeği niye nerelere daldın diyeceğim ama ben
biliyorum " dedi alaycı bir sesle İnci .
İnci yanıma uzanıp birlikte gökyüzünü izlemeye başladık .

" Onu çok özledim inci ..."dedim acı çeken bir ses tonuyla.

"Kızım sen kendini imkânsızın kollarına bırakmışsın . Unut onu , kendine acı çektirmekten bir şey yapmıyorsun sen böyle değildin Belinay sen mutlu neşeli hayatta hep gülerdin şimdi ise aşk acısından psikolojisi bozulan evden dışarıya bir adım atmayan bir kız oldun " diye sitem etti üzgün bir şekilde .

Yüzümde hüzün dolu bir ifade yer aldı .

" Ben böyle değildim ... Ama o benim kalbimi benden aldı . Ben ona vuruldum yüreğime söz geçiremiyorum "
dediğimde İnci bana sarıldı bende sarılışına karşılık verdim .
Biraz sarıldıktan sonra
İnci benden ayrılıp sahte bir kızgınlıkla

BASKETÇİ ÇOCUK 🏀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin