Öyle Güzel Baktı ki
Seviyorum sandım
ÇAĞIL 'DAN :
Basket maçı bitmişti her zamanki gibi biz yine kazanmıştık . Arkadaşlarla birlikte kazanmanın zaferiyle bir şeyler içmek için kafeye gidecektik ama o sırada elimi cebime koydum telefonum yoktu . Soyunma odasında unuttuğumu hatırladım gruba telefonumu soyunma odasında unuttuğumu söyleyip yanlarından ayrıldım . Soyunma odasına girip telefonumu elbise dolabında olduğunu görüp hemen aldım soyunma odasında çıktım o sırada bir ağlama sesi duydum yanıldığımı düşünüp bir kaç adım atmıştım ki ağlama sesi yine duyunca bu sefer gerçek olduğunu anladım . Ses soyunma odasının yanında ki topların olduğu odadan geldi .
"Hey orda kim var !"
BELİNAY 'DAN :
Duyduğum tanıdık sesle heyecanla oturduğum soğuk zeminden kalkıp kapıya doğru gidip
" Lütfen yardım et birisi beni buraya kilitledi beni duyuyor musun?"
Çağıl o güzel sesi
"Evet . Belinay sen misin ?"
İsmimi onun ağzından ilk kez duyuyorum .
"Evet ne olur yardım et korkuyorum"dedim titreyen bir sesle
Çağıl
"Korkma Belinay ben burdayım tamam mı"dedi o rahatlatıcı sesi bütün korkum uçup gitti .
"Tamam lütfen beni kurtar burdan"
"Tamam şimdi kapıdan uzaklaş çünkü kapıyı açacam "dedi ben hemen kapıdan uzaklaştım .
"Uzaklaştın mı "dediğinde
"Evet" dedim ve bir kaç saniye sonra kapı büyük bir tekmeyle açıldı . Çağılı karşımda görünce hemen koşarak ona sarıldım
O bir kaç saniye şaşkındı ama sonra ellerini belime koyup bana sarıldı . şu an beyaz bulutların ötesinde hissediyorum kendimi .
Onun kokusunu içime çekip ciğerlerime doldurdum . Belki bir daha ona hiç sarılamayacam belkide .
Çağıl naif bir sesle
"Şssstt geçti burdayım bak "dediğinde göz yaşlarım silip ondan ayrılmak zorunda kaldım .
Boğuk bir sesle
"Sen gelmeseydin belki bu odada havasızlıktan ölebilirdim "dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASKETÇİ ÇOCUK 🏀
Chick-Lit💫Benim gökyüzüm sensin 💫 Aşk nedir bilmezdim . Ta ki o kahverengi gözler ruhuma işlendiği zaman aşkla tanıştım . Ruhum kendini bir boşluğa intihar etti , hayelerimi pembe bir mezarlığa gömüştüm . Onun toprağı benim nefesimdi . Gökyüzü acı çığlıkla...