BASKETÇİ ÇOCUK 🏀 | N Â R |

222 30 24
                                    

🍷
Ne zaman acım kelimelere sığmadı, ben o zaman susmaya başladım.

Y E D İ N C İ B Ö L Ü M ♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Y E D İ N C İ B Ö L Ü M ♡. | N Â R |🍷💥

Hoş bir koku geliyordu burnuma bu koku tanıdık geliyordu . Bu koku sevdiğim adamın konusuydu . Gözlerimi yavaşça araladığımda ilk gördüğüm şey .... O güzel yüzdü ...
Rüya mı görüyordum yoksa halüsinasyon . Gözlerimi bir iki defa k buirptim ama Çağıl karşımda masum bir melek gibi uyuyordu .
Yüzümde bir gülümseme oluştu ellerini yanağına koyup yavaşça okşadım , yanağına bir buse kondurdum . Saçlarını okşadım .
Aylarca yıllarca hayalini kurdum saçlara dokuna bilmek için dua ediyordum .
Dokunuyordum saçları çok yumuşaktı .
Çağıl yerinde kıpırdanınca soğuk ayakları benim çıplak ayaklarımı sardı . Kalbim küt küt atmaya başladı .
Dur bir dakika çıplak ayaklarım mı ! Yorganın içinde ayaklarıma baktığımda üzerimde sadece bir tişört vardı ve bu da galiba Çağılındı .
Benim dün geceki elbiselerim nerede ? Ve dün en son bardaydım şu an nasıl yataktayım hemde Çağıla .
Çağla baktığımda üstü çıplaktı . Aklıma dank eden şeyle küçük bir çığlık attım.
Çağıl
"Sikeyim ne oluyor"dedi uykulu bir sesle ve bana döndü

korkuyla

"Benim dün akşam ki elbiselerim nerede ve sen neden çıplaksın "dediğimde
Bana çapkın bir gülümsemeyle
"Dün geceyi hatırlamıyor musun baya eğlenmiştik "dediğinde gözlerim fal taşı gibi açıldı .
Ne eğlenmesi ! Yoksa onunla birlikte olmuştum .
"Yoksa biz dün gece ..."dediğimde Çağıl kahkaha atmaya başladı .
Burda gülenecek ne var

Çağıl

"Merak etme küçük kız ben senle sevişmem sen küçüksün"
Dediği an yataktan ayağa kalkıp tekme attım onun güzel kaslı karnına acıyla inledi
"Siktir seni küçük baş belası"dedi

"Asıl ben bekaretimi senin gibi öküze vermem "dedim an beni kolumdan tutup yatağa yatırdı ve üstüme çıkıp
"Öylemi "deyip o güzel yüzünü benim yüzüme yaklaştırdı .
Göğüs kafesin heycandan hızla kalkıp iniyordu .
Yutkundum gözlerim onun pembe dudaklarına kaydı .
Birazdan çikolata gibi eriyecektim .

Çağıl sıcak nefesi yüzüme her çarptığında yanaklarım Nar (ateş)
gibi kızarıyordu .

Dudakları şah damarımın üstünde durdu . Ve orayı yavaş bir şekilde emeye başladı . Resmen şu an titriyordum . Dudaklarını çekti ve gözlerime derin bir şekilde baktı

" İstersem şu an sahip olurum ve sen buna karışamazsın !"

deyip üzerimden kalktı banyoya girdi.

Hâlâ şoktayım gözlerim duvarda ki saate kaydı öğlendi yataktan

acele çıkıp koltukta olan elbiselerimi üzerime geçirdim çantamı alıp Çağılın evinden çıktım . Taksi binip eve gittim .
Eve geldiğimde İnci evde değildi . Ona mesaj attım yanıma gelmesini istedim bu olanları ona anlatmam gerek .

BASKETÇİ ÇOCUK 🏀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin