BASKETÇİ ÇOCUK 🏀 | Y E İ S Ç U K U R U |

207 29 18
                                    

💫✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


💫✨

S E K İ Z İ N C İ    B Ö L Ü M ♡|  Y E İ S   Ç U K U R U | :

"Eğer o kıza dokunan ecdadını sikerim !"

Herkesin bakışları Çağıldaydı onun kahverengi gözleri ateş gibi harıl harıl yanıyordu ellerini yumruk yapmıştı . Siniri yüzünden okunuyordu . Yakıcı bakışları kısa bir süreliğine bana dönse de sonra çekti .
Cihan
"Sanane bundan Çağıl bu kızı niye her seferinde koruyorsun ! Yoksa ona aşık mısın "dedi imalı bir sesle . Yüzünde de pis bir gülümseme vardı .

Çağıl sinirle ona doğru yürüdü ve yüzüne okalı bir yumruk attı .

"Asıl sanane bundan . Aşıksam aşığım bundan sanane "dedikten sonra yumruk atmaya devam etti . Cihan onu yere düşürüp bu sefer o Çağla yumruk atmaya başladı .
Ben yerden zorlukla kalkıp hayatım boyunca cesaret edemediğim bir şey yaptım .
Cihanın saçlarından tutup çektim Cihan acıyla inledi

" Siktir ne yapıyorsun çabuk ellerini Çek saçımdan kızım" dedi acı içinde kıvranarak . Ben ise tüm hıncımı onun güzel saçlarından çıkartıyordum . Birkaç kişi Cihana gülmeye başlamıştı .
Çağıl ise bize gülümseyerek bakıyordu .
Tırnaklarımı yüzünde çizmeye başladım , karnına sert bir tekme attıp

"Eğer bir daha benim hakkımda yalan dolan konuşursan seni öldürürüm "dedim bir tekme daha atacaktım ki bir el belime dolanıp beni oradan uzaklaştırdı

"Bırak beni bu pisliği hesabını görüyüm "

" Yeter Seni küçük asi "

Çagılın güzel sesi kulaklarımda dolunca sakin oldum beni okulun otoparkına kadar taşıyarak götürdü .

Kendi arabasına beni yasladı  güzel yüzünü yüzüme yaklaştırdı

Ani bir çıkışlı bir şekilde sinirle

"Söyle bakalım dün neden bana yalan söyledin !neden Cihanın partisine gideceğini söylemedin"

"Söylemek istemedim hem sana neden hesap vereceğim "

"Vereceksin !"dedi

Ona diklenip

"Sen kimsin sana hesap ver-"

Cümlemi tamamlama izin vermeden

birden beni şiddetli bir şekilde öpmeye başladı.

Donmuş bir şekilde öyle kala kaldım.

Karnımda bir kelebek kanat çırparak beni etkisine aldı...

İçimde ki küçük kız duvarlarının arasında gülümsüyordu....

Gökyüzümde bir yıldız doğdu.

Ve bir aşk hikayesi doğdu...

Dudaklarımı küçük bir buse kondurup

"Hatırlıyor musun sana demiştim 'İstediğim an bedenine sahip olurum ve sen karışamazsın" ve şimdi hesap vermek zorundasın . Dün gece ne yaşandıysan teker teker anlatacaksın "dedi

Beni etkisi altına almıştı .

"Dün gece Cihan evine parti için gittik , Sonra kola içtik galiba içeceğimin içine ilaç koymuştu "

Çağıl dişleri arasında

"Şerefsiz"dedi

Ben anlatmaya devam ettim

"Midem bulandı ve lavaboya gittim  çıktıktan sonra onu karşımda gördüm beni zorla odasına götürdü yatağa yatırdı ona karşı çıkmak istedim ama ilaç etkisiyle gücüm yoktu , sonra elbisemi askılıkları indirip ama elbisemi indirmedi yorganı üzerime çekip çıplak göstermeye çalıştı sonra kendisi elbiselerini indirip yanıma gelip benle fotoğraf çekti sonra bayılmıştım"

Her şeyi tek solukta anlatım . Anlatırken gözlerim dolmuştu.

Çağıl sinirle arabaya tekme attı

"Öldürecem o sikik herifi "deyip gideceken önüne geçip

"Boşver Allah'ın da bulsun"dedim ama

"Önümden çekil Belinay pisliği kredisi doldu "deyip bana omuz atıp gitti .

Göz yaşlarım arasında beni bırakıp gitti.

🦋🦋🦋

Yıldızı turuncu bir ışıkla patlatın aşklar 💜🖤🤍🤍💕

BASKETÇİ ÇOCUK 🏀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin