🍷
Aşkın rengi hayatıma bulaşmış .
🏀
O çok farklı biriydi, eşsiz. Kimseyle eş tutamadığım, tutmalara kıyamadığım birisiydi.
Gözlerinden yüreğime akan bir şey vardı, bir akım. Ondan çok seviyordum belki de. Evet evet, bakışlarını çok sevdiğimdendi bu içimdeki hisler. Kelebek hissi. Bir gülüşü bir kelebekti. Onu öpmek bulutlara dokunmak gibiydi, ona dokunmaksa cennetti. Onun yanında olduğumda ”cennet bu dünyada bir yerde, yanımda” derdim. O benim ütopyamın kahramanıydı. Bazen ütopyamdı. Hepimizin hayatında ”giderse acıtır bu beni, gitmesin” dediğimiz insanlar vardır ya, o da benim için öyleydi. Gün gelecek, ben ondan gidecektim. Gün gelecek çok uzaklara gidecektim ama o hiç gitmeyecekti. Giderse en çok ben üzülürdüm. Doğru yolu bulmakta, iyiyi seçmekte zorlanırdım. O zaman doğrum olur, en güzel iyilik olurdu. Mesela her şeyini ayrı severdim. Bakışlarını, gülüşlerini. Gülüşleri güzeldi, bana bir başka gülerdi. Seni sevecek yüreğim ama şimdi değil der gibi gülerdi. Bekle derdi gülüşleriyle, ben de beklerdim. O güzel bir melodiydi, dakikalar süren ama huzuru en küçük zerrene kadar hissettiren bir melodi. Benim hayatımın melodisiydi belki de. Yanında olmanın huzur olduğu zamanlar kadar güzeldi işte hayat, birlikte içilen bir bardak çay gibi, nefes gibiydi ."Hayatım beni ne zaman kadar inceleyeceksin "
Çağılın sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım yüzüme içten bir gülümseme oluştu .
"Sevgilim aslında seni bir tabloya koyup odamın duvarına asıp gece gündüz seni izlemek isterdim çünkü sen kusursuz bir tablosusun "dediğimde yüzünde güzel bir gülümseme oldu başını kucağımdan kaldırıp o güzel yüzünü yüzüme yaklaştırdı
"Hmm o zaman sende benim ressamımsın çünkü öyle güzel tablo anca muhteşem bir ressam yapar "dedi ve dudaklarını dudaklarıma değdirip yumuşak bir şekilde beni öptü ona karşılık verdim .
Dudaklarını benden ayırdığın da
"Seni seviyorum" dedim
"Bende seni ressam hanım" dediğinde gülümsedim . Yanağıma bir buse kondurdu .
Aklıma düşen şeyle
Hep merak ettiğim soruyu ona sordum"Aşkım bir şey sorabilir miyim?"
"Evet bir tanem"dedi
"Sen hiç aşık oldun mu?"dedim merakla, gözleri bir anda hüzünlendiğini fark ettim
"Evet"
"Anlatır mısın onu merak ettim "dedim heyecanla
"Emin misin ?" dediğinde başımı salladım.
"Onu ilk gördüğüm zaman elinde kırılmış oyuncak bebeğiyle kaldırdım da ağlayarak oturuyordu üzerinde pembe elbisiyle sarı saçlarıyla mavi gözleri ve ağlamaktan kızarmış yanakları ve dudakları dikkatimi çekmişti çok güzel bir kızdı bir peri gibiydi . Onun yanına gidip oturdum göz yaşları içinde bana şaşkın bakışlarla bakıyordu çok masumdu .
"Neden ağlıyorsun "dediğimde oyuncağını göstermişti bana
"En sevdiğim oyuncağım kırıldı"dedi bana sesi çok hüzünlü geliyordu .
"Oyuncağını tamir edebilirim "dediğimde mavi gözleri parladı
Heyecanlı Bir sesle
"Gerçekten mi ?"demişti yüzünde ki ifade çok güzeldi.
"Evet ama sende ismini söyle ilk baş"
"İsmim Ece senin ne ?" İsmi çok güzeldi
"Çağıl"
Oyuncağını tamir ettiğim zaman bana sarılıp sonra yanaklarıma bir öpücük kondurmustu ve o günden sonra hiç ayrılmadık 13 yaşında sevgili olduk ilişkimiz çok güzel di ta ki o güne kadar "Sesi sonlara doğru kısıldı
"Ne oldu ki?" Dedim
" Kansere yakalandı her gün gözümün önünde yavaş yavaş eriyordu ve en kötüsü ellimden hiç bir şey gelmiyordu sonra bir gün yurtdışında tedavi edileceğini öğrendim mutlu oldum tek istediğim iyileşmesi eskidi gibi o mavi gözleri bana mutlulukla bakması . Gitmeden önce bana geri geleceğini söyledi ve bir daha hiç ulaşamadım ona ..."
Aramızda kısa bir sessizlik oldu.
Yutkunup
"Peki bir gün geri gelse yine sever misin onu ?"
Sustu.
Cevap veremedi.
Ayağa kalkıp elini bana uzattı
"Hadi seni evine bırakıyım"dediğinde bana uzatılan eli tutup yürümeye başladık .Bir anda içime yerleşen kötü his beni içten içten yok ediyor bunu Çagila belli etmemek için zor tutum
O sırada Çağılın telefonu çaldı Çağıl elini benden çekip cebinde ki telefonu çıkartıp açtı"Efendim savaş"
"...."
"Ne oldu bir şey mi oldu oğlum"
"...."
"Oraya gelince mi görürüm söylesene çatlatma insanı . Tamam geliyorum"dedi sinirli bir şekilde
Çağıl bana dönüp
"Aşkım benim acil işim çıktı eve tek gidebilir misin "
"Evet aşkım sen git "dedim yanağıma bir öpücük kondurup hızlıca yanımdan gitti .
Bende bir taksiye binip eve geldim .
🏀
Yatağımda bir sağ bir sola dönüp duruyorum içimde ki sıkıntı git gide büyüyordu .
Telefonu alıp mesaj kısmına baktım Çağıldan sıfır mesaj ve sıfır arama.
Ofladım onunla konuşsaydim belki biraz rahatlardım.
Işığa mesaj atmaya karar verdim .
Ben :
Knk uyudun mu ?
Înci tanem❤️
Yok aşk kuşum ne oldu bir şey mi oldu?
Ben :
Yok sadece öylesine...
İnci tanem ❤️
Bir şey olmuş eğer cümlenin sonuna üç nokta koymuysan olmuştur.Ben :
Of! Tamam pes etim sadece içimde bir huzursuzluk var 😔İnci tanem ❤️
Hmm aşk kuşum takma kafaya bende de bazen oluyor hem olunca acaba Alazın beni aldattığını düşünüyorum 😂Bu kız beni güldürmeye yine başardı .
Ben :
Tamam knk ben uyuyacam yarın okulda görüşürüz
İnci tane ❤️
İyi geceler kuzumTelefonu kapatıp derin bir nefes alıp uyudum .
Sabah uyanıp okul için hazırlanıp evden aceleci bir şekilde çıktım .
Okula geldiğimiz de Çalgılı ve gurubunu bankta otururken gördüm yangınlarına gidip"Günaydın"dedim sonra Çağının yanağından öpüp
"Günaydın sevgilim"dedim gülümseyerek ona baktım o da
"Günaydın"dedi . Biraz oturup sohbet ettikten sonra çağıl bakıp heyecanlı bir sesle
"Aşkım bu gün beni ailenle tanıştıracaktın "dedim
"Ah evet unutmadım "dedi .
Ailesiyle tanışacağım için heyecanlıydım .
Zil çaldığında ayağa kalkıp yürüyorduk ki bir ses geldi
"Çağıl"
Bu bir kız sesiydi hepimiz arkamıza döndük sarı saçlı mavi gözlü bizim yaşlarda bir kız çağıla gülümseyerek bakıyordu.
Çağıl
"Ece "dedi ve ona doğru koştu Ece de Çağıla doğru ikisi de sıkıca birbiriyle sarıldı .
Sımsıkı sarılmışlardı .
Bu o kızdı Çağının ilk aşkı tam karşımda ve birbirleriyle sarılıyordı . Savaş, Alaz , mert te Ece doğru gidip sarıldılar .
Çağılı ilk kez bu kadar çok mutlu görüyordum .Sonra Çağıl Ece Alaz Mert Savaş birlikte okulun çıkışına doğru yürümeye başladılar .
Gözlerim doldu , beni unutmuşlardı.
Çağıl beni unutmuştu .
Ve o an kalbim paramparça oldu......❄️❄️❄️❄️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASKETÇİ ÇOCUK 🏀
Literatura Feminina💫Benim gökyüzüm sensin 💫 Aşk nedir bilmezdim . Ta ki o kahverengi gözler ruhuma işlendiği zaman aşkla tanıştım . Ruhum kendini bir boşluğa intihar etti , hayelerimi pembe bir mezarlığa gömüştüm . Onun toprağı benim nefesimdi . Gökyüzü acı çığlıkla...